{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.458 visninger | Oprettet:

tvivleren t
tvivleren t
Tilmeldt:
16. feb 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 16

vittigheder kom med dem i har... {{forumTopicSubject}}

her er en starter.....

hypotetisk og virkelighed
En dreng kommer hjem fra skole, og efter aftensmaden spørger han sin far: - "Far. Vi havde dansk i dag, hvor vi talte om, hvor grænsen går mellem forskellige ord. Kan du hjælpe mig med at forklare forskellen på hypotetisk og virkelighed?"
Faderen tænkte lidt og sagde så: "Ja, ser du, min søn, jeg kunne godt komme med en længere videnskabelig forklaring. Men jeg tror nu hellere jeg vil give dig et praktisk eksempel i stedet. Gå op til din mor og spørg hende, om hun vil bolle med postbudet for en halv million kr."
Sønnen går op til moderen med spørgsmålet, og hun svarer, at hun selvfølgelig vil det. Sønnen går herefter ned til faderen med svaret.
- "Ja, det tænkte jeg nok!", siger faderen. "Gå nu op til din storesøster
og spørg hende, om hun vil bolle med sin universitetslærer for en halv million kr."
Som sagt, så gjort. Sønnen spørger søsteren, som svarer, at hun naturligvis gerne vil det for et så stort beløb.
Drengen går retur til faderen med svaret. Faderen sukker dybt og siger: - "Ja, søn, der kan du se forskellen. Rent HYPOTETISK kunne vi være millionærer, men i VIRKELIGHEDEN bor vi bare sammen med et par ludere!"

En kvindelig muslim går forbi et værtshus en sen aften. Pludselig stormer en fuld man ud og tæver hende sønder og sammen.Inden han går ind igen hvæser han: " Nååååhh, du er ikke så sej i virkeligheden, hva Batman!??

En Tyrker køber en scooter og spørger forhandleren: Er der benzin nok
på til, jeg kan nå hjem?
Nej, siger forhandleren, du skal nok tanke i Tyskland...!



Top ti listen over de mest solgte bøger i Tyrkiet:
1. Koranen
2. Den Danske Bistandslov, oversat til tyrkisk.
3. Lær at lave pizza... fra bunden.
4. Hygiejne... en by i Rusland??
5. Kvinde, kend din...Fætter
6. Flot og fyldigt overskæg på kun 10 dage.
7. Hvordan man bør tør`klæde sig.
8. Få forhuden tilbage.
9. Familiesammenføringsguiden.
10. Fra Izmir til Ishøj... hverdagsbilleder fra Danmark.


En 11-årig dreng kommer ind på et bordel med en død frø slæbende efter sig i en snor. Han smider 500 kr. på bordet og siger: "Jeg vil have en af jeres kvinder!"
Bordelmutter: "Tror du ikke at du er lidt for ung til det?"
Han smider 500 kr. til og siger: "Jeg vil have en af jeres kvinder!"
- "OK sæt dig ned så kommer hun ned om lidt."
Han smider 500 kr. til og siger: "Hun skal have herpes i udbrud"
Bordelmutter siger, "jamen det...". Drengen smider 500 kr. til og siger: "Herpes i udbrud"
- "OK!"
20 minutter senere er drengen og den syge prostituerede færdig i sengen, og drengen gør sig klar til at går (stadig slæbende med hans døde frø).
På vej ud spørger bordelmutter ham: "Hvorfor ville du have en pige med herpes i udbrud?"
- "Når jeg kommer hjem knepper jeg babysitteren, og når mor og far kommer hjem, kører far babysitteren hjem, på vejen knepper han hende. Og når han kommer tilbage går han og mor ovenpå og knepper. I morgen tidlig når far er taget på arbejde kommer postbudet og knepper med min mor, og det var sgu´ ham, der kørte min frø over!"







Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vittigheder kom med dem i har...
  • #1   26. mar 2007 åhh jaa den med den 11-årige er skæg.. hehe..

  • tvivleren t
    tvivleren t Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 16
    #2   26. mar 2007 ved ikke hvordan jeg skal forkalrer den. syntes den er logisk.

  • tvivleren t
    tvivleren t Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 16
    #3   26. mar 2007 ja det jo vittigheden?
    vittigheder er jo ikke virkeligt ...? for det meste...


  • tvivleren t
    tvivleren t Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 16
    #4   26. mar 2007 det gisninger om hvad der (kunne ) være de bedst solgte bøger i tyrkiet??

  • tvivleren t
    tvivleren t Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 16
    #5   26. mar 2007 en ældre men god:

    En journalist skulle lave reportage fra helvede. Djævelen viste ham rundt.

    Et sted var der nogle store gryder, hvor mennesker blev kogt, der var en gryde for amerikanere en gryde for franskmænd, en for danskere osv.

    Der gik små dæmoner rundt med spyd for at sørge for at folk ikke hoppede op af gryderne, men der var ingen vagt ved danskernes gryde.

    Journalisten spurgte Djævelen om grunden til det.

    Djævelen svarede:
    Det behøves ikke, danskerne har deres egen jantelov, som betyder, at de selv hiver folk tilbage i gryden, hvis nogen forsøger at komme op.


