{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.099 visninger | Oprettet:

Nyt Proteinpulver - DESVÆRRE! :'( {{forumTopicSubject}}

Hej folkens..

Jeg er desværre kommet i den nederen situation, at mit yndlings protein pulver, Optimum Nutrition, er blevet opkøbt. Produktionen er derefter blevet flyttet til EU, hvilket har resulteret i at smagen er blevet så ringe, at jeg føler det udrikkeligt..

Jeg skal nu finde mig et nyt velsmagende proteinpulver, da jeg drikker det hver dag 3-4 gange dagligt, og ikke har lyst til at føle at det skal TVINGES ned.

Er der nogen der har nogle gode erfaringer med nogle produkter mht. smag, og proteinindhold per. scoop?? jeg har googlet lidt rundt, men der er selvfølgelig mange delte meninger, da smag er individuelt!

Men lad mig høre hvad i drikker, og hvad jeres erfaringer er med produktet, og ikke mindst smag! ;D

- Mike


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt Proteinpulver - DESVÆRRE! :'(
  • peter s
    peter s Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Svar: 1
    #1   23. jul 2011 jeg har da lige købt mit her for 3 uger siden og syntes det smager som det plejer? med banan smag:)?

  • Jonathan R
    Jonathan R Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 79
    #2   23. jul 2011 hvorfor drikker du det 3-4 gange om dagen ?

  • #3   23. jul 2011 Jeg har hørt fra alle jeg kender at viking er det pureste lort smiley men det skal jeg ikke kunne sige xD

    - Peter S: Du har fået en af de gamle spande så! det er netop banan smag jeg plejer at få, har drukket den siden september, og har haft flere spande siden da, elskede smagen! men den sidste jeg fik smagte elendigt! Og sidste salgsdato er 2013! Men hvis du kigger på gymnordic.dk kan du også se, at de skriver det samme som mig i deres vurdering!

    Jonathan R: Fordi jeg træner rigtig meget, og skal have nok protein. jeg skal helst have mindst 2x min egen kropsvægt i g. af protein, så det jeg ikke får igennem kosten, får jeg igennem proteinpulveret. antallet af shakes om dagen varierer i forhold til om jeg har en træningsdag, eller taget dobbelt dosis nogen af gangene smiley


  • Jonathan R
    Jonathan R Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 79
    #4   23. jul 2011 Har du så ikke overvejet noget weight gainer min ven...? smiley

  • #5   23. jul 2011 Derudover kan en shake være et godt mellemmåltid ;D

  • #6   23. jul 2011 Jo jeg har skam overvejet weight gainer min ven smiley Men da jeg samtidig forsøger at holde calorierne nede, så ønsker jeg ikke en gainer. Det er derfor jeg vil have et produkt der har et højt indhold af protein pr. scoop, så jeg slipper for for mange kulhydrater og kalorier..

  • #7   23. jul 2011 Tænker du på det fra bodylab?

  • Jonathan R
    Jonathan R Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 79
    #8   23. jul 2011 Fornuftigt Mike smiley du ønsker ikke at bulke kan jeg høre på det hele

  • Jonathan R
    Jonathan R Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 79
    #9   23. jul 2011 ps kan også anbefale det fra bodylab.. det køre jeg selv.. (whey)

  • #10   23. jul 2011 Køb BSN, eller muscle tech. Der findes ikke noget der smager bedre!!

  • #11   23. jul 2011 Det er nemlig det jeg IKKE ønsker lige nu ;D Vil gerne cutte, men beholde så meget muskelmasse som muligt!

    Hmm... Jeg har faktisk også hørt godt om det protein fra bodylab..! Hvad slags smag benytter i? og hvilken whey? 100 eller 100 Extra Pure?


  • Jonathan R
    Jonathan R Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 79
    #12   23. jul 2011 det sgu meget muligt.. men nu er det ikke sødemidler og sukker han går efter. og bodylabs smager sgu også helt fint. smager ligesom milkshakes

  • #13   23. jul 2011 Jeg synes muscle tech bliver for kvalm! har prøvet nitro tech med chokolade, var ved at brække mig smiley måske er jeg bare kræsen!

    Har også overvejet BSN.. kører med deres N.O Explode, og den er jeg MEGET tilfreds med!..


  • Jonathan R
    Jonathan R Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 79
    #14   23. jul 2011 Altså har hørt at 100 og 100 xtra ikke skulle gøre den store forskel, men har ikke selv prøvet det smiley Jeg bruger selv chokolade og banan.. smiley banan pga det kan blendes med en masse frugt osv og lave en Perfekt og sund shake smiley og chokolade fordi at det bliver jeg bare aldrig træt af smiley

  • #15   23. jul 2011 Tror forskellen på 100 og 100 extra er 30 calorier per scoop smiley

    Hmm.. måske man skulle give det en chance!


