{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.059 visninger | Oprettet:

Fra Danmark til Romanien HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Tænkt på om der var nogen her inde der har været på ferie i romanien og er kørt der ned som evt ved hvor meget det ca. koster at køre til Romanien fra Danmark

Står nemlig i den kedlig situation at jeg skal af med min ene liste hund og har evt fundet en køber til ham i romanien da jeg som sagt ikk må sælge ham i DK

Så hjælp hva koster det at køre fra DK til Romanien


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fra Danmark til Romanien HJÆLP
  • #1   3. mar 2012 Hvor langt kører din bil på literen, hvor meget koster dit brændstof og hvor langt er der?

  • #3   3. mar 2012 Gu fanden må jeg sælge til udlandet må så gar avle dem ind til 2015 ved jeg er opdrætter af racen før loven kom og så sælge hvalpene til udlandet vis det var det jeg gad og desuden er politet os hørt til det for en sikkerheds skyld

    Så næste gang du udtaler dig så læs lige loven helt igennem en ekstra gang og desuden var det ikk hva spørgsmålet gik ud på

    Ved ikk hvilken bil han køre i da han selv skal hente ham men der er 2200 km men så der jo os vej afgifter mange steder for at må køre igennem de lande man kommer igennem men skal os kun være hvad det ca koster


Kommentér på:
Fra Danmark til Romanien HJÆLP

Annonce