{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  angst
  • #1   26. aug 2010 Jeg har haft det rigtig lang tid, har prøvet antidepressiv, men det fungerede ikke.
    Hash fungerer på mig i selve situationen, men ikke hvis jeg ryger det i længden.


  • #2   26. aug 2010 Ellers prøv at lade være med at tænke over det.
    hvis du laver noget du har det sjovt med og godt kan lide, så er det ikke sikkert at det er så slemt.
    Bare lad være med at tænke over det.. Der er flere tusinde mennesker i dk med depressioner og angst, og mange klarer sig fint igenem det, ved slet ikke at tænke over de har det.


  • #3   26. aug 2010 jeg får ikke noget for det endnu og stoffer holder jeg mig fra da det kun gør det rigtig slemt i mange dage

  • #4   26. aug 2010 Jeg lider selv af angst.

    Tager ikke medicin da jeg er imod det. og tager heller ikke stoffer eller nogle andre midler..

    Jeg hører f.eks afslapningsmelodier og bruger kugledyne om natten. også har jeg fundet ud af at styre det nogenlunde. ellers prøver jeg at snakke om det med min mor eller andre.

    Angst er en grim ting og svær at leve med men man kan godt . det handler at anerkende at man lider af angst og acceptere det også arbejde ud fra det og se hvad man kan gøre for at man får det bedre. osv osv


  • #5   26. aug 2010 jahh men kommer aldrig af med det og har ingen at snakke med da min mor døde da jeg var 11 og min far døde da jeg var 15

  • #6   26. aug 2010 Min veninde lider af angst, udover en ugentlig tur ved en psykiater hvor hun får div. "opgaver/øvelser", tager hun noget blomter medicin. Jeg ved ikke helt hvad det hedder, men der er både noget der skulle virke forbyggende og noget der skullle virke på anfald. Derudover har han altid en pose med (anbefaling fra psykiater) hun ska trække vejret i hvs hun får et anfald. Det for at undgå svimmelhed når hun hyperventilere. Han siger det hjælper rigtig meget. Hun har fået antidepresiv medicin, men hun er kommet så langt nu, at hun er stoppet med det.

    Håber du får den hjælp du har brug for:-)


  • #7   26. aug 2010 *ikke han men hun.

  • #8   26. aug 2010 prøv at gå ind på Sindnet.dk det er en god side. hvor man evt kan chatte med andre som har en psykisk lidelse osv (:

  • #9   26. aug 2010 En ny folkesygdom ... the more we talk about the more get it ...

Kommentér på:
angst

Annonce