{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

Desværre - så let som muligt {{forumTopicSubject}}

Ja lad os så høre råbet om lidt.
Jeg tænker jo tit på vores vandforbrug i dagligdagen og om hvordan det er nu og hvordan det var en gang.
Hvis nu vi skulle poste vores vand gå op af x-antal trapper sætte vandet over så det kunne blive varmet op til badevand selvføleligt efter at brændet er båret op til vandopvarmningen (hvor mange vil så få deres daglige bad) og ellers vil det jo nok bare blive til klatvaskeri over en balje men vandspild og forbrug vil være meget mindre og den varme mad vil ikke være alle forundt og drikkevandet vil stå i en kande på bordet.
Nu går vi alle i morgen bad direkte fra hanen - laver kaffe hvor vandet jo kommer direkte fra hanen + folk ser tv eller høre radio og så er der mange der køre på arbejdet og rigtigt mange stresser af sted på motorvejene i lange køer grundet mange arbejdspladser ligger i storbyerne og hvor "hvis" der sker et trafikuheld sker på det nærmeste et fuldstop på motorvejen (det sker dagligt flere steder) og det undre mig at der ikke er arbejdsgivere der ser letheden i at have sin fabrik i udkants-Danmark hvor der findes ledige og hvor der ikke vil være så meget spildtid og det sidste må da lige være noget for de fleste børnefamilier - billige huse og tæt på skov og strand smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Desværre - så let som muligt
  • #1   14. dec 2017 Ja nu bliver det jo mig selv der skriver og DR1 sendt jo kontant hvor der blev vist hvad det sådan ca. koster pendlerne i spildtid på statsvejene omkring København ca. en milliard kroner om året smiley

  • #2   15. dec 2017 Ja, vi har det nemt, de fleste af os. Det er tiden vi lever i, hvor vi bare kan åbne for vand, varme, lys osv.. Vi kan ikke sammenligne nutiden med datiden, hvor de hverken havde det ene og andet, de fik bare mange børn og havde tiden til at hende det ene og andet og Far gik på arbejdet.

    Når jeg hører historie fra dengang så har jeg aldrig hørt om stress, men de kaldte det måske noget andet, jeg ved det ikke, men de fik masser af motion med lemligt hårdt arbejde ingen tvivl om det. Jeg kan ikke se mig selv i den situation, jeg har også kun hørt om 2. verdenskrig, jeg har aldrig oplevet den smiley


  • #3   17. dec 2017 Jetset dengang gik de tidligere i seng og om de havde stress nej det tror jeg ikke for det de ikke fik lavet på dagen kunne de lave næste dag smiley

  • #5   17. dec 2017 Alis C jeg håber at ting kan entre sig - altså at politikerne opdager at det at have faste busforbindelser imellem de små byer kun vil være godt i det store og hele - folk vil ikke flygte ind til storbyerne grundet mangel på bil + jeg håber at de små sygehuse kommer op at køre igen og jeg tror på at de dresens supersygehuse kun er noget fanden har skabt og altså ikke til gavn for syge mennesker smiley

  • #6   19. dec 2017 Vi får aldrig Danmark tilbage smiley smiley smiley

  • #7   19. dec 2017 Jetset nej nok ikke vores gode gamle H.C. Andersens Danmark men vi kan vel så vise hvordan Danmark og vores gæstfrihed kan og må bestå smiley

  • #8   20. dec 2017 Voksede selv op med gruekedel men dog indlagt vand, intet badeværelse men et skidehus i haven - det er absolut ikke noget jeg vil tilbage til.

    Hvad folk gør med sit luksus liv ses ud fra min fortid så må de om det, svine med ressourcerne, lad lyset brænde i rum ingen er. Det er dem selv som skal betale.

    en fabrik i udkants Danmark hvor man køre på motorvej til arbejde giver ikke færre trafikuheld for det er netop motorveje de fleste store uheld ske.

    Det er ikke bare at lave en fabrik i udkant Danmark - indfra strukturen skal være der, og skal folk flytte derud så er der større ting som skoler, hospital, læge, børnehaver osv....

    Det er vel heller ikke en ide at have et reklame bureau i udkants Danmark hvor kunder/osv.. skal køre langt eller for den sags skyld andre firmaer.

    Små firmaer fylder meget i en storby hvis man kigger på dem som arbejder der. De er afhængig at være tæt på pulsen.


  • #9   20. dec 2017 Polysl de brugte også grukedel da jeg kom på Høng børnehjem men der var også et par gode badeværelser og ja vi kan jo alle sammen misbruge strøm og ja det er folk selv der betaler fabriker i udkants-Danmark ja hvorfor ikke små fabriker vil have gode kår grundet glade medarbejder der ikke havde fået stress grundet kørsel til og fra arbejdet og ved ikke om du høre radio men det sker jo dagligt at trafikken stoppes grundet grimme uheld og igen kan jeg kun sige at det er regeringerne der har lukket udkants-Danmark ved at lukke skoler, børnehaver OSV - OSV .
    Og hvorfor skal fabrikker og andet ligge på de dyre adresser smiley


Kommentér på:
Desværre - så let som muligt

Annonce