{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.284 visninger | Oprettet:

Betale for at være hårmodel? :O {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået en tid til i morgen, hvor jeg skal være hårmodel på Herning frisørskole.
Jeg har INTET at skulle have sagt mht til frisure eller hårfarve - frisøren skal have fuldstændig frie hænder.
Og så kræver de en egenbetaling på 280 kr.! smiley

Er det bare mig, der mener, at det er forkert, når jeg frivilligt ligger hår til, at de kan øve sig og ikke kan komme med nogen form for indsigelser?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Betale for at være hårmodel? :O
  • #1   9. nov 2011 Der er vel ikke nogen der tvinger dig?

(-:

• #2   9. nov 2011 Bare meld fra så.

• #3   9. nov 2011 Nej, men nu manglede de jo, og jeg ved, at de bliver gået efter i sømmene af deres lærere, så derfor valgte jeg at melde mig som hårmodel smiley

• #4   9. nov 2011 man skal selv betale materialerne - det er vel fair nok?

• #5   9. nov 2011 Det er normalvis gratis, nogen gange får man enda penge for det, hvis de VIRKELIG er desperate.. Jeg synes du skal melde fra, selv hvis du hávde noget at skulle have sagt mht frisuren, så synes jeg at det er for dyrt..

• #6   9. nov 2011 du betaler dem jo ikke noget loen, eller noget for klipningen...? og det er jo op til dig selv om du vil eller ej..

• #7   9. nov 2011 Altså jeg havde gerne betalt de 280 kr for klip og farve, HVIS jeg vel og mærket selv måtte bestemme, men dette er jo ikke tilfældet her.
    De skal jo bruge modeller for at kunne få karakter for deres arbejde og deres evne til at lave en frisure, som passer til personen.
    Man tager jo en enorm chance ved at give frisøren (eleven) frie hænder smiley

• Mette  M
    Mette M Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 164
    #8   9. nov 2011 Jeg havde ikke betalt den pris for det ihvertfald..

• #9   9. nov 2011 Jeg må lige ringe til skolen og få en begrundelse for, hvorfor jeg skal betale normalprisen for klip og farve, når jeg er hårmodel smiley

• #12   9. nov 2011 ** CALLA **
    Det er så heller ikke normalt at de giver 2 mdr's shampoo og klipning af spidserne...

• #13   9. nov 2011 Uanset om man er hårmodel eller "normal" kunde ved frisørskolen, ja så får man ikke lov til at bestemme uanset hvad - det var den melding, jeg fik, da jeg ringede, og jeg kunne ikke afbestille tiden så kort tid før smiley

• #14   9. nov 2011 Jeg har aldrig betalt for at være hårmodel, og kunne heller ikke drømme om at gøre det ...synes du skal melde fra, det er rigtig mange penge når du ikke har noget at skulle have sagt.

• #15   9. nov 2011 Berit - lad være med at mød op ...jeg havde i hvert fald ikke gjort det!

• #16   9. nov 2011 lol vil de komme og anholde dig? Du møder da bare ikke op så. Du skylder dem ikke noget, andet end at der står en elev og ikke kan få karakter fordi hun ikke har nogen model, og ikke kan nå at finde en med så kort varsel.

• #17   9. nov 2011 Jeg synes, at den er svær, for jeg vil jo gerne have gjort noget ved mit hår, og det er jo betydeligt billigere end hos en uddannet frisør.
    Men når jeg ikke har noget at skulle have sagt, så synes jeg måske, at det er i overkanten med 280 kr som er normalprisen for farve og klip smiley

• #18   9. nov 2011 Nu jeg så af han køn, men havde da ALDRIG givet 280 kr for at en amatør kunne gøre hvad hun ville med mit hår, hell no!!!

Hvis der skulle være penge indblandet skulle det da gå min vej, de må da ha drukket noget der ik var for sundt..

• #19   9. nov 2011 jeg synes du skylder eleven at møde op, du har jo vist fra starten af at du skulle af med penge og sage ja til dette, hvis du skulle have sagt fra var du nød til at gøre det noget før,
    husk på det er meget vigtig at eleven har dig ellers består hun ikke prøven.
    når det så er sagt så synes jeg også der er urimeligt at du skal betale for at være hårmodel, men som sagt du skulle have meldt fra i starten

• andreas l
    andreas l Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 233
    #21   9. nov 2011 Det er fandme noget latterligt noget og betale for. Synes sgu du skal droppe det. Alt andet ville være for dumt.

Kommentér på:
Betale for at være hårmodel? :O

Annonce