{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
201 visninger | Oprettet:

Angst {{forumTopicSubject}}

Fik lige brug for at skrive om ensomhed og angst to ting der fylder hele min hverdag
Afhængighed af et andet menneske for at kunne komme nogen steder + mine enorme store taxa regninger to ting jeg er meget afhængig af for at komme nogen steder
Jeg har heldigvis mine to voksne børn på 30 og 25 men de begge autister og den ene bor på bosted den anden for hjælp flere gange om ugen i eget hjem
Der følger jo en del bekymringer med hvordan de klare sig og bekymringer om deres trivsel
Når jeg ikke er her mere er der nogen der forstår min bekymring andre siger bare jamen så er du her ikke mere og det kan du ikke ændre på for så du død men om det min angst eller en naturlig mor bekymring er jeg begyndt at blive i tvivl om
Min ensomhed er at jeg ikke har noget socialt med andre sidder meget alene i min lejlighed der ingen der skriver eller ringer nogen enkelte så dagene er lange
Kommer heller ikke rigtigt ud eller har besøg da jeg hver gang skal ha taxa det eneste sted jeg ikke spare er hos mine børn koste hva det koste må
Men angsten stopper mig meget har sygdoms og dødsangst så det styre hele min hverdag + jeg skal holde det hemmeligt for ikke at bekymre andre
Jeg forventer ikke en masse respons havde bare brug for at skrive og få lidt luft


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Angst
  • #1   14. jul 2023 Det er altid godt at få luft Mus.

    Det er ofte også lettere måske, at kunne tale mere frit til fremmede, end hvis det er venner og familie, som har stor indflydelse på ens dagligdag.

    Må jeg ha' lov at spørge om hvornår du startede med at føle angst? Du behøver ikke svare på noget som du ikke ønsker.


  • #2   14. jul 2023 Cris7 det tror jeg du har ret i det nemmere når det er en udenforstående
    Jeg har haft angst i mange år men det har kunne lade sig gøre at ha et liv men angsten er blevet voldsom de sidste 2-3 år den er eskalede men for noget hjælp fra psykiatrien men synes ikke det hjælper


  • #3   14. jul 2023 Kan du huske hvad der førte til, da du første gang følte angst?



  • #4   14. jul 2023 Cris7
    Er sikker på det stammer fra min opvækst og mine teenageår havde en hård barndom


  • #5   14. jul 2023 Ja, det kan sætte nogle skår i det videre liv.

    Du har så også to børn der lider af autisme, som du er bekymret for, kan det muligt forværre din angst?


  • #7   14. jul 2023 Mus angst er noget lort og dødsangst gør det kun være, men du bør ikke holde dem hemmeligt for dine venner smiley

Kommentér på:
Angst

Annonce