{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.138 visninger | Oprettet:

Thomas
Thomas
Tilmeldt:
24. mar 2008
Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536

Brug for lidt råd og vejlighed ang et forhold.. {{forumTopicSubject}}

Hvad ville I gøre ? Og HAR i prøvet sådan noget før?

Før jeg begynder så JAAAA... Jeg VED godt mange vil få ondt i røven over det her nu og kalde mig alverdens ting.. So be it. Men kan vi for guds skyld ikke holde os til emnet tak.

Sagen er den: Jeg har mødt en pige. Hun er ikke den pige jeg ville gå efter normalt. Faktisk, så har jeg hele mit liv altid gået efter de "smukke, slanke, lækre" piger.. Poppullerne om man vil. Dem drengene har våde drømme om hver nat. Jeg er 25år idag, og er ikke nogle grim fyr overhovedet - Langt fra. Jeg har altid været damernes ven og har intet problem med at score lad mig sige det sådan.

Men efter gang på gang at blive såret af de samme typer piger tænkte jeg.. Måske det på tide at prøve noget nyt?

Og faktisk så har jeg mødt en pige nu her.. Hun er buttet.. Måske 175høj og 70-80kg - What do I know? Ved bare at fra dag 1 jeg så hende fløj tankerne rundt "Hvad fanden laver jeg med hende ?!" Vi har kendt hinanden i cirka 1 uge nu her. Hun er pisse sød som menneske og person, og VED min familie ville elske hende, da hun ikke er som de andre piger jeg har vist frem. Hende her er faktisk skide klog og FORNUFTIG. I kender typen.. Sådan er hun.

Men men men.. Problemet ligger i at hun ikke lever op til den standard jeg altid har gået efter? Eller problemet er vel nok nærmere mig hvis man skal vende og dreje den.

Som sagt, så er hun pisse sød og flink, og hun har allerede vist og sagt hun er meget interesseret i mig.

Hvis man skal sætte tingene op.. Så siger den kloge Morten: Behold hende. Hun er fornuftig og vil være godt for dig. Det kan sikkert blive til noget godt

Den onde Morten siger: Drop hende. Hun er tyk og fed og langt under dit standard. Kan du selv se dig selv gå hånd i hånd med hende en sommer dag? Du kender dig selv og VED det ALTID vil gå dig på mht til hendes krop.

Ja ja så det sagt ! Jeg har et problem med hendes vægt og kropsbygning.. Og det går mig så skide meget på.
Ved bare at jeg IKKE vil gå og give pigen falske forhåbninger, derfor jeg spørger Jer allerede nu her til råds og vejlighed.

Ved bare hvis jeg skulle tage og vise hende frem til familie og især venner vil ALLE tænkte "wtf Morten .. Er du seriøs?

Men ja.. Bliver 100% svinet til i hoved og røv efter dette.. Men jeg går altså lige så meget op i personlighed som udseendet ! 50/50

Please lad mig endelig høre:

Har I prøvet en ligende situation før og hvordan endte det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brug for lidt råd og vejlighed ang et forhold..
  • #2   12. apr 2012 Jeg kan kun sige at jeg håber at du dropper hende for hendes skyld for hun er helt sikker meget mere værd end at skulle være sammen med dig. Så håber hun finder en der vil kunne elske hende for den hun er og ikke for hvordan hun skal se ud. sorry

  • dennis l
    dennis l Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Svar: 61
    #3   12. apr 2012 Vis hun er god for dig skal du give det en chance og så må du arbejdet med dig selv for det dig selv som er problem

  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #5   12. apr 2012
    Nicolai P: Alt det du netop siger det rammer bare plet! Har altid også været til sådan piger som du beskriver, og men nu her har jeg så prøvet noget nyt. Og ja du skal nok få noget hate fra tøserne herinde og fyrene som skal spille så pisse hellige hehe. Men fuck det, tak for dit svar i hvert fald.

    Kan godt være jeg er 25år.. Har prøvet en hel del efterhånden og er bare træt af gang på gang at blive såret af de samme type piger om og om igen. Og der er noget som siger mig, at det ikke vil ske med denne type pige her. Jeg ved sgu ikke.. Må tænke over det meget mere.


