{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
889 visninger | Oprettet:

der spøger ved min kæreste {{forumTopicSubject}}

i må tro jeg er sindsyg.. men det spøger ved min kæreste!! radiatoren skruer enten helt op for varmen eller slukker sig selv, termostaten kan ikke nåes af andre en en voksen og hun stiller den altid på 2 og nogen gange er den på max når vi kke har været hjemme eller er den helt slukket i løbet af dagen eller aftenen. igår aften rullede rullegarnierne i soveværelset sig selv op jeg hørte det mens der ikke var nogen derinde og kæresten havde lige rullet dem ned og her til morgen stød alle køkkenskabe åben...!!! der er sket andre ting før dog ikk så slemme... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  der spøger ved min kæreste
  • #2   28. nov 2011 Spøgelser finde ikke. Læs Biblen og køb et kors.

  • #3   28. nov 2011 Smukke Michelle gå nu i seng smiley

  • #5   28. nov 2011 Kalder du de ting slemme. Så håber jeg ikke du oplever det samme som jeg. smiley

  • #6   28. nov 2011 Haha du har vidst set for meget paranormal activity smiley

  • #7   28. nov 2011 Jeg tror skam på dig uanset hvad andre siger, i min kærestes forældres hus spøger det skam også, dog ikke i så slem grad - men når man er nede i stuen kan man høre nogle gå rundt ovenpå selvom vi alle sammen er nede, og så bliver der smidt nogle ting på gulvet engang imellem, som jeg sagde ikke de vilde ting men der sker da noget engang imellem, tro mig eller lad være de findes sgu godt nok! smiley

  • #8   28. nov 2011 hehe læste det også lige på FB.

    du er bestemt ikk skør, jeg har også selv oplevet mange mærkelige ting, men alligevel kan jeg ikk rigtigt lade være med at smile lidt af dig...


  • #10   28. nov 2011 Tror sgu i har fået nisser efter den gamle skole!!!

    Skynd jer at stille mad ud, ellers brænder den boligen ned!


  • #12   28. nov 2011 Spil en masse Justin bieber, meget højt, det plejer at mane dem ud.

    Tro ikke på gamle skrøner som hvidløg og vievand, det er noget pjat, og virker kun på afdøde kristne poptøser.


  • #13   28. nov 2011 det er skam helt sandt hvad jeg siger.. er vikelig skummelt de ting der sker.. men prøver at gå mere i sagen og ser hvad der sker.. og har intet med filmen Parenaormal Acitivty at gøre..er mest nervøs for min kærestes børn at de ikke kommer til at opleve nogle af de hændelser m.m men må se om der sker mere for det med gardinet og lågerne skete alene igår aftes.. så må se om det bliver værre eller ej..

  • #14   28. nov 2011 Videoovervågning. Og så ring til TV3. Så kommer du i fjernsynet.

  • #16   28. nov 2011 lol vielse vand. Det gør det bare meget værre smiley

    Okay prøv det her.

    Først finder du nogle tomme summende frekvenser på FM båndet på en transistorradio, som du optager på en analogt bånd. Det afspiller du igen og igen, og til sidst kan du høre stemmer. Dem beder du så om at holde sin fede kæft og pisse ud af dit hjem, ellers hyrer du et medie til at komme og synge Svenne og Lotta for dem på daglig basis.

    Den er garanteret til at virke.


  • #18   28. nov 2011 Fair nok, det forstår jeg godt. Bare husk, de kan kun røre materielle ting, lave fodtrinslyde og tabe ting på gulvet og sådan. Og stil dig gerne lidt væk fra køkkenlågerne.

  • #19   28. nov 2011 Det med radiatoren har en veninde oplevet. Den ene dag da hun skulle ned og handle åbner hun vinduerne for at lufte ud og så stripsede hun selve håndtaget til at skrue op for varmen fast. (De skruer sig selv op selvom hun slukker dem helt) 'da hun kommer hjem ligger stripsene på gulvet og radiatoren står på 6. Og det er blot en, af mange mærkelige hændelser hun har oplevet hjemme hos sig smiley

  • #21   28. nov 2011 Det tror jeg vil passe din kæreste ret fint, så længe du laver mad derude. Du kan evt. få hjælp at gespenstet til at åbne lågerne for dig, det er nærmest som en lille hjælper.

  • #23   29. nov 2011 hvis folk vil følge med så har jeg lavet en del 2:

    http://www.baboom.dk/for_messagedetail.aspx?msg_id=205738


Kommentér på:
der spøger ved min kæreste

Annonce