{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
756 visninger | Oprettet:

lad for fanden de hårde stoffer være!! {{forumTopicSubject}}

Her sidste weekend var en af mine gamle venner til en fest. Der var en del alkohol i omløb og han blev pænt beruset. Det endte med de sad og tog stoffer (ingen ved hvilke). Da han kom hjem til sin lejlighed endte det med han hallucinerede og hoppede/faldt ud over gelænderet fra 3 sal og ned i kælderskakten. Det kostede ham en hjerneblødning og en brækket ryg 4 steder. han har ligget i kunstig koma hele ugen uden man har vidste om han ville komme sig.

I dag blev han vækket fra den kunstige koma og han var totalt forvirret og helt ude af den. De 4 brud sidder så de kan hele af sig selv, hvis han bare holder sig i ro. Hjerneblødningen ramte et sted hvor man heldigvis alligevel ikke har nogen hjerneaktivitet. Så de regner med han kommer over den uden nogle fremtidige men

Men bare som en advarsel, lad nu for fanden være med at tage de stoffer!

den næste er ikke lige så heldig!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lad for fanden de hårde stoffer være!!
  • #1   12. jun 2010 Dragoon H

knægt det er seriøst det her, lad være med at tage pis på det

• #2   12. jun 2010 Er ked af at høre det med din ven!

Men det skete jo også for en der havde drukket i parken for et par år siden?
    Det er nok bare ikk det folk tænker over når de hælder det i hovedet..

Håber han kommer sig, og håber der er bare et par stykker der vil lade være med at prøve nu..

• #3   12. jun 2010 Flyt til jylland. Der har vi ikke huse på 3 etager anyways, problem solved.

• #4   12. jun 2010 Dragoon - Hvad er LSP? Jeg har hørt om LSD...?

• #5   12. jun 2010 Ku da virke ik være mere ligeglad med hva folk render og laver, og at din buddy så er en idiot og tar alverdens ting og falder ud fra sin lejlighed... Tja selvforskyldt?

• #6   12. jun 2010 Mht. topic, så er det da noget værre noget. Men det er jo ikke kun stoffer der får folk til at gøre mærkelige ting. Ikke at jeg vil forsvare stoffer...

• #7   12. jun 2010 .Violence .

det er mere som en advarsel jeg siger det. Jeg er udemærket klar over at det er ham der har lavet noget dumt.

• #8   12. jun 2010 Dragoon H

sorry, jeg troede det var et flabet svar hvor du mente LSD i stedet for det du skrev

• #9   12. jun 2010 Dragoon H

tja han var godt forvirret da de tog ham ud af narkose i dag. Men de er ret sikre på at han kommer videre uden nogen form for belastninger. Det er satme bare ikke hans skyld, jeg er udemærket klar over han har lavet noget dumt. Men næste gang er han bare ikke lige så heldig. Tror dog også han har lært det denne gang.

Det her skal ikke forstås som en medlidenheds tråd, for jeg forstår godt hvorfor i ikke har det. Det er blot en advarsel!

• #10   12. jun 2010 Nedern historie .. Krydser for at han klarer den 100%

Men alt det der "don't do drugs!" det hjælper bare desværre ikke? De tabere der gør i det shit er low lifes der tror de får det bedre og gainer lidt respekt hos sine homies osv ..
    Gir ikk en skid for crackheads..! Hvis der kommer en kammerat en dag og siger han er ude i noget lort , ved det er forkert bla bla og gerne vil ha hjælp, så ska jeg nok dedikere al min fritid til ham/hende indtil vedkomne er clean og jeg kan regne med det ikke sker igen.. Men folk der IDAG begynder og ta en masse lort til trods for AL den info de har til rådighed, de er bare varm luft med dårlig ånde ...

Det blev en lang tekst hehe smiley

• #11   12. jun 2010 Rasmus S: kan godt forstå dit point så jeg er enig med dig.

• #12   12. jun 2010 Kan kun grine og sige DEN KÆMPE IDIOT!!!!!..

• #13   12. jun 2010 kun idioter tager stoffer det er sådan nogle fjolser der ikke kan more sig på normal vis.

• #14   12. jun 2010 Kenny B
    jeg have en kammi der tog stoffer sage som jeg har skrevet han var et fjols og intet godt kom ud a sådan noget,snakker ikke med personen mere gider sku ikke sådan noget.

• #15   12. jun 2010 Elsker bare dobbeltmoralen i mange af kommentarerne.

Kan kun give dig ret Rasmus! Men ungdommen nu til dags, skal have det så vildt, at det er federe at dø, end nøjes med en kold fad...

• #17   12. jun 2010 Endnu en spasser som ender på førtidspension som vi andre skal betale for...

• #18   13. jun 2010 Fuck hvor er I nederen at høre på.!!

Var det sket for en af jeres kammerater påvirket af stoffer eller alkohol, så havde det nok været nogen andre kommentare I var kommet med.. Slap nu af.
    Og Kim A: om du skal betale til en der er faldet ud over trappen i en brandert, eller om du skal betale til en der er faldet ned af stigen på arbejde, det koster dig da det samme.

• #19   13. jun 2010 Kenny B

ja det var ham

Kommentér på:
lad for fanden de hårde stoffer være!!

Annonce