  • #16   23. jul 2011 Jonathan R
    Hvad skal han med weight gainer? det er bare 1/3 protein 2/3 sukker, hvilket er pisse usundt og egner sig faktisk ikke til noget udover at få en ordenlig dunk.

    Mike K
    Hvis du drikker 3-4 shakes om dagen for at få 2x protein pr kg så skal du sgu til at læse om kost.
    Shakes kan tages som et tilskud ikke som erstatning for måltider heller ikke mellemmåltider.


  • #17   23. jul 2011 Men jeg bruger selv denne:
    http://bodyoutlet.net/shop/dymatize-iso100-2275-352p.html


  • #18   23. jul 2011 Jeg er erstatter ikke mine måltider med shakes, men siger at de kan være et godt mellemmåltid! specielt hvis man gerne vil have mange måltider dagligt, i stedet for bare 3 store :)! Og ved ikke hvorfra du har at en shake ikke kan være et mellemmåltid, men det har jeg hørt mange steder, fra mange mennesker at det kan den, store seriøse bodybuilders, som alm. sportsudøvere. Men det er slet ikke det emnet handler om ;D

    Hvad smager bruger du af det fra dymatize ?


  • #19   23. jul 2011
    Viking Whey Protein drikker jeg, smager af nestlé kakao smiley


  • #20   23. jul 2011 Begynder at hælde til at prøve det fra bodylab, det lyder som om de har styr på sagerne!

  • #21   23. jul 2011 Gourmet Chocolate

  • #22   23. jul 2011 Elite whey og syntha 6 kan anbefales

  • Jonathan R
    Jonathan R Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 79
    #23   23. jul 2011 David S du snakker altid som om du har så meget erfaring.. lad os da se dig engang mr fitness instruktør hvis du har så meget styr på det du er jo dybt til grin herinde.. du kan kun lukke lort ud. kom igen når du har noget fornuftigt at sige

  • #24   23. jul 2011 Tak for alle jeres råd, jeg har bestemt mig for at prøve Bodylabs produker!

  • Jonathan R
    Jonathan R Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 79
    #25   23. jul 2011 det var et fornuftigt valg smiley du må meget gerne sende mig en pm når du engang har fået det hjem om din bedømmelse smiley

  • #26   23. jul 2011 Jonathan R
    Var det ikke dig der oprettede et emne her inde hvor du skrev at du var blæst på MDMA?

    Og det er vist kun dig der lukker lort ud


  • Jonathan R
    Jonathan R Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 79
    #27   23. jul 2011 Det besvare jo ikke mit spørgsmål ? og hvad fanden har det med sagen at gøre haha.... flot comeback john.. kom igen

  • #28   23. jul 2011 Jonathan , cirka nu ville være et godt tidspunkt at pakke sig. David er en af de få her inde som rent faktisk har noget intelligent at sige.

    Hans pointe her er i øvrigt ganske valid. Det er noget bekymrende hvis man som normal vægtig har behov for at få 4 x protein tilskud om dagen for at få dit protein behov dækket. Det må være en utrolig ringe kost der indtages ud over dette.


  • #29   23. jul 2011 Qua trådstarters fotos vil en hurtig vurdering være at han ikke vejer meget over 80kg. Måske 85.

    Ved 85kg skal det daglige protein indtag være MAX 170gram (Hvilket i sig selv er tvivlsomt)

    Lad os antage at hver shake indeholder 25gram, så er indtaget fra pulver omkring 100gram om dagen. Med udgangspunkt i det, indtages der altså kun 70gram protein dagligt fra den resterende kost. Det vil IMO være noget bekymrende, og i øvrigt ikke noget man bliver stor og stærk af


  • Jonathan R
    Jonathan R Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 79
    #30   23. jul 2011 "det er bare 1/3 protein 2/3 sukker, hvilket er pisse usundt og egner sig faktisk ikke til noget udover at få en ordenlig dunk."

  • #31   23. jul 2011 Det er sjovt som folk bliver ved med at hænge sig i det pokkers 4tal??

    3-4 siger jeg. Største delen af gangene er det 3 shakes, hvor den 3 ofte er et hurtigt mellemmåltid, enten inden sengetid, eller for at stille den lille sult hvis der stadig er et stykke tid til jeg har tænkt mig at spise.

    IGEN, dette var et indlæg om smag, og folks erfaringer med forskellige proteinpulver produkter, og ikke et emne om jeg drikker for mange shakes smiley


  • #32   23. jul 2011 Det er jo fuldstændig korrekt. Weight Gainer indeholder Protein pulver, og hurtige kulhydrater. Det er mere eller mindre almindeligt bord sukker. Det er ikke raket forskning når der postuleres at det er et relataivt dårligt udgangspunkt at gaine masse ud fra. Komplekse kulhydrater, Vitaminer, og Mineraler har kroppen brug for. Bord sukker? Not so much.

