{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
848 visninger | Oprettet:

Patrol H
Patrol H
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2

Snydt af Bet24 {{forumTopicSubject}}

Hej
Har spillet på Bet24 i et ca et år og har fået udbetalt lidt sidste år, så var der tid til at skulle have penge ud. men fik så besked tilbage at sikkerheden er skærpet og skulle bruge sygsikringbevis, sendte det og fik tilbage at cpr ikke passede så kontoen var lukket og gevinsten er slettet,ud over de 100.- jeg havde sat ind, jeg ringer ind og taler med en Pige som siger at det er min egen fejl, jeg spurte om det ikke bare var rette den fejl og de har alle mine oplysninger visakort sygsikringskort, men der er ikke noget at gøre, spurgte så hvorfor så betale 100.- tilbage det kunne hun ikke svare på, så kan ikke anbefale at spille på BET24
Undskyld stavefejlne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snydt af Bet24
  • Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
    #1   27. jan 2012 Nu skulle det vel ikke være sådan, at du har været 17år, rettet dit CPR så det så ud som om du var 18, og nu prøver at hive pengene ud, efter du har fyldt år?

• #2   27. jan 2012 nu har jeg brugt bet24 i over 1år nu og lagt penge ind og trukket penge ud trak penge ud her for 1 uge siden UDEN PROBLEMER..
    kender flere der har brugt dem uden problemerm

• Karsten K
    Karsten K Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 414
    #3   27. jan 2012 Hvordan kan rod i dit CPR nummer været Bet24 skyld ??

Det er så nemt at svine et firma på et forum som dette, og de har ikke en mulighed for at svare igen.. Du skriver jo selv der var fejl på dit CPR nummer ergo er det DIN skyld og ikke Bet24..

Måske er der en grund til det IKKE er tilladt at hænge firmaer ud i forum..

Karsten

• #4   27. jan 2012 Nu skal I høre. Jeg har snydt et firma i sin tid, og nu da de opdager at jeg har snydt dem og smider mig ud så skal jeg da lige svine dem lidt til. -Kinda thing

• Patrol H
    Patrol H Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2
    #6   27. jan 2012 Hej
    Er over18 og det var tastet fejl i cpr, og ikke noget med snyd eller flere bruger. men det er over et år siden jeg meldte mig ind, og først da jeg skulle hæve penge reagerede de og sendte så sygsikringbevis så de kunne se den var god nok og de har også mit visakort nr, men finder et andet selskab ved bare ikke hvilken en man skal bruge oddser kun.
    Mvh

• #7   27. jan 2012 Jeg har aldrig haft problemer med bet24, og jeg har da hævet små 10.000 ud derinde fra.

• #9   27. jan 2012 Patrol H

"og det var tastet fejl"

Altså din egen fejl og ikke deres..

/End of story

Kommentér på:
Snydt af Bet24

Annonce