{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

CPr-oplysninger? {{forumTopicSubject}}

Kunne lige se en bruger herinde ikke sælger til folk medmindre han/hun må få fulde navn, plus fødsesldato, idet han/hun så kan slå op i CPR registeret og hvsi ikke de oplysninger giver noget så vil han/hun ikke sælge.. Ved godt man selv er ude om det hvis man indvillgier i at handle med denne person, men ud fra hvad jeg kan google mig frem til og hvad jeg ellers selv ved, så er det da kun offentlige instanster (kommune skat osv) der har adgang til dine personlige cpr-oplysninger!? man kan hvis man har en del oplysnigner om en person nogle gange mod et gebyr få fx en adresse opl. på en anden person, men den omtalte bruger må da ikk bare (evt via sit joib) sidde og slå andre op i cpr, medmindre det er arb. relateret osv? håber folk forstår, for hvsi alle og enhver kan se dine oplysninger, heri er jo fødssted, cicilstand, job-realationer osv, som jeg på ingen måde kan se hvorfor en total fremmed jeg evt skal købe en parfume af overhovedet har nogen grund til at kende til!! (i øvrigt er det så ikk også lige det en ansat kvinde ved politiet er blevet siget for at have gjort? slået forskellige folk op i cpr-reg. uden tilladelse eller grund? ) er det bare mig der er lidt pylret, eller er det ulovligt, og langt ude??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CPr-oplysninger?
  • #1   28. maj 2011 nårduskriversålangtetindlægsådeldetligeopifleresmåbiddertakdetersomomdetbareerenmuraftekstsomingengiderlæseselvomdetfaktiskeretretspændendeemneduhargangi!

• #2   28. maj 2011 Jeg vil ALDRIG give mine sidste 4 cifre ud til en tilfældig på nettet..

• thomas g
    thomas g Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Svar: 1
    #3   28. maj 2011 tror bare at den person er en fup da han/kan bruge dit identitit til at lave lån og ødelægge andres liv. det er hørt før
    oplys aldrig cpr nummer

• #4   28. maj 2011 de første 6 har de ikke en skid at bruge til smiley det er de sidste 4.. smiley

• #5   28. maj 2011 Hehe.
    Man kan misbruge det lort smiley
    Cpr nr og adresse, så mangler man bare reg og konto nr ( nemt nok da man jo sjkal betale smiley også kan man fusk..
    Sikkert en eller to herinde, så siger man ikke kan smiley men jeg ved man kan

• #6   28. maj 2011 Fordi vedkommende har dit navn samt fødselsdag, kan vedkommende da på ingen måde misbruge det. Det kræver jo dit sidste 4 cifre, som er hemmelige.

• #7   28. maj 2011 Nej ved godt det kræver lidt mere end navn og fødselsdato nok at finde frem til en specifik person, men er det ikk ulovligt at bruge sit (muligvis) job til at finde andres personlige oplysninger fordi man skal lave en handel via baboom?? det var mere det? For hvsi "sælgeren" her virkelig vil tjekke om han/hun kan finde dig via sine muligheder, så begår de da en ulovlighed som ifølge den nyligt dømte politiansatte er rimelig strafbart..

Rene V: beklager du ikk kan læse mit indlæg medmindre jeg deler det op en masse gange, men de andre har åbenbart godt kunnet læse det, så puds brillerne, saml fokus og læs det igen, ellers hop videre til en tråd du kan læse..

• #8   28. maj 2011 Hvorfor den hysteri ?

Kim Larsen har lavet en LP med sit CPR nummer som titel = alle (der vil)
    kender hans personnummer.

http://da.wikipedia.org/wiki/231045-0637

Han skulle så være udsat for misbrug konstant ??

mvh. Per

• Allan -
    Allan - Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Svar: 49
    #9   28. maj 2011 Jo det er helt sikkert ulovligt, og man kan ikke bare få adgang til CPR-registeret, og hvis han har adgang via sit job, så burde han ikke bruge det på at slå folk om fra baboom, da det er ret dyrt, mener det koster noget med 5-6kr, pr. opslag..

Kommentér på:
CPr-oplysninger?

Annonce