{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
417 visninger | Oprettet:

Jeg tror ikke på Taliban. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg tror at i tænker at jeg er for hurtigt ude men vi kan jo altid tage lidt på forskud og hvorfor skulle man tro at Taliban skulle havde forandret sig så meget at livet i Afghanistan vil være som det plejer og ja det vil være det samme som at sige at de havde vendt sig på en tallerken og det tror jeg ikke på.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg tror ikke på Taliban.
  • #1   19. aug 2021 Jeg tror heller ikke på Taleban, de møder de har haft er udelukkende en imødekommende løgne historie om frihed ifølge koranen/sharia. Jeg tror de er bange for at blive isoleret og sanktioneret så de prøver lige at bløde op at børn må gå i skole, ha ha ja hvad for en skole? en koran skole og ikke lærdom som matematik, historie, osv...

    Kvinder må arbejde, igen en løgn, jo det må de gerne hjemme iført et obi telt

    Man skal godt nok være naiv at tro at man laver en reformation af koranen og sharia loven.

    De må synge og høre musik, ha ha igen, tror jeg ikke på. De må tegne igen ha ha tror jeg ikke.

    Så vi vil se en kæmpe skare af mennesker ned gennem Eu hvis de ikke stoppes et eller andet sted.


  • #2   19. aug 2021 Polysl man forstår godt at de flygter - vil vi ikke det - eller vil vi kæmpe for friheden smiley

Kommentér på:
Jeg tror ikke på Taliban.

Annonce