{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

Jeg tror på det. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg ved ikke med jer men jeg har slappet helt vildt af i 3 dage og at gå i hi vil nok være en god ide - ind til solens stråler ramte mig syntes jeg har fået det ligesom intelligente solcelle paneler der drejer sig efter solen.
Hvis jeg sådan et øjeblik skulle tænke tilbage i en tid hvor der kørtes på motorcykel og hvad dertil hørte og ja hvor det at komme til et træf var en sjov ting (jeg har kun været på 3-4 stykker) - men kørte Danmark tynd den gang og det var den gang hvor det at ligge i højre vognbane på motorvejen var en let sag (der var færre biler) og ja hvis de regelsæt som der er nu til dags var til dengang (vil jeg aldrig havde fået kørekort) men det fik jeg og det består - trods utallige fartbøder.
Men så en dag skete det - jeg var væk og er stadigt væk og jeg tro på miraklet der vil gøre at jeg vil komme til at køre ud til alle mine venner - at jeg vil kunne køre ned til mine Tyske venner og sige hej - at jeg vil kunne køre over til England og sige hej til mine Engelske venner og at jeg vil kunne rejse over til USA og sige hej til mine Amerikanske venner og ja køre ind til min lillesøster give hende et stort knus og bare fortælle at jeg altid har tænkt på hende - ja ser i jeg tror på mirakler også selvom jeg bare sidder og drikker hindbærvand.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg tror på det.
Kommentér på:
Jeg tror på det.

Annonce