    Ja du tager da på, men det er stadig et elendigt materiale at bruge til at tage på. Fint at lave gainer shakes, men så lav dem da selv, med nogle ordentlige råvarer.


  • Jonathan R
    Jonathan R Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 79
    #33   23. jul 2011 Så quoter jeg lige mig selv .. "det kan blendes med en masse frugt osv og lave en perfekt og sund shake :)"

  • #34   23. jul 2011 Blackie E - Af nysgerrighed, hvordan bikser du selv sådan en gainer sammen? ;D med hvilke råvarer osv??

  • #35   23. jul 2011 Jonathan > Det er så stadig noget bavl (-: Det bliver stadig ikke til andet end bordsukker fordi du tilføjer bær.

    Mike: Det kan du jo gøre efter behov. Jeg selv tog Whey protein, bær (blåbær, hindbær, jordbær, evt banan) , kombinerede det med havregryn, dextrose, Maltodextrin, og Skummemælk.

    Man kan overveje en kombination af letmælk og skummemælk. Ovenstående bliver en noget kompakt shake, men tilgengæld så bliver det rent faktisk til et måltid.


  • #36   23. jul 2011 Mike K
    Protein pulver/æggehvider med havregryn


  • #37   23. jul 2011 Blackic E
    Tak for det, det er lidt utroligt sådan som vi er begyndt at være enige i alt modsat før i tiden smiley


  • #38   23. jul 2011 Når tiden kommer til muskelmasse igen, så vil jeg da lige prøve nogen af jeres tips, de lyder som noget med spark i smiley

  • Jonathan R
    Jonathan R Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 79
    #39   23. jul 2011 Hvor kommer bær ind i billedet ? Er du helt fjern ?

  • #40   23. jul 2011 Mike K
    Hvis jeg f.eks. står for sent op om morgnen og hurtigt skal have noget ned har jeg mig specielle shake, den består af:
    300mL minimælk
    50 gram havregryn
    2 scoopes protein pulver
    20mL koldpresset oliven olie
    + animal pack

    alt dette kommer i blenderen og så bare NED


  • #41   23. jul 2011 Jonathan R
    frugt indeholder frugtsukker (dette skal vi så vidt som muligt holde os fra) vitaminer og mineraler
    dog indeholder frugt næsten ingen fibre, proteiner, umættede fedtsyrer eller komplekse kulhydrater hvilket gør at det ikke er det optimale


  • #42   23. jul 2011 Nice at du blender din animal pack også, vil jeg prøve med Opti-men ;D Men med oliven olie osv, kommer det så ikke til at smage af bæ? xD - Jeg har godt nok en træningskammerat der siger "Take your suppliments like a man!" meeeen... smiley

  • #43   23. jul 2011 Jonathan: Hvis ikke bær er frugter, så må du gerne lige ridse op. Jeg er meget spændt på hvilken type fantastisk frugt du vil putte i din sukker baserede weight gainer for at gøre den "top dollar"


    David > Tjaaa der er sikkert et par emner vi kan blive rygende uenige om stadig. Hehehe


  • Jonathan R
    Jonathan R Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 79
    #44   23. jul 2011 Jeg tror simpelt i har misforstået mig fuldstændigt.. har aldrig sagt han skulle erstatte med hans måltider, jeg siger blot at efter min mening er weight gainer fint (ja det er bedre selv at finde på noget med at blande druesukker og whatsoever) men hvis ikke så er det fint ind i mellem, siger ikke at det skal erstatte måltider overhovedet... men evt som mellem måltider.. man skal jo stadig have en kostplan and so on

  • #45   23. jul 2011 Mike K
    animal pack ryger i først så det kan blive blendet grundigt, men jo det bliver tykt, klumpet og pisse ulækkert, men det er alt hvad kroppen skal bruge.

    Dog hvis du vil prøve det så stå over en vask/toilet jeg har fået den op et par gange smiley Men så laver man bare en ny og prøver igen indtil det bliver nede



  • Jonathan R
    Jonathan R Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 79
    #46   23. jul 2011 Blackice glem alt det andet pis og lad os sige det sådan her.. JA du tager på af weight gainer. har ikke tålmodighed til at sidde og diskutere det sådan her vi kan tage det over tlf hvis det er

  • Jonathan R
    Jonathan R Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 79
    #47   23. jul 2011 simple as that smiley

  • #48   23. jul 2011 Så det du siger er at David faktisk har ganske ret når han siger at bordsukker ikke er specielt ideelt som måltids erstatning.

    Glimrende. Så er vi jo enige (-;



  • #49   23. jul 2011 Tager det mindre tid at drøfte over telefonen siden du gerne vil det? Må de andre ikke læse med? Er det noget hemmeligt vi skal snakke om?

