{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
984 visninger | Oprettet:

Hvad fanden sker der for Eks kærester? {{forumTopicSubject}}

ja som overskriften hentyder så fatter jeg ikk Eks kærester...

det skal lige tilføges af jeg har min kommende mand´s Eks kæreste som kunde i min ´salon...

og nu er hun selv lige blevet gift.. og fanme om hun ikke er begyndt af kontakte ham!!!

hvad fanden sker der for det???
Når man så beder hende pænt om af lad være med af kontakte ham... så er vi nogle babyér...
HVad??????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad fanden sker der for Eks kærester?
  • #3   9. sep 2009 René M - ja det tænker jeg os lidt. hivs det bare er for at høre hvordan det går osv, kan jeg ikke rigtig se noget galt i det... jeg kan da personligt os godt lide at vide hvordan min eks har det, havde tros alt været sammen i 3½ år. Så synes da det er meget rart at vide hvordan det går med kæresten og alt sådan noget....

    men selvf, hvis hun vil mere end bare det, kan jeg godt forstå det...


  • #6   9. sep 2009 det skal siges af hun behandlede ham som lort.
    hun gribede alt, konto, bil, dyr samt den lejlighed...

    Så kan ikke se hvad fanden hun vil NU!!

    Julie P
    tusind tak for det så fint beskrevt indlæg... for har kun den samme mening...


  • #8   9. sep 2009 ja det ved jeg....

  • #9   9. sep 2009 Tror nu os de fleste nye kærester/kone/mand osv vil ikke bryde sig om at deres kæreste bliver kontakte af sin eks. Jeg ville heller ikke synes det var fedt hvis min kærestes eks skrev til ham. men hvis det bare er en besked i ny og næ, ville jeg stadig ikke bryde mig om det, men jeg ville tie stille. hvis det bare kun er sådan noget kort hvordan går det...

    men er der mange beskeder, og meget ofte, så ville jeg os sige stop.

    men nolge kan jo altså godt være gode venner med deres eks.


  • #10   9. sep 2009 lige hende her burte blive brædt på bålet.!!!!

  • #11   9. sep 2009 men ja, kan sagtens forstå det hvis hun har været sådan en... ja...

    Hvordan har manden med hun skriver?


  • #12   9. sep 2009 tænker bare, han må da være rimlig tosset på hende hvis hun har gjort sådan noget mod ham

  • #13   9. sep 2009 kan heller ikke se, at de ikke skal kunne blive ved at snakke sammen. at hun så har ribbet ham er jo ikke de problem, det er jo ikke dig hun har ribbet. det må jo være op til ham om han ville holde kontakten og et vendskab

  • #14   9. sep 2009 de problem- dit problem

  • #15   9. sep 2009 Hun har da føelser for ham ...

    Er hun også den type der tror at en hund er et "barn" hvis nej ... så er du truet !!!

    Hils din HUND !!!


  • #16   9. sep 2009 Så fordi man er eks kærester må man altså ik tale sammen... Trist liv...

  • #17   10. sep 2009 kælling skal bare holde sig væk!!!!!!

    min mand har selv sendt hende væk, men kællingen bliver ved...
    ja det bliver sku svært af se hende i frisørstolen næste gang....
    dumme gås...

    Mænd:
    hør nu, vis man ønsker kontak med sin eks, så må der jo stadig være føgelser... Prøv selv af mærk efter... der er jo en grund til det hedder Eks kæreste...

    men skal holde sig væk når man ikke har noget af gøre med hinanden mere....!!!


  • #18   10. sep 2009 der behøver da ikke være føgelser for man holder venskab med en eks. men hvis han ikke vil have noget med hende at gøre, så må han jo forklare hende det ordenlig en gang for alle.

    Det kunne være at hun valgte en anden salon næste gang


  • #19   10. sep 2009 Nadia N
    Eller os bare fordi man er venner og stadig har evt bånd... Damn hvor ser kvinder meget ensformligt på tingene og føler sig truet så snart en mand overvejer at kigge på en anden på gaden...


  • #20   10. sep 2009 ej vil atlså os sige at jeg synes heller ikke man bare kan sige man ik må snakke med sin eks.

    Der behøver da ikke være føler inblandet i det. man kan da godt bare være rigtig gode venner.
    en eks er en eks... og er jo en grund til det er en eks. nok fordi man ik gad mere. ligger hun/den an på ens kæreste ville det os gå mig rigtig meget på. men hvis ikke så synes jeg os man må tage sig sammen....
    sgu da ik være end manden har andre pige venner, sgu man så os forbyde det?


  • #21   10. sep 2009 pige venner er okay.. men helt ærlig Eks kærester skal holde sig væk..

  • #22   10. sep 2009 Du lyder virkelig som om du er uden for pedagogisk rækkevide, jeg tror du bliver lidt klogere, når du bliver ældre!!

  • #23   10. sep 2009 hvorfor er en pige ven bedre? det er da "frisk kød" eller hvad man nu skal sige, der er da støre chance for der sker noget der end med en eks...

  • #24   10. sep 2009 hold kæft hvor i hjælper en var..

    kællingen skal bare holde sig væk okay!!!


  • #25   10. sep 2009 det er et forum... man har vel lov til at sige sin mening. Manden har vel selv lov til at vælge hvem han snakker med, og hvis han ikke vil snakke med hende, ja så skal hun holde sig væk. også kan han jo lade være med at svare hendes beskeder.

    men hvis ikke, så synes jeg helt ærlig ikke andre skal blande sig i det... (til en hvis grænse) men jeg ville persnolig bliver røv sur hvis min kæreste kom og sagde jeg slet ikke måtte skrive til min eks engang imellem og høre hvordan det gik...


  • #26   10. sep 2009 Nadia N
    Hvordan fanden skal vi kunne hjælpe en person der er så ensporet og en emsy bitch som du giver udtryk for?
    Du har jo allerede diffineret det rette svar inden den første person satte sit aftryk i denne debat.
    Måske skulle du overveje hvem der er fjolset, dig som skaber dig som et pattebarn, eller din mands eks som kontakter ham fordi de sjovt nok tidligere i livet har haft følelser for hinanden og derfor er der et tillidsbånd.


Kommentér på:
Hvad fanden sker der for Eks kærester?

Annonce