{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.128 visninger | Oprettet:

Tør sgu ikke gå i seng.... {{forumTopicSubject}}

Ja sidder inde i stuen med fjernsynet på fuld knald og min bærbar på skødet... Jeg er virkelig ved at gå ud af mit gode skind snart.

Jeg er lige flyttet i den her lejlighed den 1. maj så har kun boet her et par uger, men hver eneste aften knirker min badeværelses dør..
Jeg har gjort alt nu.. Sat ting i klemme i den skide dør, tjekket alle vinduer for træk, lukket udluftningen på badeværelset, lukket døren, åbnet den... ja alt muligt og den bliver bare ved med at knirke og det er kun om aftenen... Jeg sidder og er ved at dø af skræk og synes det er pisse uhyggeligt så tør ikke engang gå i seng..

Lige nu har jeg vist bare brug for at høre at der er nogen der IKKE tror på ånder.............

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tør sgu ikke gå i seng....
  • #1   16. maj 2010 Haha... ej men det er satme da uhyggeligt

• #2   16. maj 2010 bare pil din dør af hver aften smiley

• #3   16. maj 2010 pil døren ned ? smiley

bliver den ved med at knirke, såååå ja.... flyt smiley

• christian j
    christian j Tilmeldt:
    nov 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #4   16. maj 2010 Olie til dørhængsler = ingen lýde

• #5   16. maj 2010 Jeg forstår dig sgu godt ! Men bare sig til dig selv det er indbildning smiley OG ånder tror vi ikke på smiley

• #6   16. maj 2010 WRanG

arh du er jo lynet smiley

• #7   16. maj 2010 Altså ånder/dæmoner står jo kun og stirrer direkte på dig mens du sover.. Så ingen problem der :b - bare hold dig vågen

• #8   16. maj 2010 Du kunne som de andre siger, tage døren af. Det kræver ikke det store, og hvis det stopper med at knirke, så skifte døren ud. Hvis det stadig knirker, er det nok naboen der larmer )

• #9   16. maj 2010 HAHAH lykke så så. der findes ikke bøøh mænd her i byen smiley

• #10   16. maj 2010 Hvad kan jeg bruge til at smøre hængslerne med? Så må jeg gøre det i morgen og se om det hjælper...

Pt har jeg tændt for vaskemaskinen... Så kan jeg i det mindste ikke høre det

• #11   16. maj 2010 brug wd40

• #12   16. maj 2010 Lykke... !
    Brug WD40 kan købes mange steder smiley

• #13   16. maj 2010 Okay tak smiley

• #14   17. maj 2010 Sådan ville jeg også have det!

Jeg kan heller ikke gå i seng, fordi at der sidder en edderkop ved min seng. smiley Den skræmmer livet af mig, puha.

• #15   17. maj 2010 Jose (: .
    Arh man Du meget meget størrer end den du har en tommel finger du kan dræbe den med hvis det endelig er smiley

• #16   17. maj 2010 ewwwww! nej tak du

• #17   17. maj 2010 Prøv at tænde TVet på en kanal med støj.. Tjek derefter filmen "White Noise" - sov godt Lykke!

• #18   17. maj 2010 En sko så. Så mærker du den ik smiley

• #19   17. maj 2010 Nej tak, igen. Tænk hvis den kravler op på mig. Puha, kan slet ikke klare sådan nogle dyr!

• #20   17. maj 2010 at tro på noget så latterligt som ånder er det pure hjerneopspind.. din hjerne prøver på at finde et mønster i noget.. dvs. du høre en lyd og du ved du er alene men har hørt om ånder før... derfor prøver din hjerne at skyde skylden på ånder fordi du ikke aner hvad det ellers skulle være.. det er bare huset der giver sig.. det kan os sagtens være noget andet der laver den lyd da lyd kan kastes rundt. jeg havde samme problem med ting der knirkede i min lejlighed og det lød som spøgelser men da jeg er en mand af logik så undersøgte jeg det fra tid til anden og fandt ud af det var mit køleskab der lavede lyden.. underligt som det lyder hehe

• #21   17. maj 2010 Casper - du har helt sikkert ret... tror heller ikke på spøgelser og sådan noget fis, men man kan sgu næsten ikke undgå at sidde med tanken når det bare bliver ved... Og så hjælper det sikkert rigtig godt på det at det er sent om aftenen, mørkt og at jeg sidder totalt alene

