{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.204 visninger | Oprettet:

Killah Q
Killah Q
Tilmeldt:
15. mar 2007
Følger: 1 Emner: 55 Svar: 250

Bare et surt opstød!!!!!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg fatter ikk de bilister der kører rundt i dette land og hvis de så rammer et eller andet dyr, så kører man bare videre! NFW! Hvad er det for noget???

Jeg skrotter hvad loven siger om "jamen hvis det er en kat og alt på størrelse og mindre end en kat skal man ikk holde for".. ØHH jo man skal så!

Og rammer man en kat med vilje eller ikke med vilje, så stopper man og tjekker om dyret er dødt, hvis ikke så tager man det til dyrlægen eller søger for det ikke lider mere (hvis man vel og mærke kan se at det vil dø under alle omstændigheder) Hvor svært kan det være??

Der er altså måske familier, børn og andre mennesker der vil savne dette dyr (hund, kat whatever) og så har man bare ikk mere travlt end at stoppe op og se efter..

Min hund er mindre end en kat (nej, ikke chi) og jeg ved simpelthen ikk hvad jeg kunne finde på hvis min baby blev kørt over og idioten bare kørte videre..

Hvorfor er man så kold?? Ja, det er BARE dyr, men der er folk der holder af de dyr..

Og hvis der skulle være nogen der læser dette indlæg og hygger dig i weekenden med at kører katte ned, I må have det mest indholdsløse liv ever! (....meget grimme ord...BIIIB)

sorry men det kan ikke diskuteres! Det er kun noget man kan tage op til overvejelse..

Ps: Stavefejl er gratis idag pga. raseri..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bare et surt opstød!!!!!!!!!!
Kommentér på:
Bare et surt opstød!!!!!!!!!!

Annonce