  • #6   12. apr 2012 Hvis du ikke er seksuelt tiltrukket af hende, bliver du det heller aldrig. Da det er en essentiel del af et forhold mellem en mand og en kvinde, synes jeg du skal droppe det forhold, da du højest sandsynligt bare vil såre hende ved at bolle udenom.



  • #7   12. apr 2012 Du kan sagtens finde en slank pige, som ikke er en popdulle - så drop hende du er sammen med nu, som du alligevel ikke er specielt glad for, og find en slankere version som du rent faktisk tænder på.


  • Mette  M
    Mette M Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 164
    #8   12. apr 2012 Gør både dig og hende en tjeneste og end forholdet. Det der kommer der ikke noget godt ud af - og du lyder ikke ligefrem forelsket.
    Du er bedre tjent med en "smuk" pige - og hun er bedre tjent med en moden mand.


  • #9   12. apr 2012 Det eneste der skulle tale for, for mit vedkommende at vælge en "tyk" pige, det er at alle de drenge der skriver og ligger an på min pige og tager på hende, når hun er i byen. Men hva faaanden - Jeg er ikke jaloux. Jeg stoler på hende 100% og jeg ved at hun afviser folk.

    ^^ som tyk undgår du nu heller ikke at der bliver lagt an på en smiley


  • #11   12. apr 2012 Nicolai P - det er bestemt ikke sjældent smiley

    Muligvis at den slanke bliver lagt mest an på, men helt ærligt, så har jeg det også fint med at være hende den tykke som kun får " et par enkelte" henvendelser i byen smiley Pointen er bare at der ikke er den store forskel på om man er tyk eller tynd, der skal nok være nogle som er interesseret.


  • #12   12. apr 2012 håber hun dropper dig.
    - jeg er os den lidt buttede tøs og jeg har scoret over min standard og min kæreste har aldrig tænkt sådan .... vi har været sammen i 13 måneder men håber du bliver fornuftig i stedet for det der-


  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #14   12. apr 2012 Bowiie < 3: Tak for det. Tror ikke jeg ville kunne få mig selv til at såre hende på den måde ved at sige det er udseendet og kroppen der mangler. Er netop lige kommet ud af et forhold, så HVIS det skulle ske må jeg bare bruge det kort, istedet for det andet. Vil ikke såre hende, da hun virkelig bare er en sød pige og fortjener ikke at blive såret.

  • #15   12. apr 2012 Morten - jeg ville heller ikke mene at du skulle fortælle hende at det er udseendet og kroppen, det ville da først gøre hende ked af det smiley

  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #16   12. apr 2012 C K H !: Præcis. Nok noget af det værste man kunne sige til en pige "

    "Hey tøs hør her. Syns ikke du er pæn og din krop er klam. Gider dig ikke pga det. føj! Hej" heh


  • #24   12. apr 2012 Synes også bare du skal droppe det. Jeg har det på samme måde, tykke piger betyder doral moral og viljestyrke i mine øjne og jeg tænder slet slet ikke på det. Ellers må du begynde at træne sammen med hende hehe. Jeg har været i forhold med en som var pissesød og som alle kunne li men tændte ikke rigtigt på hendes krop (hun var slet ikke tyk, havde bare ikke rigtigt nogen røv eller gode bryster. Og det blev aldrig godt. Så der skal både være fysisk og psykisk tiltrækning det er helt sikkert.

  • #25   12. apr 2012 haha doral moral = dårlig moral

  • #26   12. apr 2012 Drop hende smiley
    Hun er bedre tjent uden dig smiley


  • #28   12. apr 2012 Har ikke læst alle indlæggene, men de piger der bliver sure eller stødt over din udtalelse, er enten selv tykke eller har lav selvtillid!

    Livet er for kort til at nøjes. Jeg tænkte til tanken i går, om at forsøge at blive glad med en tyk pige, men nej tak! - Jeg frastødes af kraftige piger og det er vigtigt for mig, at jeg tiltrækkes af min kæreste... Så jeg forstår dit dilemma og var smuttet for længst!


