{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.402 visninger | Oprettet:

fif til pigerne i sengen! {{forumTopicSubject}}

Kvinders 40 fejl i sengen!

1. Kvindelig inaktivitet
Den hyppigste klage fra mændene. Det er ikke nok at lægge sig tilbage, sprede ben og smile sødt. Sex er et fælles projekt. Se så at komme i gang!

2. For hård med hånden
Onanerer klodset, så det gør ondt. Det er ikke en konkurrence i, hvor hårdt, hurtigt eller længe du kan hive i den. Og når han er kommet, så skal du altså stoppe.

3. - Nogle kvinder tror, ens pik er en gummiand, der skal vrides i alle mulige underlige former og retninger. Glenn, 19.

4. Tager ikke initiativet
Det er trættende for mænd i faste forhold, når det altid er dem, der skal lægge op til sex. Til sidst bliver det en sur pligt. Alle mænd synes, det er fedt med piger, der har lyst og viser initiativ.

5. Dårlig til at sutte pik
Hvor svært kan det være? Skal vi have en blowjob-workshop? Der er noget, der kunne tyde på det ud fra læsernes utilfredse mail.

- Jeg tror, det forringer min livskvalitet med 10 procent, når piger suger på min pik. På den anden side så gider man jo ikke være uvenner med en, der ligger med ens pik i munden, vel? Mads, 25.

6. Penisforskrækkelse
Du må godt røre ved den. Den vil gerne hjælpes lidt på vej. Han får ikke automatisk rejsning, fordi du smider tøjet. Begge køn har brug for forspil.

7. Vil snakke bagefter
Man behøver ikke diskutere Nietzsche eller USA's udenrigspolitik lige bagefter. Man kunne for eksempel også bare ligge lidt i ske, nusse eller falde i søvn.

8. Stikker en finger op i røven
Det burde være indlysende, at de fleste mænd ikke tænder på det. Og hvis de gør, så beder de nok selv om det.

9. Foreslår ikke nye stillinger
I stedet for at spekulere over om han bliver ked af det, så åbn munden og spørg, om han har lyst til at tage dig bagfra. Det har han nok.

10. Sluger ikke
Den lader vi lige stå et øjeblik.

11. Vil ikke have deres veninder med i sengen
Tja, nogle ting skal måske overlades til fantasien. Ellers kan venskabet i hvert fald hurtigt blive kompliceret.

12. Er narrefisse
De, der efter tre timers intens flirt og kyssen, siger tak for i aften og hopper i en taxa, er mændene ikke glade for.

- At blive narret på målstregen er ret alvorligt. Det svarer til at få at vide, at man er adopteret i en alder af 16 år - altså for sent! Peter, 26.

13. For forfængelige
Hvis der er noget, mænd ikke tænder på, så er det kvinder, der ligger og spekulerer over, hvordan de ser ud, mens de har sex. Lad være med at trække maven ind, slukke lyset eller nægte at sidde øverst. Nu er I alligevel kommet så langt - han synes jo, du er dejlig!

14. For meget forspil
De fleste mænd er resultatorienterede. Det må helst ikke gå for langsomt.

15. Simulerer orgasme
Det holder bare ikke! Hvis du ikke kommer, så kommer du ikke. Sådan er det bare. Det andet er snyd.

16. Fokuserer på penis
Manden har mange andre erogene zoner. Nakke, brystvorter, øreflipper og røv. Det er dog en fin balancegang med tiden at stimulere dem.

- Når man bliver kælet for i 100 år på lårene, ørerne, tæerne, eller hvad ved jeg, så bliver man til sidst bare frustreret over, at hun ikke når frem til det rigtige sted. Martin, 25

17. Iscenesætter sex
Kvinder planlægger sex for meget. Stearinlys, Barry White på anlægget og nyt undertøj. Mindre kan også gøre det. Prøv at være lidt impulsiv - der skal være tid til et lynknald.

18. Straffer med sex
Sex er det første, der ryger, når der er knas i parforholdet. Til gengæld er make up-sex efter skænderier noget, de to køn er fælles om.

19. Lokker med sex
Hvis du sætter hylderne op, så lover jeg at være rigtig god ved dig... Helt ærligt, det holder bare ikke.

- Hvorfor er det, at kvinder på en eller anden måde får en mand til at føle, at han skal gøre sig fortjent til et knald? Allan, 33.

