{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  angst ..
  • #1   23. mar 2008 ' nej skal ikke skrive en opgave smiley
    - jeg er nysgerrig


  • #3   23. mar 2008 Hovedsagligt edderkopper og mørke :b .
    Og hemmelige numre, hader når man ik kan se hvem der ringer o.O


  • #4   23. mar 2008 Jeg er heller ik så vild med at bade på strande, fordi jeg er bange for hajer xD .
    Jeg ved godt at det lyder dumt :b


  • #5   23. mar 2008 » mica fredensborq . :
    Det er bare fordi jeg har set for mange film om hajer :b .


  • #9   23. mar 2008 Mica:
    Må jeg godt venneansøge dig ? :b .
    Syntes at min liste er så tom smiley


  • #10   23. mar 2008 Mica:
    Tak x) . :b


  • #11   3. apr 2008 Maria E

    Ja jeg lider af angst...sover ikke ret godt om natten længere...

    Årsagen til dette er at jeg som 16 årig sad med min mor død i mine arme, det har hjemsøgt mig lige siden og hver gang jeg endelig sover drømmer jeg konstant om hende eller de mange andre jeg har mistet inden for de sidste 4 år er fem af mine nærmeste gået bort ...jeg har kun mine 4 øldre brødre og min far tilbage...Ind til vidre har jeg snakket med psykolog, og går til selvhjælp lige pt...og her den 9 maj skal jeg til psykriater... der od over får jeg piller mod mit søvnbesvær....( piller lignende lykkepiller )
    Det er sku et helved for det går ud over hele min hverdag...blev nød til at droppe ud af uddannelser flere gange da jeg ikke kom til tiden fordi jeg ikke fik søvn nok, og for en måneds tid siden stoppede jeg med at arbejde i føtex bistro da jeg fik meget slemme stress symtomer, hvor jeg ikke kunne spise optimalt og tabte mig konstant....det var så slemt til sidst at min psykolog mente at jeg havde spiseforstyrrelse og muligvis skulle indlægges...dog går det lidt frem for mig nu igen...jeg spiser i hvert fald mere end før og begynder sttille og roligt at vinde de tabte kilo tilbage...dog mener de ikke at jeg er i stand til at arbejde igen lige forløbig efter min lille nedtur, så lige pt er jeg arbejdsløs, går her hjemme og hygger lidt og venter ivrigt på at komme til samtale så jeg snart kan komme i gang igen for bliver sku helt rastløs af at lave ingen ting...og så er det mega nederen...


Kommentér på:
angst ..

Annonce