  • tvivleren t
    tvivleren t Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 16
    #6   26. mar 2007 lol

  • #7   26. mar 2007 En mand og kone lå i sengen og så fodboldkamp.
    Manden slap en lille vind under dynen og konen vendte sig og spurgte manden: "Hva var det?".
    "Det var et frispark", svarede manden.
    Lidt efter slap konen en vind, hvorefter manden spurgte: "hva var det?".
    "Det var en udligning", svarede konen. Så gik der et stykke tid, så slap manden en ordenlig en, hvor der kom tyndt med og det hele.
    Konen vender sig forbavset om og spurgte "hva var dog det?".
    Manden smilede og svarede: "Det er blevet halvleg, så nu skal vi bytte side......"


  • tvivleren t
    tvivleren t Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 16
    #8   26. mar 2007 Indvandrere klager over at tv2 sender for lidt indvandrer-relaterede
    programmer.
    Tv2 beklager fejlen og vil fremover sende kriminalmagasinet 2 gange om ugen

    Den lille Somalierdreng kom op til Gud, som gav ham et sæt vinger.
    "Jubii, nu er jeg en lille engel!"
    "Gu´ er du ej, du er en flagermus og skrid så... "


  • tvivleren t
    tvivleren t Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 16
    #9   26. mar 2007 To bøsser skulle til Østrig på skiferie og de valgte at tage turen i bus. Da det blev "sengetid" blev den ene bøsse kærlig. Han spurte sin ven: "Skal vi ikke gøre "det" her på bagsædet?" hvortil vennen svarede: "Nej, er du gal mand, de andre kan da høre os."



    Den første bøsse siger så: "Nej, rejs dig op og spørg om der er nogen der har noget ild og er der ingen, som svarer, er der fri bane." Som sagt så gjort, ingen svarede og der blev gået til den på bagsædet...



    Næste morgen spørger guiden om alle har sovet godt, og en ældre herre midt i bussen svarer forsigtigt "Øhh, ikke rigtigt, det var så koldt i nat". Guiden til den ældre herre: "Hvorfor rejste du dig ikke op og spurgte om der var nogen som havde et ekstra tæppe?" Den ældre mand svarede tørt "Jeg skulle ikke spørge om noget som helst... Der var en mand som efterlyste noget ild og han blev r*vpulet i 3 timer".


  • #10   26. mar 2007 tre mænd går til luder det er en tyrker en normand og en dansker

    tyrkeren går så ind til luderen og hun tager tissemanden i munden og siger 50 kr eller jeg bider så han smider 50kr og løber
    så går normanden ind og der sker det samme og han smidder 50 kr og løber
    så går danskeren der ind og hun tage tissemanden i munden og siger 50kr eller jeg bider (men danskere er jo kloge) så han siger 100 kr eller jeg pisser


  • #11   26. mar 2007 hvad er værre end at puste en ged i røven til hornene retter sig ud?












    det er at suge til de krøller igen!


  • #12   26. mar 2007 Hvornår er det værst at have bind for øjnene...








    Når det er brugt


  • #14   26. mar 2007 Et ældre ægtepar sad i kirken.
    ca. halvvejs inde i gudstjenesten læner konen sig og til sin mand: jeg har li slået en lydløs prut. Hva syns du jg skal gøre?
    han svarer:
    put et nyt batteri i dithøtrapparat..


  • #15   26. mar 2007 En præst havde fundet en død gris i en grøftekant, så han ringede til politiet og fortalte om fundet. Betjenten der ikke var uden humor svarede præsten, at han troede at kirken selv tog sig af de døde. Hertil svarede præsten hurtigt: \"Ja - men vi underretter altid de nærmeste pårørende!\"

  • #16   26. mar 2007 En mor kommer ind på sin datters værelse og finder et brev påhovedpuden. Med bange anelser og rystende hænder åbner hun og læser det:

    Kære mor,

    Du må ikke blive ked af det, når du læser dette brev.
    Jeg er rejst ud i verden med min nye kæreste. Han er SÅ SEJ med alle de piercinger og tatoveringer han har.
    Men jeg har flere gode nyheder. Jeg er gravid, og jeg er sikker på at vi bliver lykkelige i den store campingvogn som Brian har stående hos rockerklubben i de svenske skove.

    Han vil have mange flere børn med mig, og det er jo også min drøm!
    Jeg har lært, at hash ikke er farlig, og vi skal dyrke det til os selv og vores venner, som giver os al det kokain og ecstasy vi vil have.
    I mellemtiden beder vi for at de finder en kur for AIDS, så Brian kan få det bedre, han fortjener det.

    Vær ikke nervøs for mig, jeg er femten år nu og en stor pige. Jeg skal nok komme på besøg en dag og vise dig dine børnebørn!

    Din hengivne datter,

    Anita

    PS: Mor, det var bare for sjov. Jeg er hos naboen. Jeg ville bare vise dig at der findes værre ting her i livet end min karakterbog, som ligger i skrivebordsskuffen. Knus!


  • #17   26. mar 2007 2 drenge samler nødder..de går op i kirketårnetfor at dele dem.. på vej optaber de 2 nødder..de aftaler at samle dem op på vejen ned.. kirketjenereb kommer forbi og hører ordene...en til dig og en til mig. han løber over til præsten og råber..fanden og gud sidder i tårnet og deler mennesker. præsten og tjeneren skynder sig op i tårnet for at se,hvordan fanden og gud ser ud. men de stivner da de hører...nu mangler vi kun de 2 på trappen

  • #18   27. mar 2007 haha

Kommentér på:
vittigheder kom med dem i har...

Annonce