{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Killah Q
Killah Q
Tilmeldt:
15. mar 2007
Følger: 1 Emner: 55 Svar: 250

unge og økonomi {{forumTopicSubject}}

Jeg blev lige inspireret af en anden tråd ang. Gave.

Og der er en ting jeg ikke fatter, derfor denne tråd.

Jeg er 22 år, bor sammen med kæresten i hans hus. Jeg er arbejder som kontorelev på en fabrik og har et fritidsjob i sommersæsonen ved siden af.
Kæresten blev udlært sidste år, men har været i milli og derfor først nu en ordentlig løn.

Jeg får så vidt muligt min egen økonomi lige til at hænge sammen uden at min konto går i minus, men den opsparing jeg så gerne ville begynde på har jeg pt. Måtte skubbe lidt væk hvis jeg skal have råd til julegaver. Jeg har nogle standart beløber til hver person, men overskider som regel hvert år med en smule, da juleshopping gør mig CraZy.

Anyways, så er det jeg ikke forstår er at I synes at 500 kr. er for lidt at købe gave for til 1 person.

Jeg sys personligt at det er et rimeligt beløb til sin kæreste. Så var der en der skrev 2000-3000 kr. og der måtte jeg stå af.

Er det bare mig der er en fattigmås og nærringrøv eller er der nogen herinde som bare allerede nu i deres unge alder sidder i en gæld de så inderligt vil fortryde inden de bliver 30?
Fordi man skal købe gaver til 3000 kr., køre store biler, ikke gå i det der var på mode i går og leve et liv man gerne vil leve, men bestemt ikke har råd til?

Kan unge mennesker bare ikke styre penge i dagens Danmark eller skal jeg bare have mig et nyt job?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  unge og økonomi