{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
573 visninger | Oprettet:

Handel på smartgirl? mastercard Securecode? {{forumTopicSubject}}

hej, jeg er ved at handle på inde på smartgirl, da jeg så har indtastet alle oplysninger, så fører den en videre til - Mastercard Securecode.hvor man bla. skal skrive de sidste fire i ens cpr nr. hvilket jeg ikke er meget for!
men andre der har været ude for det samme? og hvad skal man gøre, hvis man trykker 'afbrud' afbrydes ens handel så også?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Handel på smartgirl? mastercard Securecode?
  • #1   18. aug 2012 Hvis det er det jeg tror det er, så er det bare fordi du går ind og opretter en kode der skal indtastes når du handler på nettet - så folk ikke kan misbruge dit kort hvis de får fat i det.

• #2   18. aug 2012 Tror det er det, du tror. har nemlig lige læst om det, synes bare det virker sådan lidt.. at de skal have ens sidste fire i cpr nummeret!

• #3   19. aug 2012 Jeg har tit handlet derinde samt mange andre sider der også bruger sikkerhedskode - Du bliver jo omdirigeret til en sikker side, så det du taster ind får smartgirl ikke at se. Den sikre betalingsside, som du er inde på, vil blot gå ind og cleare din sikkerhedskode med dit kort - Hvis koden ikke er rigtig, så afbrydes købet, da det så kan ske at være et stjålet kort. Hvis du skriver den rigtige, gennemføres handlen. Der er intet skummelt ved det. smiley

Kommentér på:
Handel på smartgirl? mastercard Securecode?

Annonce