{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.068 visninger | Oprettet:

Hund kørt ned, ejer mangler !!!! {{forumTopicSubject}}

Her kl 16 kom min kæreste og hentede mig fra arbejde, vi kørte en anden vej hjem end vi plejer da vi lige skulle have handlet ind. På hovedvejen mellem Esbjerg og varde sidder der så en brun labrador i vejkanten og vi stoppede op for det kunne kun ende galt, da det var midt i myldertrafikken. jeg hopper ud af bilen og kæresten kører længere ned af vejen for at køre ind af den næste indkørsel. Idet jeg stiger ud af bilen løber hunden væk og der ser jeg så at den allerede er blevet ramt af en bil. Jeg går hen imod hunden og kommer en meter fra den, sætter mig ned på hug og prøver at komme i kontakt med den.. Jeg ringer til politiet og han siger så at jeg skal ringe til falck.. inden jeg når at ligge på, kommer min kæreste løbende sammen med en kvinde, jeg siger til politiet at vi nok skal tage den derfra fordi jeg troede det var ejeren til hunden.
Det viser sig så at kvinden ikke er ejeren men hun har så ringet til falck for hunden lå udenfor hendes hus da hun var kommer hjem lige inden vi kom.
Kæresten forhører sig på den nærmeste gård og damen der fortæller at hun igår aftes havde besøg af en mand som fortalte at han havde ramt en hund men den var stukket af.. Altså hunden har rendt rundt næsten et helt døgn uden nogen har forsøgt at gøre noget..
V kommer nu helt i kontakt med hunden og får den også til at spise lidt hundekiks ( vi har jo altid nogen i bilen ) Kl 17 kommer falck så og kører hunden til dyrehospitalet i Esbjerg.
Her kl 18.30 ringer politiet til mig for at høre om jeg har nogen kendskab til hunden. Det viser sig at ingen har efterlyst den dejlige brune vappe (hanhund) og han er heller i kke chippet.
Jeg har så lige ringet til min far og fortalt ham historien og han siger så at han så hunden sidde inde i vejkanten kl 10 i formiddags, men han havde ikke tænkt mere over det :o(

Tænk at ingen reagerere på hunden, den har trods alt været ved den store hovedvej hele dagen :o(

Politiet fortalte at den havde i hvert fald brækket benet, måske endda også knust noget i dens hofte :o(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund kørt ned, ejer mangler !!!!
Kommentér på:
Hund kørt ned, ejer mangler !!!!

Annonce