20. For høflige
Når det kommer til sex, er det bedst at glemme sin pli. Han er ikke tankelæser og kan ikke mærke på dig, hvad du har lyst til. Sig, hvad du tænder på.

- Det er sgu lidt deprimerende, at disse skønne kvinder ikke er sluppet ud af deres mors 'gode' opdragelse og har nået et stade, hvor de er klar til at tage imod og nyde. Jesper, 29.

21. Kan ikke lide at sutte pik
Du kan ikke forvente, at han slikker dig, hvis du ikke selv vil. Noget for noget.

22. Fortæller ikke om sine fantasier
Selvfølgelig er det ikke alle fantasier, der skal leves ud. Men hvis du får munden på gled, kan det jo være, at I drømmer om det samme.

23. Tænker under sex
Nogle kvinder har svært ved at koble fra. Men når hun pludselig siger: 'Vi har for resten ikke mere mælk', mens kæresten ligger med hele hovedet nede mellem hendes ben, er det ikke skide frækt.

24. Bruger tænderne, når hun sutter
Det er ikke godt nok at suge, slikke og sutte så klodset, at tænderne hakker i hovedet. Hint: Den er lige så følsom som klitoris - bare større.

25. Lugter dårligt forneden
Og forventer at blive slikket alligevel. Renlighed er vejen frem.

26. Larmer, når hun kommer
Det er nitten med en 'skriger'. Hele ejendommen kan helst ikke kunne følge med i, hvad der sker på 1. th.

27. Fokuserer ulideligt meget på orgasme
De fleste kvinder forventer, at både mand og kvinde kommer hver gang - helst samtidigt og gerne i serieorgasmer. Sådan er virkeligheden bare ikke altid.

28. Bruger neglene
Det er en gammel løgn, at mænd tænder på at få ti lange røde negle boret ind i ryggen.

29. For generte
Alle mænd tænder på en selvsikker kvinde, der tør tage sit tøj af og stå nøgen foran ham. Som en dessert, der pakker sig selv ud. Drop klicheen: Synes du, jeg er for tyk?

30. Komplimenter størrelsen
Helt ærligt: 'Nøøøj, hvor er den stor' er simpelt hen for gammel. Der må være andre ting, du kan komplimentere ham for.

31. Bliver træt efter orgasme
Legen er ikke slut, fordi du er kommet. Så du må tage anden halvleg og gøre din mand glad.

32. Nægter analsex
Man ved jo ikke, hvad man siger nej til, før man har prøvet det.

33. Barberer sig ikke
Forventer du besøg forneden, så trim måtten først.

- Jeg skulle slikke en pige, og da jeg så fik stukket hovedet derned, var der så meget hår, at jeg dårligt kunne finde vej. Ret ucharmerende. Jeppe, 28.

34. Female Ejaculation
Et par mænd har brokket sig over, at nogle kvinder psyko kommer, når de får orgasme, så madras osv. må luftes i dagevis.

35. Forventer for meget
Og bliver skuffet, hvis det ikke er det helt store festfyrværkeri hver gang. Mænd har også lov til at have en dårlig dag.

36. Genert over sine bryster
Det er en udpræget misforståelse, at mænd tænder på store bryster. De tænder på tilgængelige bryster. Smid bh'en!

37. Ingen sex efter børn
Alle nybagte fædre klager over kærestens manglende lyst.

38. Kedeligt undertøj
Det er på tide at sige farvel til lykketrusserne fra Roskilde Festivalen 1992. Du får mere sex i en sommerkåd turkis string end i hængerøven med slap elastik i taljen.

39. Køber dildoer
Man skal som mand være meget sikker i sin maskulinitet, når konen kommer hjem med en 25 centimeter sort dildo-fætter. Vælg altid en, der en mindre end din mands.

40. Vilde i starten
Det første halve år kan man ikke holde fingrene fra hinanden, derefter skruer de fleste kvinder ned for sexblusset.

- I starten gav hun mig blowjob hele tiden, overalt. I bilen, køkkenet, badet. Men efter nogle måneder gad hun ikke rigtigt at slikke mig mere. Det savner jeg. Thorkild, 38.

41. For hård ved nosserne
Kvinder har en tendens til at glemme, hvor følsomme mænd er om deres testikler.

- Folk, jeg lige har mødt, skal overhovedet ikke tage mine klunker i kæften. Det kræver tillid


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fif til pigerne i sengen!
Kommentér på:
fif til pigerne i sengen!

Annonce