{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.482 visninger | Oprettet:

det spøger ved min kæreste del 2 {{forumTopicSubject}}

igår var helt forfædelig.. har prøvet at holde venner op dateret på face med hvad der skete.. her kommer nogle af statusserne :

I tror jeg lyver mens vi spiser begynder spisebords lampen at svinge helt vildt fra side til side, virkelig vildt en halv meter fra side til side og dreje rundt og den store af pigerne siger se den gjorde det af sig selv.. og kort tid efter slukker den af dig selv men den virker stadig

Nej nej nej.. nu tændete anlægget sku også af sig selv mens vi havde børnene i bad....!

Nu tændte vandet sig i badeværelset hvorfor Fuck skal det være så aktivt her..

Er ren gyser film her.. rullegardinerne er lige rullet op igen.. eller halvvejs.. af sig selv selvfølgelig..

og kunne blive ved.. det var helt ekstremt igår.. hendes tøj flyttede plads fra et bord til hendes seng hele tiden.. og skabslåger i køkkenet åbende sig igen af sig selv.. min bedste ven som nærmest troede jeg var blegvet helt tosset kom hjem til min kæreste hvir vi var hun græd nærmst og han oplevede at tøjet flyttede sig og skabe åbnede og rulle gardinerne kørte op.. han er overbevist nu her at det er helt galt der oppe.. har sovet to timer i nat pga trampe lyde fra stuen og en printer der står på et bord pludsdelig "falder" ned og lander 2 meter væk fra bordet...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det spøger ved min kæreste del 2
Kommentér på:
det spøger ved min kæreste del 2

Annonce