{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.070 visninger | Oprettet:

Camilla L
Camilla L
Tilmeldt:
2. dec 2010
Følger: 1 Emner: 30 Svar: 31

har vi noget, eller ikke????? {{forumTopicSubject}}

ja nu skal i høre. jeg har haft noget med den her dreng i lige godt 6 uger, vi har haft det vildt fantastisk, og har også været i seng sammen, og det der nu høre til. der var nogle problemer med en eks der kontaktede ham hele tiden, og vi har nu stoppet det, ikke fordi han ikke ville, men fordi han sagde han ikke var parat. MEN at han håber på en chance til, når han føler sig parat.

han har nu droppet kontakten til sin eks totalt, og er begyndt virkelig at blive glad. han siger han elsker livet og bare har det fantastisk. vi taler stadig vildt godt sammen og har en super kemi, men skal jeg tage det som noget positivt han er begyndt virkelig at blvie glad?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har vi noget, eller ikke?????
  • #1   16. okt 2011 Ude at have læst dit forum - Ebbe kan li' dig, så du kan falde tilbage til ham?
    (Hans navn er Ebbe Lehard Hansen Stubbe) .. :i find ham på Arto


  • #2   16. okt 2011 Han er glad nu - la' vær' med at ødelægge hans live, med al den kærligheds-lort. Gå væk, og gå verden til et bedre sted.
    Han har fået hvad han vil have, farvel og tak. Hvis jeg tager fejl, så 'my bad' .. men det gør jeg ikke.
    God weekend, og hyg' dig mester!


  • #3   16. okt 2011 Næste useriøse kommentar får en tur på frys!

  • #4   16. okt 2011 ...At være magt liderlige, er en heeelt anden sag smiley *hooost* Magt syge admins... *Hooost*

    _____________________________________________________________

    Camilla : Synes da du skal snakke med ham. At han er glad, behøver jo ikke være noget dårligt. Måske er han også glad for dig ? Snak med ham, og find ud af hvor du har ham og tag det ellers der fra.


  • #5   16. okt 2011 Camilla - du skal nok klare dig! (så er topic klaret, jeg har helle nu)

    Susi: Nej, desværre - hvis jeg havde en eks, havde jeg ikke siddet her. Så havde jeg siddet udenfor hendes vindue og .. det er ligemeget, jeg havde i hvert fald ikke wanket, som jeg gør lige nu .. :i

    Syro
    Jeg er ikke sur..? Jeg er single .. OG MOTHERFUCKING LIDERLIG!!! Gør noget ved det (m/k, alt er acceptabelt :i <3<3<3<3)


  • #7   16. okt 2011 HOLDE DA kæft admin hygger sig med fryssern

    men spørg stille og roligt ind til om han stadig godt kan lig dig
    og måske fortælle ham du godt kan lig ham


  • #8   16. okt 2011 Det er halv koldt herinde.. Vidst ved at være vinter..

    Nå Camilla synes du ska gå stille frem.. Mærk "temp" på hvordan det føles og så se hvordan det er.. Enten går det godt ellers brænder du fingrene..
    Hvor intet vover intet vinder.. Som jeg plejer at sige.. Man ska tage nogle chancer i livet og hvis man taber så er man en erfaring rigere.. Lev livet mens du har det..


  • #9   16. okt 2011 Så er der vist en der har skudt sig vildt omkring med fryse pistolen smiley

    PEW PEW!


  • #10   16. okt 2011 rebound?

    ved sgu ik om han har brugt dig til at komme videre, men den eneste der kan afklare det er ham og dig smiley


Kommentér på:
har vi noget, eller ikke?????

Annonce