CPr-oplysninger? {{forumTopicSubject}}
Kunne lige se en bruger herinde ikke sælger til folk medmindre han/hun må få fulde navn, plus fødsesldato, idet han/hun så kan slå op i CPR registeret og hvsi ikke de oplysninger giver noget så vil han/hun ikke sælge.. Ved godt man selv er ude om det hvis man indvillgier i at handle med denne person, men ud fra hvad jeg kan google mig frem til og hvad jeg ellers selv ved, så er det da kun offentlige instanster (kommune skat osv) der har adgang til dine personlige cpr-oplysninger!? man kan hvis man har en del oplysnigner om en person nogle gange mod et gebyr få fx en adresse opl. på en anden person, men den omtalte bruger må da ikk bare (evt via sit joib) sidde og slå andre op i cpr, medmindre det er arb. relateret osv? håber folk forstår, for hvsi alle og enhver kan se dine oplysninger, heri er jo fødssted, cicilstand, job-realationer osv, som jeg på ingen måde kan se hvorfor en total fremmed jeg evt skal købe en parfume af overhovedet har nogen grund til at kende til!! (i øvrigt er det så ikk også lige det en ansat kvinde ved politiet er blevet siget for at have gjort? slået forskellige folk op i cpr-reg. uden tilladelse eller grund? ) er det bare mig der er lidt pylret, eller er det ulovligt, og langt ude??
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 20 Svar: 2.479
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 33 Svar: 2.197
maj 2011
Følger: 1 Svar: 1
oplys aldrig cpr nummer
dec 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 152 Svar: 977
feb 2007
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 108
Man kan misbruge det lort
Cpr nr og adresse, så mangler man bare reg og konto nr ( nemt nok da man jo sjkal betale
Sikkert en eller to herinde, så siger man ikke kan
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 103 Svar: 489
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 138
Rene V: beklager du ikk kan læse mit indlæg medmindre jeg deler det op en masse gange, men de andre har åbenbart godt kunnet læse det, så puds brillerne, saml fokus og læs det igen, ellers hop videre til en tråd du kan læse..
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 20 Svar: 259
Kim Larsen har lavet en LP med sit CPR nummer som titel = alle (der vil)
kender hans personnummer.
http://da.wikipedia.org/wiki/231045-0637
Han skulle så være udsat for misbrug konstant ??
mvh. Per
maj 2011
Følger: 1 Svar: 49
CPr-oplysninger?