{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
997 visninger | Oprettet:

Killah Q
Killah Q
Tilmeldt:
15. mar 2007
Følger: 1 Emner: 55 Svar: 250

Spørgsmål - kroppen! {{forumTopicSubject}}

Efter alt denne her debat der har været for tiden omk. pro-ana sider ( hjemmesider hvor folk med spiseforstyrrelser hjælper hinanden med at tabe sig og forblive syge) og efter at have set minimize me på tv3, er jeg lidt nysgerrig for at høre folks mening.. Både drenge og piger!

Hvornår ser en pige bedst ud? og drenge for den sags skyld? Er det når pigerne kun er en sæk knogler eller?
og hvad med fyrerne, ser de bare bedst ud når de har tilbragt al deres tid i det lokale fitness center og stukket sig selv lidt for at blive pumpet op? Hva sys I?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål - kroppen!
  • #1   7. feb 2008 Hr. Attermann.. er enig smiley

  • #3   7. feb 2008 hun skal lidt omkring hofterne det er pænest

  • #4   7. feb 2008 Ja, det er vildt hvad unge gør nu til dags for at få den "perfekte" krop... men de bliver bare det modsatte når de når en grænsen sys jeg.

    piger synes jeg er pænest når de er slanke men der må godt være lidt på sidebenene så de ikke er skind og ben... :S det afhænger meget af hvilken type man er, hvad der er pænt til en.

    og fyre.. hmm.. selvfølgelig er det lækkert at en fyr træner og passer på sin krop.. men dér er også en grænse sys jeg.. de må gerne have nogle markeret muskler men hvis de bliver for pumpet at se på, så bliver det for meget. så synes jeg at de begynder at se kunstig ud, på en måde.. det ser ikke naturligt ud i hvert fald..


  • #5   7. feb 2008 drenge skal ikke være fyldt med muskler - det er ikke rart at røre ved! Der SKAL altså være lidt ..

    Piger skal ikke ligner skelettet, det er satme for klamt!! Sys flade maver er super flot til piger, men når vi er ude i str 24 i bukser, DVS INGEN BEN, INGEN LÅR. så sys jeg ikke det er så charmerende!
    Min kæreste beskriver det sådan her:
    Hvis man kan få en vandret hånd op mellem lårene, uden at hånden rører lårene, så er det simpelthen for ulækkert! Og det er jo desuden heller ikk sundt!

    Det er pænt at se på muskler i en vis grad efter min mening, men hvis man ligger og kæler, så sys jeg ikke det hører sig til - det erjo bare min mening.


  • #7   7. feb 2008 Vil lige tilføje at jeg ikke sys det er "klamt" hvis pigen ikke selv kan gøre for det! Der er nogen der ikke kan tage på, eller i hvert fald har svært ved det!
    Det er udelukkende hvis pigen SELV slanker sig ned på det niceau.. Lige en tilføjelse.


  • #8   7. feb 2008 guccibamse: Det var slet ikk menit ondt til dig - håber ikke du misforstod den?

  • #10   7. feb 2008 sys ikke at man skal sætte grænse ved størrelser i tøj... der er jo nogle som kan passe en 24 og stadig ser pæne ud.. det kommer jo helt an på hvilken fysik man har.. højde og så videre

  • #12   7. feb 2008 Ja det var slet ikk for at gøre nogen kede af det! Altså, har været inde på dit galleri inden denne samtale, og stemt HØJ til dig, for du er rigtig pæn, og IKKE for tynd - det passer til din krop - men piger på 180+ der laver sig selv så tynde, så sys jeg det er ukæler og rigtig ucharmerende .. og i værste fald synd for vedkommende, fordi hun ikke ved bedre måske?

    Vil ikke gøre nogen kede af det! smiley


  • Kværulanten .
    Kværulanten . Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 511
    #13   7. feb 2008 Gucci>> Har lige set dine billeder og der er sgu da ik noget i vejen...tror tråden refererer til undervægtige piger og du ser sgi da meget normal ud smiley
    Men jo, hellere et par kilo for meget end for lidt...de eneste der går og psyker hinanden til at tabe sig er som regel pigerne selv...fyrene går sgu ikke så meget op i det som i tror smiley


  • Killah Q
    Killah Q Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 55 Svar: 250
    #14   7. feb 2008 gucci bamse, vi kunne godt bytte problem.. jeg tager nemli 200 g på bare af at tænke på en cheeseburger:-)

    men gik på gym med en der har præcis samme problem som dig!



  • #15   7. feb 2008 Morgan: Det var bare et eksempel - hvis du læser hvad jeg skriver til de andre piger, så håber jeg du forstår.. Selvfølgelig er der piger der bruger den størrelse hvor det passer til dem, men ja ..

    Ej føler mig helt udsat her , det er ikke meningen at hænge nogen ud.


  • #16   7. feb 2008 Der skal selvfølgelig være lidt kød på damen.. Dur ikke at kun have knogler.. Hvor skal man så holde hænderne når man tager hende bagfra! 2 bolledeller.

  • Killah Q
    Killah Q Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 55 Svar: 250
    #17   7. feb 2008 følger dig, simone.. du har da heller ikke hængt nogen ud..

  • #19   7. feb 2008 simone R

    jeg ved skam godt hvad du mener.. og du skal ikke føle dig udsat... det er du skam ikk.. smiley
    grunden til at jeg skriver det, er sådan set bare for at "fortsætte" på det du skriver kan man vel nok sige...


  • Killah Q
    Killah Q Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 55 Svar: 250
    #20   7. feb 2008 Hvornår er grænsen så? Hvornår er drenge for tynde og piger for store?

