{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

Angst. {{forumTopicSubject}}

Jaaaaa jeg vil inden jeg lige kommer med et par hurtige fortælle jer at jeg reklamere om dette debatforum til venner og bekendte da jeg syntes det er et godt forum.
Ja nu her i aften sad jeg kort og så lidt af et program hvor emnet var angst og der var en der havde en angst der gjorde at hun uanset størrelsen på bygningen altid så efter udgangene i min verden en form for klaustrofobi det er en af dem jeg selv har (jeg går aldrig ind nogen steder uden jeg kan se en udgang) altså går jeg aldrig ind i en elevator (tænk hvis den stoppet imellem 2 etager) når men når jeg tænker på angst og ser hvordan folk har det tænker jeg efterhånden på hvorfor systemet ikke bruger folk der har haft angst i årtier altså gøre brug af deres erfaringer jeg kunne få mange angstramte til at storgrine i et af deres angstanfald (jeg skal dog selv være ude i det fri grundet min ekstreme klaustrofobiske angst (jeg vil bare ikke være lukket inde) uden jeg selv vælger det.
Stress giver sig også udtryk i angst de fleste vil ikke tale eller skrive om det det er dog ved at blive "in" at have et eller andet jeg må så havde været "in" i rigtigt mange år og har så let ved at sætte mig ind i andres angst (jeg er jo også grænseløs) en god ting da jeg er ligeglad med hvad folk tænker når jeg skriver eller taler + jeg lyver aldrig og hvis skal grunden der til være stor.
Så se nu bare på det indsatte billede og tænk på alt det gode i livet smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Angst.
Kommentér på:
Angst.

Annonce