{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.185 visninger | Oprettet:

Theis G
Theis G
Følger: 1 Emner: 97 Svar: 418

HOT 50 {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg overvejer kraftigt at købe en hot 50, men først er der nogle ting jeg gerne vil vide om den.

1. er det en god scooter?

2. holder den lang tid hvis jeg vedligeholder den og KUN piller skiven og skifter ruller?

3. hvad synes i om den?

4. hvor langt kører den på literen?

5. er det en god motor?

6. er den driftsikker?

7. er skjoldene god kvalitet?

8. hvordan er kvaliteten på hele scooteren generalt?

9. tror i at der går lang tid før at den går i stykker hvis jeg køber den fra helt ny og passer godt på den?

10. ville i købe den hvis i havde de 10000?

MVH ejeren af Unge-med-scooter

HOLD JER HELST TIL SPØRGSMÅLET

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HOT 50
  • #1   18. sep 2007 Jeg har en som jeg har købt af en, som har købt den af en, som har købt den af en :D..

Pæn er den ikke, men den virker!, og den starter, HVER GANG, og altid første anden gang.

Jeg har pillet skiverne og sådan lidt, og den render ca 70 km/t.

Skjoldene er vel som alle andre skjolde?

• #2   18. sep 2007 1. NEJ
    2. ved ikk
    3. pisse grim og elendig motor
    4. ikk langt
    5. nej slet ikke
    6. ved ikk
    7. skjoldene er bare plastik som alle andre
    8. = CPI
    9. nej..den går hele tiden i stykker
    10. NEJ SLET IKKE!! havde købt en Sonic eller Jog R eller sparet lidt mere op og købt en Reiju Matrix..det er kvali..

• Theis G
    Theis G Tilmeldt:
    jun 2007

#3   18. sep 2007 hvor langt ville i sige at de her to scootere ligger fra hinanden motor og alt det andet mæssigt?

Giantco sprint

hot 50

• thomas h
    thomas h Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 28
    #4   18. sep 2007 køb en hot det en meget drift sikker scooter men bar nøjes med at pille skiven den er ik verdens flotteste men en go og pålidelig scooter og den er billig i alle dele..

• #5   18. sep 2007 jeg er grim og dum . + alle

ja, og det gør prisen også ? Fatter ikke at folk gider at betale 15-16-17000 kr for en scooter, som alligevel bliver skidt total ad, når den skal tunes.. Spild af penge..

• Danie M
    Danie M Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 146
    #6   18. sep 2007 Hvis jeg skulle vælge ville jeg ikke tage en hot. Synes ikke den er for pæn, har ikke en god komfort og der er meget andet at vælge. Ville især ikke tage den for 10.000 - så hellere en NRG, SFX eller SR50.

MEN hvis valget var imellem Giantco og PGO ville jeg ALDRIG I MIT LIV vælge Giantco så er det ligegyldigt om jeg kunne få den fra ny. Den er billig og kvaliteten er KLART derefter, det er en billig kina-bike og skulle være blevet derovre. Kort sagt - en brug og smid væk cykel (Nægter at kalde den en scooter)

• Theis G
    Theis G Tilmeldt:
    jun 2007

#7   18. sep 2007 så altså hot 50 ville være et godt køb og den holder mange tusind km? jeg har set at postbuddene og køreskolerne har hot 50, så de må jo være gode, for jeg ved at´postbuddene vold boller dem.

nogen der ved hvor man kan købe alu båndmåte til hot 50?

• Danie M
    Danie M Tilmeldt:
    apr 2007

#8   18. sep 2007 BTW. en scooter holder for evigt hvis du plejer den ordetligt. Kan ikke huske det men en på MG har en der har kørt noget med 50.000 fra ny og det er kun service-dele der er blevet skiftet.

• Danie M
    Danie M Tilmeldt:
    apr 2007

#9   18. sep 2007 PostDK og køreskoler køber dem sådan set bare fordi de er billige. Hvis det skal være rigtigt er kvalitet på både motor og stel nok bedre på de andre der kører med lodret minarelli (jog, sonic) da de er licens-lavede.

• Danie M
    Danie M Tilmeldt:
    apr 2007

#10   18. sep 2007 Søg på www.west-import.dk

• #11   14. jan 2009 hey ja det er god scooter den køre hvad dag vis piller skiven så går den 70 km.t pøve ser min hot

Kommentér på:
HOT 50

Annonce