  • #21   7. feb 2008 Guccibamse: Du er en smuk slank pige! Og bestemt ikke for slank! Den vægt passer jo til din krop..

  • #23   7. feb 2008 guccibamse

    jeg har selv en veninde som ligner utrolig meget dig... og hun er også en rigtig køn pige.. men har også dét problem (eller problem er det jo ikke direkte) at hun ikke kan tage på... så kan forestille mig følelsen du går med, fordii jeg har en veninde som også gerne vil tage et par kilo på, men ikke kan


  • Killah Q
    Killah Q Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 55 Svar: 250
    #25   7. feb 2008 stine s: klart klart..

    har altid selv været en stor pige, men så blev jeg teenager og dyrkede sulten til jeg blev for tynd, så døde min fætter af anoreksi og jeg vendte mit liv 180 grader og er overvægtig igen.. det er en vægtskala der er svær at få til at stå lige..


  • #26   7. feb 2008 Pjyyyv, tak alle sammen! smiley Godt i forstår hvad jeg mener! Der er ingen her der er for undervægtige, og BESTEMT heller ikke for overvægtige! smiley

    Charlotte M : Altså nu er min kæreste fx 195, så han vejer jo en del, så det er svært at sætte kilo på, han er BESTEMT ikke tyk.. ved faktisk ikk hva han vejer smiley

    Kender en der har enoreksi, årh har så ondt af hende.. endelig en dag, begyndte hun på sådan et sted der ku hjælpe hende, men nu er hun stoppet, for hun er blevet 18 - så må hun selv bestemme om hun vil indlægges!
    Sys det er en lidt underligt regl. Pigen er jo syg - hun skal ikke selv bestemme hvad hun vil i den situation - hun sulter jo sig selv ihjel så! smiley smiley


  • #29   7. feb 2008 Ja Guccibamse, jeg misunder din mave! Er 100 % tilfreds med min krop - det er bare maven der mangler - og det får jeg også tit af vide..
    Ved egentlig ikk hva der er værst? At få af vide at man er for tyk eller for tynd?? Hvad tror i?


  • #30   7. feb 2008 guccibamse..

    hehe jaa.
    jeg husker en gang min fyr så min veninde første gang, og da hun var gået sagde han "hun er fandme tynd, giv hende en sonde)
    og nøøøj hvor jeg fik et møgfald på ham!! :!!!

    han undskyldte også mange gange bag efter...

    jeg sys ikke at hun er for tynd, men at det stadig ville klæde hende med et par kilo. så jeg går jo ikke og tænker over det i hverdagen med hende


  • Killah Q
    Killah Q Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 55 Svar: 250
    #31   7. feb 2008 simone R: det er den latterligste regl.. for det eneste der så kan ske er at hun kan blive tvangsindlagt og det vil hun kun miste tilliden til systemet og det gør hende ikke rask

  • #32   7. feb 2008 Ja.. altså nu er jeg så derude hvor jeg ikke synes det er "synd" for nu siger hun selv fra! Altså, misforstå ikke, men nu er hun jo selv ude om det, og takker nej til hjælpen!!
    NEJ det er tydeligt at du ikke har anoreksi ..Sys du er pæn som du er - altså 5 kilo ville ikke gøre noget, slet ikk, men sys du er pæn - det skal nok komme!! Du er jo heller ikk helt så gammel endnu - det begynder snart at komme! smiley


  • Kværulanten .
    Kværulanten . Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 511
    #33   7. feb 2008 Guccibamse>> Jeg er 27, 190cm høj og vejer 75kg...siden jeg var 10 år har jeg hørt for, at jeg var for tynd...Nu har jeg jo efterhånden lært, at det er ren misundelse fra dem der siger det...jeg kan æde som et svin af fastfood, wiernerbrød osv. osv uden at tage ét gram på...kom sgu engang til at æde 2kg nougat på 2 uger...og det gav intet *GGG*. Har faktisk holdt min vægt konstant i 9 år uden at skænke en tanke hvad jeg spiste!

    Glæd dig hellere over at dit stofskifte er som det er..med en go naturlig forbrænding kommer man sjældent til at fryse smiley


  • #34   7. feb 2008 det sidste var til guccibamse - glemte jeg at skrive smiley

    Charlotte: Ja hader simpelthen den regel!!! smiley

    Stine S: Ja jeg vil nok også have det sådan at jeg blev mest ked af det hvis jeg fik af vide jeg var tyk! Følger dig i det du siger.

    Mica: Forstår også din situation, selvom min er lige omvendt smiley Tror det kommer an på hvordan man ser sig selv? smiley


  • #36   7. feb 2008 Brian L: Ja vi er jo 100.000 der ville gøre alt for en højere forbrænding smiley
    Forstår selvfølgelig også godt at det kan være træls!


  • #37   7. feb 2008 Guccibamse:
    Så skal du se mig når jeg har spist! smiley

    Kender en pige der er ganske ganske normal! Hun ligner en gravid lige når hun har spist!! Seriøst! smiley Men det forsvinder i løbet af en halv time smiley


  • Kværulanten .
    Kværulanten . Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 511
    #40   7. feb 2008 Det er ALDRIG pinligt at spise for meget...svigermekanikken sætter altid ekstra mad på bordet når jeg kommer...en go appetit er altid sundt *GG*.

  • Killah Q
    Killah Q Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 55 Svar: 250
    #41   7. feb 2008 hvorfor er det svigerforældre gør det?

    mine forældre laver også ekstra mad når kæresten og jeg kommer, fordi min kæreste (mekaniker) er altid sulten...


Kommentér på:
Spørgsmål - kroppen!

Annonce