{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

Mad til familien! Kom med idéer! {{forumTopicSubject}}

Hejsa! Jeg har fødselsdag i dag og i den anledning skal mine forældre og mindre søskende selvfølgelig ind og spise hos mig!:) Problemet er bare, at de har været her nogle gange efterhånden og jeg er ved at løbe tør for ideer mht. at finde på nye retter! Kom gerne med en masse foreslag! Det skal ikke være alt for hverdags agtigt, men heller ikke alt for gourmet agtigt, for så kan jeg sgu ikke finde ud af det:)
Nogle som har nogle ideer? Både forret, hovedret og dessert.
Tak på forhånd!

- Miller

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mad til familien! Kom med idéer!
  • #1   2. mar 2011 en god hjemmelavet lassange med bruscettas(stav)

• #2   2. mar 2011 eller en god steg med hjemmelavet ovn kartofler og sovs

• #3   2. mar 2011 Mange tak for ideerne Kasper! Lad dem endelig fortsat komme!

• #4   2. mar 2011 forret: lakseruller (mexikanske pandkager smurt med philidelphiaog dild, rullet sammen med laks og en drissing af chream fraise og dild)
    eller
    rejer med grøn pesto og hvidløg
    eller
    kylling på spyd med nøddesovs på

Hovedret: cullottesteg skåret ud i bøffer med most advokado og hvidløg ovenpå, med broccolie salat med bacon, kartoffelmos med bacon ind i ovnen eller aml ovenkartofler skåret i både

dessert: hjemmelavet pandekager med is
    eller
    to kæmpe cookies med hjemmelavet i imellem og i fryseren

• #5   2. mar 2011 jamen hvor fint skal det være? ellers er en god gang stegt flæsk med persillesovs sku altid godt.. MEN husk det skal være ad libitum smiley

• #6   2. mar 2011 Sebastian: Jeg kunne meget vel finde på at nuppe din øverste forret!

Kasper: Ja det er også en fin idé. Hmm det er bare min nærmeste familie, men når nu det er min fødselsdag vil jeg gerne gøre lidt ekstra ud af det:)

Tak for hjælpen til jer begge so far!:)

• #7   2. mar 2011 det syntes jeg du skulle gøre det er en sikker vinder og nm at lave

• Katrine G
    Katrine G Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 26
    #8   2. mar 2011 ikke for at kritisere sebastian, men så syntes jeg du skal lave en stor pandekage selv eller en tynd æggekage og smøre med creme fraiche, strø med purløg og scarlotteløg. Læg et lag laks og dæk med et tyndt lag tang eller noget lækkert salat. Læg den over på et stykke bagepapir og rul det stramt sammen på dette og i køleskabet for at det kan sætte sig.

Min kæreste er kok så det kommer der fra.

Kommentér på:
Mad til familien! Kom med idéer!

Annonce