{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
508 visninger | Oprettet:

Rugemødre. {{forumTopicSubject}}


Jeg beundrer virkeligt de mennesker der er rugemødre, det er en stor gave at give et andet menneske/mennesker.

At tænke sig at gå i 9 måneder, med et barn i maven, og gennemleve alle de problemer og glæder der er under en graviditet, Kvalme, strækmærker, overvægt, og for nogle også åreknuder , samt at kroppen bliver lidt mere løs, især omkring maven . Men også de positive ting, som at mærke de første spæde spark, høre hjertets slag i en susende lydgengivelse, få et billede af babyen i 3d.

Og så efter alle de ting er overstået, give denne lille skabning videre til et lykkeligt par, der ellers aldrig ville have fået et barn.

Ja er der nok nogle der vil indvende, rugemødre får også mange penge for det, ihvertfald nogle af dem. Dertil vil jeg sige, at det er efter min mening ikke til at sætte et beløb på et barn, man skal jo betale for det meste her i livet, og hvad er for eksempel, hundredtusind i forhold til den følelse af kærlighed man får når sådan en lille størrelse bliver lagt i ens arme.
Jeg mener det er en storslået handling fra et menneske til et andet, større bliver det ikke.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rugemødre.
  • #2   2. apr 2019 Ja og jeg skriver så om de tilfælde hvor det hele går godt, dem er der vist trods alt flere af.

  • #4   2. apr 2019 Tre af mine børnebørn er reagensglas børn, min ene svigersøn havde kræft som 16 årig og efter sin kemo ,var der ikke mange leve dygtige sædceller tilbage, Jeg eller de ville ikke undvære de tre dejlige børn. VI benytter os alle af nye tiltag for at gøre livet bedre, så hvorfor ikke hvad angår at føde børn,

  • #6   3. apr 2019 Tillykke med de tre børnebørn Kisser. Jeg selv er ikke helt fulgt med udviklingen med at lave børn på nye måder. Men fint at det er muligt at hjælpe nogle ellers barnløse med de nye opfindelser og forskning. Skulle der være bivirkninger, har jeg ikke set nogle der kan overgå alle de gode resulter vi har hørt om indtil nu. Jeg tænker her på minussiden.

  • #7   3. apr 2019

    # 5. Rosegirl.
    Det at selv føde sine børn er ikke alle forundt, og det er svært at man skal ty til andre metoder, men nødvendigt, hvis man gerne vil have børn,


  • #8   4. apr 2019 Jeg véd ikke rigtig hvad jeg mener mere omkring rugemødre. Synes det er svært!

    Men jeg bryder mig ikke om al det med donorsæd. Fx. som det blev vist i tv, at een mand vidste at han var donor til mindst 28 danske børn. En anden til mindst 100 børn forskellige steder.

    Det vil sige at halvsøskende, uden at vide det, kan blive tiltrukket af hinanden, få børn sammen. Hvilket igen, vil betyde en degeneration, så flere børn evt. kan fødes med skavanker.

    Jeg mener heller ikke at det er iorden at enlige får mulighed for donorsæd. Ej heller bøsser og lesbiske.

    Børn har RET til at vide hvem deres FAR og MOR er!








  • #9   4. apr 2019 Ja, det er et meget følsomt emne. Men jeg ved med 100% sikkerhed, jeg kunne ikke være Rugemor, det er i graviditeten, du når og får et forhold til dit barn og det aller sidste er, når vi skal føde vores barn, det er så ubeskriveligt, hvad der sker der, det barn du så giver videre er jo også en del af "dig" selv.

    Jeg kan også godt følge #8 problematikker og tankegang, her tænker jeg mere på barnets tanker og følelser senere hen i livet.


Kommentér på:
Rugemødre.

Annonce