{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.299 visninger | Oprettet:

Hvilke forventninger har vi {{forumTopicSubject}}

Hvilke forventninger har du til sociale medier ??

Jeg har gennem tiden lagt mærke til nogle ting, det går helt fint, hvis du er enig, men noget helt andet, hvis du er uenig, men hvorfor ??

Er det ikke uenigheden der skaber de bedste debatter, hvor vi måske kunne "lære" lidt, rykke os - eller var det bare i folkeskolen, vi var modtagelige for læring ?? - Jeg synes heller ikke det gør noget, hvis tråden lige skulle falde ud på et sidespor, bare det kan relateres til emnet.

Hvad er en god debat for dig ??

Der er også de sjove tråde Ping/Pong - men der har jeg også lagt mærke til, at nogen synes, de er for meget, jamen OK, et socialt medie er vel også sådan noget ?? - mener ikke, det skal være så alvorligt/seriøst hele tiden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilke forventninger har vi
  • #2   7. jan 2017 ja en debat må godt have udliggere - jeg har ikke været enig med mange i mine debatter og dem elsker jeg - netop uenighed skaber debat bare at folk kan relatere til emnet og holde sig til det.

  • #3   7. jan 2017 Jeg mener ikke at der er nogen debat hvis man er 100 procent enige. Så er det bare papegøje sludder.
    Nej der må godt være saft og kraft i en debat ellers er der ikke noget at tage fat i.
    Men jeg sætter grænsen der hvor man går efter manden og ikke bolden, så er man lidt af en stivstikker der hænger fast i egne meninger, og det giver ingen mening i et forum hvor vi er så forskellige som vi er.
    Man skal give plads til andre, og måske får men selv nye erfaringer, der er da nogen gange hvor jeg, når jeg læste andres ytringer, tænkte, nå ja det er da egentligt også rigtigt når man ser problemet fra den vinkel.
    Det skulle gerne være sådan at man bliver mere åben og mere favnende overfor andre, Man må aldrig stagnere og sige sådan skal det være, fordi der ikke er noget i denne verden der enten er sort eller hvidt.
    ja det var så min mening om det at debattere. smiley smiley


  • #6   8. jan 2017 Ja Torben det kan du have ret i, men jeg mente at det der foregik havde en forhistorie, som ikke kom mig ved. Jeg fornemmede at det ikke var første gang i havde været på kant. Nu kan jeg ikke helt erindre hvad der skabte den kedelige situation, men jeg ville ikke blande mig, da i begge to var temmelig grove overfor hinanden, og det var ligesom en privat smudskastning.
    Beklager at du følte dig tilsidesat.


  • #10   8. jan 2017 #1 - Torben, du skal ikke undskylde noget, for jeg spørge jo direkte, hvilke forventninger i har til sociale medier og debatter, så det er helt OK smiley

    Og det er også OK, at komme med direkte eksempler. Men til det, kan jeg svare, at jeg huske ikke detaljerne, men jeg kan huske, at det ikke endte så godt. Nu er det desværre sådan, at der ikke er moderator på i Forum, den der evt. kunne være det, er trådopretter.

    Jeg mener ikke, at det er meddebattørernes pligt at blande sig, jeg har ikke lyst til at gøre det, for det kan udvikle sig til endnu mere skænderi. Men du skal ikke være i tvivl om, at jeg var meget ked af det, hvilket jeg også gjorde opmærksom på offentligt et andet sted.

    Jeg er også gennem tiden blevet kaldt de værste ting og fået tilkendegivet søde PB, som jeg har været glad for og har fuld forståelse for, at de ikke ønskede at blande sig.

    Men det er en meget svær "kunst" trods uenigheden at bevare overblikket for jo mere uenige vi bliver, jo pænere skal vi "tale" til hinanden, det bliver desværre i mange tilfælde det modsatte.

    Men - jeg har også oplevet gennem tiden nogle meget provokerende modbydelige indlæg, hvor det virkelig klør i fingrene for at give igen og det har så været personlige indlæg - man burde nok bare ignorere dem - eller sende en kopi til administrator.


  • #12   8. jan 2017 En god debat er vel bar en debat på godt og ondt - Gudskelov behøves vi ikke være enig, Gudskelov er der i min debatunivers plads til alle meninger og holdninger smiley

  • #13   9. jan 2017 Mht til moderatorer, så tror jeg desværre ikke, at der er kapacitet til det. BB er mere end et debat forum, der lægges mere vægt på alt det andet, der er her. Men vi kunne jo selv indføre vores egne regel mht til moderatorer ved at fremtidige tråde der oprettes, er det opretterens opgave at være moderator, men vi har så ikke værktøjet til at slette perfide indlæg, men så kan vi sende den videre til administrator, ville dette være en ide ??

  • #15   9. jan 2017 Ja, det kan der være noget om, men min erfaring siger mig, at de skal gøres opmærksom på det, jeg synes ikke, jeg ser dem så tit smiley

  • #17   9. jan 2017 Ja, det samme har jeg lagt mærke til smiley

  • #19   9. jan 2017 Ja - enig, men trådopretter kan godt komme med nogle bemærkninger og hvis ikke det hjælper, så er det en hjadm med henvisning til den pågældende tråd smiley

  • #20   9. jan 2017 Jeg har altid haft held med at kontakte Fjordside, hun svarer straks og går videre med sagen/klagen. smiley

  • #21   9. jan 2017 Det samme har jeg, Kisser, hun er SUPER smiley smiley

Kommentér på:
Hvilke forventninger har vi

Annonce