• #22   17. maj 2010 Jeg har da boet i et hus der var lidt spooky smiley

Jeg havde værelse over vores stue.. og nogle aftener kunne vi høre et bump og ting der faldt ned fra en reol der stod på værelset.. og det var ikke bare en enkelt ting, det var flere genstande..
    plus vi kunne sidde allesammen i stuen og høre fodtrin deroppe også.. så prøvede vi og flytte reolen, og efter det var der ikke noget der faldt ned.. trin kunne vi dog stadig høre..
    vores hund var ikke meget for at gå derop.. Så jeg har prøvet lidt til det smiley ikke at jeg tror mere på det af den grund, men der er da mere mellem himmel og jord end man lige regner med er jeg sikker på smiley

• #23   17. maj 2010 Det undre mig lidt at der endnu ikke har været en sand gentleman som har tilbudt at sove med dig. Der plejer sgu ellers altid være en flinker fyr på disse kanter smiley

• michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 100
    #24   17. maj 2010 i hængslerne er der nogle huller put almindelig madolie i det smører fint nok . lyde fra et badeværelse er ofte forekommende ,da det er et sted med megen fugt og derfor giver materialerne sig mere der , så gå du roligt i seng.

• #25   17. maj 2010 Har pt kun smør i køleskabet.. Fik et tip fra et af de andre gallerier om at bruge det, så ja det har jeg nu gjort

• #26   17. maj 2010 det er så nu der skal snakkes sci-fi smiley

jeg tænker mere der findes flere dimensioner. dvs. der findes et utal af dimensioner som krydser hinanden på flere forskellige punkter og nogle gange går de ind over hinanden hvis der sker en forstyrrelse i det ene så er det simpelthen sådan en kraftig virkning at det går ud over nabo dimensionen smiley lidt ligesom ringe i en sø.. kaster man en sten i kommer der ringe.. og de ringe fortsætter langt ud fra det punkt hvor stenen ramte smiley

• #27   17. maj 2010 Tjah, det hænder da man oplever uforklarlige hændelser:

Har oplevet vores bruser tændte fuld skrald præcis kl 2 om natten 3 dage i streg..

Min brors radio tændte en gang, han slukkede den, tvet tændte så han slukkede den - begge dele tændte.. Også om natten..

Min mor har hørt en stå og snakke fra et værelse i huset - uden der var andre end hende i huset..

Plus lidt andre hændelser som jeg ikke vil uddybe her smiley

Dette er flere år siden, men det er sket - og jeg tror derfor også på der er mere mellem himmel og jord end man som sådan lige går og tror!

• #28   17. maj 2010 En gammel lejlighed er det ikke, bygningen er fra 2001 .
    Så længe jeg bare finder en naturlig forklaring er jeg glad.. så efter jeg har smurt det, håber jeg bare den ikke begynder at knirke igen i morgen

• #29   17. maj 2010 Du sviner miljøet med den vaskemaskine og dit tv's overforbrug af lyd, der skal lægges afgifter på dig!

• #30   17. maj 2010 Pil døren af

• #31   17. maj 2010 det er da ikke et spøgelse, det er en voldtægtsmand der ikke danser smiley

• #32   17. maj 2010 En af mine kammerater købte et hus hvor manden i huset døde for mange år siden... I hans stue er der et billede der bliver ved med at falde ned (det er stadigvæk samme søm som sidder i vægen) og dørene oppe oven på står og klapper hver nat, tror heller ikke på den slags pjat, og min kammi er ikke nogen tøs, og har siddet med ham i hans stue hvor det skide billede bliver ved med at falde ned... Så om der er mere mellem himmel og jord, tja efter min mening - nej, men han er begyndt at tro det..

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 108
    #33   17. maj 2010 Min tidligere chef bor på en landejendom med heste, og inde i stalden ville hestene aldrig ned i det ene hjørne, de stod altid så langt væk som muligt, så fik de fat i en clairvoyant(?) som fortalte dem at der stod et spøgelse af manden der boede der før, i netop det hjørne som hestene ikke ville stå i, lidt skummelt smiley

• #34   3. aug 2011 Folk der har interesse herfor er velkomne i vores gruppe på face. Vi er ved at være en stor gruppe, hvor nogen af os af og til arrangerer en tur et eller andet sted hen hvor der skulle være en form for aktivitet. Om ikke andet, så hygger vi når vi er sammen;-)

http://www.facebook.com/#!/groups/191856614202830/

Kommentér på:
Tør sgu ikke gå i seng....

Annonce