{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

Vittigheder m.m {{forumTopicSubject}}

Vi støder jo alle ind imellem på citater, ordsprog og vittigheder her på Baboom og da vi nok er mange der kun kan huske nogle få ud af de mange vi har hørt i tidens løb kom jeg i tanke om denne:
https://www.festabc.dk
Der kan man finde mange af dem man har glemt plus en masse andet festligt smiley
Til dem der ikke kender den er den absolut et besøg værd smiley

Jeg vil gerne lægge ud med en vits jeg hørte i min ungdom og ikke er stødt på siden.

Gamle fru. Gormsen var lige blevet enke og opsøgte præsten i forb. med begravelsen. Med blikket vendt mod gulvet hviskede hun til præsten om det var muligt at få ham begravet liggende på maven - præsten spurgte nysgerrigt hvorfor og fru. Gormsen svarede at hun havde hørt at hvis en mand havde været sin kone utro ville hans “dims” vokse op af jorden - præsten grinede og beroligede fru. Gormsen med at havde det været tilfældet ville kirkegården ligne et asparges bed smiley

Lad mig høre om i også har nogle guldkorn liggende smiley




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vittigheder m.m
  • M.m
    M.m Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 10 Følgere: 2 Svar: 50
    #1   22. jun 2019 Sønnen: Mor hvorfor spiser vi mennesker ikke aber ?
    Moderen: Det er jo fordi, vi stammer jo fra aberne.
    Sønnen: Er det så derfor muslimer ikke spiser svin ?


  • #2   22. jun 2019 Jeg har Ingemanns kalender, og i dag er den rigtig god, her kommer den:

    Verden ville have set anderledes ud, hvis Adam og Eva havde været kinesere...
    Så havde de spist slangen i stedet for æblet..!


  • #3   22. jun 2019 - Far, hvor ligger Syrien?
    - Det ved jeg ikke, spørg din mor, hun kender alle køkkentingene.

    Hvordan får man tre små nydelige ældre damer til at råbe
    Fuck?"
    Man får en fjerde lille nydelig gammel dame til at råbe
    Banko!"

    En århusianer og en englænder var ude og sejle da
    århusianeren falder i vandet.
    - "Hjælp, hjælp..", skriger århusianeren.
    - "What??"
    - "Ja gu' fa'en er det vådt!"

    Hvad er forskellen på en mis og en kat?
    En kat ser fjollet ud når den er barberet!


  • #4   22. jun 2019 Mandens toilet er gået i stykker så han lusker ned i baghaven og sætter sig bag skuret - efter veludført arbejde vil han se resultatet men der er sku ingenting at se og mens han leder stikker naboen hovedet over hækken og spørger hvad han laver - underligt, løj manden, først forsvandt min rive og nu er spaden væk - ja svarede naboen, der sker sku mange underlige ting i øjeblikket, jeg har lige set et pindsvin med en lort på ryggen smiley

  • #5   23. jun 2019 ja ja i kan bare det der siges der med et stort smil og god nat siger jeg bare her kl. ca 02:30 sikken fest smiley

  • #6   23. jun 2019 Her er så stille herinde på Skt. Hans aften....

    Er alle kvinderne mon ude at flyve på kosten? smiley


  • #7   24. jun 2019 Du mener “med” kosten hr.Greve smiley

  • #8   1. jul 2019 Vi kender der: Når man mærker duften af naboens grill, løber tænderne i vand.

    Vil vegetaren føle det samme, når han/hun møder duften af nyslået græs?


Kommentér på:
Vittigheder m.m

Annonce