{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.715 visninger | Oprettet:

Så blev det min tur... {{forumTopicSubject}}

Jeg er desværre i denne trælse situation at kæreste ikke rigtig føler mere for mig eller det løgn, hun føler bare ikke nok siger hun. Jeg ved at det ender med at vi begge går fra hinanden, da vi har haft sindsyg mange problemer med hendes forældre og mig, samt vores venner. Det har så taget overhånd for hende, så derfor har sagt hun ikke rigtig føler mere.
Jeg satser på at vi skal være sammen idag og få snakket om det hele og så håber jeg virkelig vi stadig kan være sammen som et par.

^^ Synes det hele er noget lort lige idag.. Hvordan fanden kommer man lige op på hesten igen. Her den første d.1 okt har vi været sammen i år - Så det virkelig nedern og trist man ikke kan fejre det sammen, og det er hvertfald noget jeg har set meget frem til... Forhelvede hvor jeg dog trist!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev det min tur...
  • #1   9. sep 2010 alt hvad man bliver glad for her i livet gør dig også ked af det på et tidspunkt

  • #2   9. sep 2010 Gaias mor *
    Selvfølgelig, forstår hende også godt!
    Problemet er bare at hun har holdt skjult overfor for sine forældre at vi har været sammen i 5måneder uden de ved det. Det har været træls både for mig og hende, at det skal være sådan. Men hun tør ikke og sige til hendes forældre vi er sammen, da hun er bange for at de bliver skuffet.. Derfor står vi i denne situation.


  • #3   9. sep 2010 Forstår heller ikk, at hun "Vælger" ud fra hvad hendes forældre synes.. Det er jer to der skal leve sammen, ikke dig og hendes forældre..

    Og hvis hun ikke kan tage stilling til noget selv, så er hun sq ikk værd, at kæmpe for :S


  • #4   9. sep 2010 Altså nu ved jeg jo ikke hvordan du er overfor din kæreste og det gør de andre heller ikke, men hvis i har skændes meget og du har "behandlet hende dårligt" og hun så bliver ked af det, derefter siger hun det til hendes forældre, venner etc. Så er det klart hendes forældre, venner og andre parter ikke kan li dig. Men jeg vil os sige at det er en 2tal dårlig undskyldning at sige hun ikk vil være sammen med dig pga. det.

    Hendes liv og hendes valg, hun burde skide på hvad andre synes.


  • #6   9. sep 2010 Min eks slog op over facebook vi havde 3 års dag den 2. oktober..

    Det sgu surt sådan noget smiley

    Men du skal nok komme over det..

    Hvis jeg var dig ville jeg mødes med nogen kammerater og fyre den af på danse gulvet gøre et eller andet der får dig til at tænke på noget andet smiley


  • #7   9. sep 2010 Martin S

    Det lød sq ik til at være skide seriøst, hvis man slår op over facebook?

    Men btw, det er aldrig sjovt at blive forladt, lige meget hvordan det foregår..


  • flemming A
    flemming A Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 33 Svar: 55
    #8   9. sep 2010 Køb en pak tudekiks:D

  • #9   9. sep 2010 Det er altid en skide træls situation at stå i.. og ja, det lyder til at i har haft det svært...

    Jeg har selv stået i en situation hvor jeg havde noget kørende med en lidt ældre fyr - dette havde jeg bestemt heller ikke mod på at dele med mine forældre, og dog, på en måde havde jeg som tiden gik, men så skete der nogle ting, han dummede sig og jeg mistede helt modet på at få ham fast ind i billedet som en del af mig liv. så det var også kompliceret...

    Det var svært det hele. Men nu er jeg glad for at jeg har været det igennem, jeg har lært af det og nået dertil hvor jeg er nu. Meget hurtigt løb jeg tilfældigvis ind i den sødeste fyr, som jeg ikke havde noget problem med at "vise frem". Så i virkeligheden var jeg måske slet ikke klar før.

    Jaa, det er svært... og det er svært at råde sig til hvad du skal gøre og ikke gøre.. Håber i inder ud af det smiley Ellers må du ud og lede efter din prinsesse smiley



  • #10   18. sep 2010 Zabo bassemand ! sådan en dame havde jeg også engang, ved hva du føler! håber det hele kan flaske sig, ellers er det bare at bide i det sure æble !

Kommentér på:
Så blev det min tur...

Annonce