  • #30   12. apr 2012 Hvis der ikke er noget at holde af - så er der noget at holde om smiley

    Jeg ville sige No-Go.. ingen gider ha en grim kæreste smiley


  • #31   12. apr 2012 Så du spørge os om du kan leve med at du ikke tænder på hende?
    Du skal vist bare droppe hende, og smutte tilbage til de blanke trunter, for det lyder til at du vil have problemer med at føre en samtale med en pige der har noget mellem ørene smiley


  • #32   12. apr 2012 Jeg synes at du skal droppe hende - hun har bundet sig til dig, du har fortrudt at du gik videre med hende, fordi du synes hun er pisse grim og så dumper du hende, og selvfølgelig bliver hun ked af det.

  • #33   12. apr 2012 Adrenaline .
    Loooool .. Der findes mange piger der både ligner en million og selv kan tjene den! - Bare fordi du ikke selv er i stand til at score disse, betyder det ikke at vi andre ikke kan!


  • #34   12. apr 2012 Alexander

    "..da hun ikke er som de andre piger jeg har vist frem. Hende her er faktisk skide klog og FORNUFTIG"
    Det var en kommentar til dette, men fedt at du kan lukke lort ud når du ikke aner hvad du taler om. Det må kræve en helt speciel evne! smiley


  • #35   12. apr 2012 Adrenaline .
    Fair nok. Som jeg læste det du skrev, var det bare som om du mente at alle tynde/kønne kvinder, var dumme som en dør smiley
    - Undskylder smiley


  • David .
    David . Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 150
    #36   13. apr 2012 Der er flere fordele ved tykke piger. Feks så varmer de mere om vinteren og skygger bedre om sommeren.
    Personligt synes jeg ikke så godt om alt for tynde piger. Så må de hellere veje lidt for meget.
    Men hvis du finder hende "under din værdighed" så har du afgjort et problem som du ikke skal tørre af på hende. Enten tager du hende som hun er eller lader være med at lade det udvikle sig.


  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #37   13. apr 2012 C&N L: Føler man sig truffet? Og ja, har netop lige set dine billeder og efter min mening så er du fed og kunne aldrig i mit se mig sammen med sådan en person som dig. Sorry to say, men føj.

    Har netop lige givet pigen besked idag at jeg ikke føler det samme som hende, og det ikke bliver til bare andet end "venner". Som så mange andre også har skrevet, så bliver man nød til at tænke frem af, tænke på sig SELV og hvad man SELV føler for, og det er netop hvad jeg har brugt disse dage på her - Og er glad for at jeg gjorde det netop så "tidligt"

    Har bare indset at jeg har det ligesom Nicolai P. Kan ikke buttet / fede piger. Fair nok der er fyre som er til sådan typer, det er bare ikke noget for mig, og det sgu da ærligt snak.


  • #38   13. apr 2012 Jeg tænker ALDRIG om personen er buttet eller tynd, det hele går til personligheden, ser dog helst at være sammen med en buttet dreng, da det tænder mig mest

    ^^^^ det er vist at modsige sig selv lidt smiley


  • #39   14. apr 2012 Morten p
    Hold kæft hvor er du lam a høre på!


  • #40   14. apr 2012 C&N L
    En pige behøver da ikke nødvendigvis elskes som hun er. Du kan da bare tabe dig og så kommer du i søgelyset, hos de der er til tynde piger. Come on!


  • #43   14. apr 2012 Lubas .
    Endeligt et kontruktivt indlæg fra en af BaBooms kønnere piger. Da du ikke har den samme 'last' hvad angår vægt og udseende, kan du se det hele fra hans synspunkt.


  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #44   14. apr 2012 Lubas: Det endte med at jeg ikke kunne acceptere det. Og ja du har ganske ret. Folk som siger at udseendet intet har at sige lyver. Der er forskel fra at være buttet, til fed og EKSTREMT fed.

