{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

Når det går galt. {{forumTopicSubject}}

Ja hvordan kan man skrive om hvordan et boligselvskab kan kvaje sig flere gange og tager først det ene lejemål og hvor der var vandskade for ca. 1.1/2 måned siden og da det var en meget lille en var den hurtigt overstået - men en vandskade er og bliver en vandskade - så er vi kommet frem til den sidste uges tid og der har det samme sted været vandindtrængning 3 gange på 5 dage og har taler vi om en større mængde vand og den 3 gang var her i aftes så det er blevet til fast arbejde og den unge dame har ikke boet der ret længe og jeg spøger jer som læser med - hvad vil i havde gjort.
Jeg tager så et andet eksempel i samme boligselvskab en ung dame havde for x-antal tid siden en vandskade den blev så lavet (næsten) og der gik så x-antal tid så fik den unge dame vandskade igen og det tog ca. 3 uger før der var sat en affugter op og her måtte mor og søn bo hos noget familie (jeg ved ikke om i har prøvet at bo med venner eller familie i længere tid) men vi ved alle hvilken frihed der må afgives og der er i vær tilfælde gået omkring 2 måneder og det er lang tid som gæst og jeg spøger jer som læser med - hvad vil i havde gjort.
Hilsen fra det lille univers smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når det går galt.
Kommentér på:
Når det går galt.

Annonce