Snydt af Bet24 {{forumTopicSubject}}
Hej
Har spillet på Bet24 i et ca et år og har fået udbetalt lidt sidste år, så var der tid til at skulle have penge ud. men fik så besked tilbage at sikkerheden er skærpet og skulle bruge sygsikringbevis, sendte det og fik tilbage at cpr ikke passede så kontoen var lukket og gevinsten er slettet,ud over de 100.- jeg havde sat ind, jeg ringer ind og taler med en Pige som siger at det er min egen fejl, jeg spurte om det ikke bare var rette den fejl og de har alle mine oplysninger visakort sygsikringskort, men der er ikke noget at gøre, spurgte så hvorfor så betale 100.- tilbage det kunne hun ikke svare på, så kan ikke anbefale at spille på BET24
Undskyld stavefejlne
aug 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 653
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 10 Svar: 117
kender flere der har brugt dem uden problemerm
jan 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 414
Det er så nemt at svine et firma på et forum som dette, og de har ikke en mulighed for at svare igen.. Du skriver jo selv der var fejl på dit CPR nummer ergo er det DIN skyld og ikke Bet24..
Måske er der en grund til det IKKE er tilladt at hænge firmaer ud i forum..
Karsten
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 394 Svar: 2.147
okt 2010
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2
Er over18 og det var tastet fejl i cpr, og ikke noget med snyd eller flere bruger. men det er over et år siden jeg meldte mig ind, og først da jeg skulle hæve penge reagerede de og sendte så sygsikringbevis så de kunne se den var god nok og de har også mit visakort nr, men finder et andet selskab ved bare ikke hvilken en man skal bruge oddser kun.
Mvh
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 4 Svar: 1.032
jan 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 171 Svar: 2.250
"og det var tastet fejl"
Altså din egen fejl og ikke deres..
/End of story
Snydt af Bet24