{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.280 visninger | Oprettet:

Ruller ? scooter {{forumTopicSubject}}

Hvad for nogle grams ruller vil i anbefalde ?

Cylle - Dr Raching Evo 70 ccm Top Stykke / Stempel 47 mm

Krumtap - Racing RMS Ø10

Karburator - 21 mm Pwk

Studs - Sølv Poleret Studs Til 21 mm

Kobling - Std

Kobling's klokke - Malossi

Gearing - Std - ' Måske Top performes '

Blæserhjul Ved Vario - CNC Racing

Membran : Std med Malossi Plader

Tænding - Std

Dyse : 95 / 100

Ruller - Skal indstilles Efter mit stage 6 Sæt (;

Rem - Polini

Trimfjedre - Polini

Trykfjedre - Polini

Variatomatik - Polini Hi Speed

Filter -Et nyt Stort, Da det gamle ikke kan komme på den 21 mm

Leje - SKF Teflon , Helt nye

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ruller ? scooter
  • Tomicich .
    Tomicich . Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 2 Emner: 34 Svar: 336
    #1   5. mar 2011 Ruller er noget du skal prøve dig frem til, og ikke noget andre kan fortælle dig.

• Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator

Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.318
    #2   5. mar 2011 det er jo an på om du vil have optræk eller topfart men du skal huske at dyse ind efter dine ruller også...
    men mit bud ville være mellem 4 og 5.5 grams

• #3   5. mar 2011 der sidder vist 5,5 i men synes der går noget tid før den tager fat så vil prøve 4 smiley og min dyse står på 95 smiley

• Mr.Frost .
    Mr.Frost . Hjælpe-administrator

Følger: 44 Følgere: 44 Fotoprofiler: 1 Emner: 634 Svar: 2.318
    #4   5. mar 2011 start med 5 grams men husk at dyse ind efter det

• Tomicich .
    Tomicich . Tilmeldt:
    okt 2010

#6   5. mar 2011 Husk også og indstille din Tryk fjeder, og dine trimfjedre.

Og en 21 mm er ikke for stor.

• #7   5. mar 2011 skal jeg dyse den op hvis jeg putter 5 grams rulller i ?

eller dyse ned ?

• Tomicich .
    Tomicich . Tilmeldt:
    okt 2010

#9   5. mar 2011 Ja, men i og med du skriver 110 - 120 dyse, så vil jeg æde min hat på at den fik falsk luft smiley

21 mm Er helt fint til Dr racing.

jeg tror umiddelbart ikke du behøver dyse om når ændringen ikke er større, men skal der dyses om kan det både være op og ned.

• Nikolaj S
    Nikolaj S Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 69
    #10   5. mar 2011 der sidder vist 5,5 i men synes der går noget tid før den tager fat så vil prøve 4 smiley og min dyse står på 95 :)?!?!?!?

Det er sku da din kobling det bestemmer hvornår den tager fat ! dine rulle bestemmer hvor hurtigti den skal "geare" op

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 617
    #11   5. mar 2011 øhh hvad for en udstødning har du på??? det er faktisk det vigtigste at vide når det komme til indstilling af ruller sammen med cylinder.

Mr.Frost .
    det med lettere ruller giver optræk og tungere giver top fart er en skrøne, de perfekte ruller giver nemlig bedst optræk og top fart.

Tomicich .
    trykfjeder skal bare være std med mindre remmen fedter rundt (hvilket de sjældent gør på sports kit) der er ALT for mange sidder for kraftig fjeder i til sports kit også mister man noget topfart, måske derfor de fleste kun køre omkring 80-95km/t med sports kit og selvfølgelig også pga dårlig indstilling men et sports kit kan nemt køre 100-110km/t på gps alt efter scooter/std gearing (med anden gearing så hurtigere), men man skal ikke skifte dyse fordi man skifter ruller/trykfjeder/trimfjedre som du rigtigt nok er inde på.

nicolaj H
    17,5mm karburator er noget lort der er sku ikke rigtigt flow i dem men rigtigt 21mm er for "stort", den vil NEMT kunne køre med 21mm og den køre bedre med 21mm end med 17,5mm men 19mm passer perfekt og 19/21mm er giver langt bedre flow

• Tomicich .
    Tomicich . Tilmeldt:
    okt 2010

#12   5. mar 2011 en std trykfjeder er langt fra det bedste valg til et sportskit

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

#13   5. mar 2011 jo det er så lang tid remmen IKKE fedter rundt! det gælder om at have så let trykfjeder i uden remmen fedter da den ellers tager topfart

• Tomicich .
    Tomicich . Tilmeldt:
    okt 2010

#14   5. mar 2011 Std er langt fra det bedste til sportskit, så kan du tude herfra og til juleaften, spørg diverse butikker som også tuner scootere smiley

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

#15   5. mar 2011 Tomicich .
    jeg kan ikke bruger nogen butikkers svar da de gør alt for at sælge, jeg ved af erfaring med min scooter og mange venners scootere hvad der virker, og vi var da 3 gutter der gik lidt for meget op i det (en del år siden nu) og fik en runner til at smide over 24hk med 2 fast 4 race, og i stedet for dine latterlige kommentar om jeg kan tude herfra og til jul, var det så ikke bedre du kom med nogen facts om hvorfor DU mener det skulle være bedre med en stram trykfjeder??? (så lang tid remmen ikke fedter rundt) men det kan du vel ikke????

• Tomicich .
    Tomicich . Tilmeldt:
    okt 2010

#16   6. mar 2011 Nej de gør bestemt ikke alt for at sælge, når vi snakker småting som tryk og trim fjedre. Hvis du har fået en runner til og smde 24 hk, så må du jo have en papirlap med udmålingen på, den kan du jo passende lige smide op herinde smiley
    Jeg har på intet tidspunkt sagt at en stram trykfjeder er vejen frem, så sys jeg du skal læse det igennem igen smiley Jeg siger bare at std langt fra er det bedste, og jeg har nu rodet med scooter i 5 år, så jeg har min egen livserfaring smiley
    Selv på en std knallert med pillet skive, er en std trykfjeder ikke det bedste smiley

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

#17   7. mar 2011 Tomicich .
    en trykfjeder skal være så slap/løs som muligt uden remmen fedter rundt! ellers mister man hk og topfart da den ikke vil kunne køre remmen helt ind i remskiverne, så nej std er langt fra det bedste og heller ikke til en std scooter eller en med skive/ringen taget da en løsere vil være bedre til dem, og jeg har ikke et stykke papir på udmålingen da det ikke var min scooter men som sagt var vi 3 der gik meget op i det og den runner var den enes scooter jeg havde selv en sonic, men søg på TQ her inde http://stalkerzone.dk/forum/ da det var hans scooter og han er lære på en skole i det sydfynske og hedder thomas, før hans runner havde han en bws med athena racing på og malet som en mariehøne (ikke noget jeg syntes om haha) og 5år erfaring er nu ikke så meget jeg har selv 10år og det er heller ikke meget

• #18   7. mar 2011 mener vist min er 28 kg men ville der ske noget hvis jeg prøver en 25 kg :)+

Kommentér på:
Ruller ? scooter

Annonce