    (-;


  • #50   23. jul 2011 FØJ for satan da! smiley Det må jeg sige, det er commitment der vil noget! xD hvis jeg prøver det, så hælder jeg nok lidt mere mælk i til at starte med smiley Men det ville være en god måde at få noget af det gode fedt!

  • Jonathan R
    Jonathan R Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 79
    #51   23. jul 2011 Nej men du er jo ensporet og højst sansynligvis også indavlet.. de gange man har set dig diskutere herinde har det varet ved i timevis..

  • #52   23. jul 2011 Jonathan R
    "Jeg bruger selv chokolade og banan.. smiley banan pga det kan blendes med en masse frugt osv og lave en Perfekt og sund shake"
    Her påstår du stadig at protein pulver og frugt giver en perfekt shake, men så vil jeg gerne høre hvor er de komplekse kulhydrater?, vitaminerne? mineralerne?, fibrene?


  • Jonathan R
    Jonathan R Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 79
    #53   23. jul 2011 det tager ikke mindre tid. men der kan man forklare dig nogle simple ting meget lettere.. fitness junkie..

  • Jonathan R
    Jonathan R Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 79
    #54   23. jul 2011 david prøv at forstå at min kost ikke er ren weight gainer, jeg får massere af fibre vitaminer mineraler biton niacin calcium magnesium you name it i løbet af dagen.

  • #55   23. jul 2011 Mike K
    Og hvis den skal piftes op så brug æggehvider i stedet for protein pulver så bliver den ekstra god og mega ulækker

    Jonathan R
    smut nu med dig dit lille narkovrag


  • #56   23. jul 2011 Jonathan. Lad os lige kridte banen op. Du har jo tydeligvis nogle stærke holdninger til emnet,

    1: Det er meget interessant at du mener jeg er indavlet. Hvad bygger du det på? Er det en generel holding du har til folk der har større viden end dig selv?

    2: Hvor i denne debat mener du jeg tager fejl? Og hvor mener du eventuelt at David tager fejl?

    3: Hvad er det der er ensporet? At jeg ikke giver dig ret. I så fald, ja jeg er meget ensporet.

    4: Fitness Junike? Jeg dyrker ikke fitness. Jeg er IT chef i det daglige, og jeg dyrker en kombination af styrkeløft og vægtløftning.

    5: Hvad er det du gerne vil forklare mig?


  • #57   23. jul 2011 Det er jo lige før jeg brækker mig bare af at tænke på den xD Men for fanden, det lyder sgu som en ordentlig bombe af "The Good Stuff"!

  • #58   23. jul 2011 Det er IMO også for nasty. Men det er jo smag og behag. Personligt synes jeg at Animal pack er overvurderet, men det indeholder givetvis en masse gode ting, og det er en dejlig kompakt version at få det hele dækket ind i.

    Jeg ville personligt nok holde tingene adskildte for ikke at få spoleret min shake.


  • #59   23. jul 2011 Arg pjat med jer det værste der kan ske er at det kommer op og man kan jo få noget tyggegummi eller vand bagefter

  • #60   23. jul 2011 Hvor tit straffer du dine smagsløg med sådan en omgang? smiley

  • #61   23. jul 2011 Jeg synes ikke det er nogen skade til at det man indtager rent faktisk smager godt. (-:

    Anyway, jeg har ikke nogen udfordringer med at få kalorier nok i skabet, så jeg behøver heldigvis ikke kaste mig ud i at drikke olie. Ej heller selv om der er gode vitaminer i. Hehe

    Men respekt for at være dedikeret


  • #62   23. jul 2011 øhh 2-3 gange i ugen, hvor jeg bruger den med æg, men mit sidste måltid om aftnen består af 400mL æggehvider og 10 gram koldpresset olie. Så hvis jeg ikke lige gider at tilberede det drikker jeg det bare, hvilket oftest sker

  • #63   23. jul 2011 Blackic E
    grunden til at jeg drikker det og ikke bruger det til tilberedningen er fordi umættede fedtsyrer er uforarbejdet på hvad man kalder cis formen og ved varme påvirkning f.eks. stegning kan de gå på trans form (hvilket populært kaldes transfedtsyrer buu uhyggeligt smiley )


  • #64   23. jul 2011 Fuck da smiley det lyder bare ikke lækkert xD Men tak for snakken gutter, jeg smutter i seng ;D

  • #65   23. jul 2011 Det er jeg med på. Meeen der er bare mere delikate måder at indtage sine fedtstoffer på. Men jeg forstår at det er nemt og bekvemt.

  • #66   23. jul 2011 Kan anbefale den her : http://bodyoutlet.net/shop/dymatize-elite-whey-208p.html

  • #67   23. jul 2011 spis noget rådt kød! der er go protein i .

Kommentér på:
Nyt Proteinpulver - DESVÆRRE! :'(

Annonce