    Tør næsten vædde min højre arm på at INGEN herinde kunne finde på at være sammen med en pige / fyr på + 200kg som som er 160 høj og ligner en pizza i hovedet. Og til dem man ser i TV som er bare sååå ihhh og ååhh så lykkelige med deres partner som ser sådan ud.. Ja de er i min bog dem man kalder for tabere som ikke kan få andet og bliver nød til at søge derhen. Så ved ikke hvad der er mest sørgeligt, men det er en anden diskussion.

    Pige er ude af billedet, og har lært dette om mig selv. At jeg ikke kan buttet / fede piger lige meget hvor skøn deres personlighed ellers er. Så drenge (og piger!) .. En fisk mere i havet til jer.


  • #45   14. apr 2012 Morten P
    Rooooolig nu Morgen P. Jeg har kunne give dig ret i mange af dine udtalelser, men bare fordi man er sammen med en pige på 200 kg., kan man godt være det lykkeligste menneske i hele verden. Der findes mennesker der har denne 'fetish' og tænder på ekstremt overvægtige personer og lad dem om det. Jeg får det dårligt bare ved tanken, men tabere, dét kan du ikke sige de er, bare fordi de er til så store mennesker.


  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #47   14. apr 2012 Ja ja ja okay.. Det er så min egen lille generalisering af sådan mennesker og fred være med det så smiley Budskabet er forstået til jer begge. hehe smiley

  • #48   14. apr 2012 Lubas .
    RESPEKT!
    - Kan ikke være mere enig med dig! smiley

    Morten P
    Jep, jeg ville også flot korrigere dig smiley


  • #49   14. apr 2012 Jeg synes ikke du skal være sammen med en pige, udelukkende af den grund at hun er god for dig.

    Jeg synes du skal droppe hende, og så lede efter en pige, som både er god for dig, og som du tænder på.


  • #50   15. apr 2012 Cathrine L
    Du skrev bare at en pige skulle elskes som hun var. Derfor kom du i søgelyset.


  • #51   15. apr 2012
    Jeg har selv en kammerart der har det ligesom dig - synes det er så forkert et syn, men det kan man jo snakke om i 100 år.

    Hun er 175 cm, og vejer 70 - 80 kilo, det er altså kun et par kilo for meget. Hun skal veje ca. 70 kilo, som passer til hendes højde, ellers er hun undervægtig. Vil ikke kalde hende buttet, men lidt over det normale. Men du skal ikke være sammen med hende hvis du føler sådan, for så er det, som du selv siger, at give hende falske forhåbninger. Kan selvfølgelig ikke ændre dit syn på såkaldte "buttede" piger. Men ugh, synes bare det er så forkert af dig. Kunne sidde og bitche over det i lang tid, men det er dit valg og dit liv, så kan ikke gøre så meget.

    Efter min mening, skal du enden droppe hende, når du nu føler sådan, eller meget simpelt, tage hende for den hun er! smiley


  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #52   15. apr 2012 Trine W: Som jeg skrev længere oppe så har jeg også droppet hende smiley Og ja.. Jeg er godt klar over mange bliver forarget over mine udtalelser omking tykke / buttede mennesker, men sådan er jeg nu engang.

    Vil nu ikke sige det er "forkert" at ha det på denne måde. Som andre også har skrevet, så skal alt passe sammen. Går ikke man går ind i et forhold som man kun føler 50% for eller sågar 80% - Netop også derfor jeg har valgt at slutte det. Har lært det her om mig selv nu her, og er glad for at jeg prøvede det og at det kun varede så kort som det nu gjorde. Hun blev trist ovet og sådan "nå.. øv" over det, men ikke noget med at hendes hjerte blev knust. Vi snakker fint sammen som "venner" .


  • #53   15. apr 2012 Nå, det havde jeg ikke lige set, ups.
    Klart at folk bliver forarget over det, blev da også selv sådan lidt.. Ja du ved - da jeg selv er buttet. Men som sagt, dit liv, dine valg. Håber da du finder kærligheden, som passer til dig, en dag, og samme gælder for hende! smiley


Kommentér på:
Brug for lidt råd og vejlighed ang et forhold..

Annonce