{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.025 visninger | Oprettet:

T.J V
T.J V
Tilmeldt:
20. jan 2009
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 60

Trænings spørgsmål.. {{forumTopicSubject}}

Ville lige høre om nogen af de prof workout boys..

Det er sådan jeg går i seng kl 23 ca, og så skal jeg op på arbejde kl 3, hvor jeg så spiser havergryn med mælk og lidt rosiner... Og så kommer jeg hjem kl 6 - havl 7.. Hvor jeg så spiser 1 scramble æg, og går i bad og så ligger mig til sove igen og står op kl 11...

Er det meget slemt for trænings processen? For ved jo kroppen og musklerne har brug for og kommer sig ved soven.. Men kunne godt tænke mig høre om det er slemt og afbryde mig nat sådan, og om det er det klogeste og spise? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trænings spørgsmål..
  • #1   1. maj 2012 Beklager jeg spørg, men hvad er det for et arbejde?

  • #2   1. maj 2012 For det hele skal være bedst, så mener jeg man anbefaler 8 timers søvn af gangen.. så det langt fra nok (: plus jeg ville da blive totalt bombet efter et års tid med de arbejdstider, og så ville jeg sgu ikke ku få slæbt mig selv ned i centeret mere smiley

  • Alex  O
    Alex O Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 11
    #3   1. maj 2012 nu har jeg selv gennem mange år ikk fået de 8 timer hver nat men nok kun omkring 5 og jeg mærker ikk nogen forskel.. tror du skal lytte til hva din krop selv sys den arbejder bedst med..

  • #4   1. maj 2012 Søvn er en MEGET stor del så jeg ville prøve at gå noget tidligere i seng hvis du tager det seriøst..

  • #5   2. maj 2012 I forhold til træning er det der helt skudt i hovedet

  • T.J V
    T.J V Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 25 Svar: 60
    #6   2. maj 2012 Louise : Et fitness center jeg gøre rent..

    Mirakelkur-kongen: Jamen får os 8 timer i alt, de bliver bare afbrudt..

    Alex O: Ja, er min far os et godt bevis på, i hans unge dage, sove han 3-4 timer.. Og ha gjorde rent og arbejde som tømre ligesom mig, og har aldrig set en mand med større muskler uden og træne, ind ham.. Så handler vel bare om hvor hurtig ens krop og muskler er til og genopbygge dig om natte..

    Thor M: Mhm, ja jeg tager det meget seriøst, har allerede taget 3,7 kilo på i muskler, på meget kort tid..

    Nico P: haha, nej har ikk oplyst det hele her, bare lige omkring der hvor problemet ligger på dagen... :´) Og jo jeg laver noget mellem de tider.. Står op og spiser 2 æg og et kyllingbryst og tager afsted kl 11 på arbejde i mit tømre firma.. Hvor så kl 14 spiser jeg 2 rugbrøder med markel og så ca hjem kl 17 stykker.. og så spiser jeg aftensmad.. Og så venter jeg 1 time og tager mine trænings pulver så de virker bedst.. og så afsted til træning og så jeg ca hjemme kl 20..


  • #7   2. maj 2012 Helt fint så må du bare få noget mere søvn. Ville helt sikkert hjælpe meget. Søvn er noget af det vigtigste. Søvn/kost > træning

  • #8   3. maj 2012 Hvordan ved du at du har taget 3.7 kilo.muskler på i løbet af kort tid?

  • T.J V
    T.J V Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 25 Svar: 60
    #9   3. maj 2012 David S .

    Ved at jeg har kørt et cut program helt ud, og da jeg stod færdig med min vægt og fedt procent vejede jeg mig : 91,1 kilo og nu her sidst jeg vejede mig og fik mine resultater på min krop hva muskelprocenten steget og jeg vejede: 94,8..


Kommentér på:
Trænings spørgsmål..

Annonce