{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.552 visninger | Oprettet:

Simon89
Simon89
Tilmeldt:
22. mar 2011
Følger: 1 Emner: 33 Svar: 25

når eks siger hun hader en. {{forumTopicSubject}}

mener i piger det når i siger det, hun råbte det ikke af mig, snakkede i telefon med hende forleden, og hun begyndte bare og svine mig med alle mulige ting, og sagde jeg hader dig, fortryder alt, at vi var sammen osv.. det var det dummeste fejl jeg har begået.


det skal siges jeg har taget hende i af være utro, og skrive med andre drenge. hun har løjet mange gange, og prøver faktisk bare og såre mig, fordi hun godt ved hun er idioten.

Hva tror i hun indeste inde mener?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  når eks siger hun hader en.
  • evita w
    evita w Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Svar: 24
    #1   6. okt 2011 Kan godt være hun mener det..

  • #2   6. okt 2011 Jeg har sagt de samme ting til min eks, og ja jeg MENER det virkelig.. Hader ham overalt på jorden, fortryder alt med ham og føler jeg har spildt min tid.. Det var så ham der var mig utro, kørte psykisk terror osv osv.. Så for min skyld kunne han hænge sig selv, hoppe i havnen, køre galt og få en pinefuld død, det ville kun glæde mig.. For så ville han ikke gøre det mod andre piger igen (og ja han har gjort det mod mange)..

    Men når du skriver at det er hende der har været utro, ja så tror jeg sgu hun siger det for at få det bedre selv.. Men det er jo kun hende der ved hvorfor..


  • Simon89
    Simon89 Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 33 Svar: 25
    #3   6. okt 2011 carina det tror jeg os. for hvis hun hadede mig så meget, hvorfor så tage telefonen da jeg ringede?.

    vi har virkelig haft det godt engang, men tilsidst begyndte alt at være rutine, hun invistede overholdet ikke i forholdet. Hun løj om så mange ting har jeg fundet ud af, efter jeg har set det med rigtige øjne, hvor jeg ikke var såret.

    Men de seneste stykker tid har hun bare ringet for at svine mig, slettede mig på facebook.
    burde ikke bruge min tid på hende, men der er et eller andet inde i mig, der gerne vil vide hvordan hun egenlig har det? uden hun sætter en facade op for at svine mig endnu engang :S


  • #4   6. okt 2011 Personligt ville jeg sige at du skal lade være med at kontakte hende og kontakter hun dig, så ignorer det.. For du får det bestemt ikke bedre ved at bliver ved med at snakke med hende uanset om det er på en positiv eller negativ måde samtalen foregår..

  • #5   6. okt 2011 lad hende være hun er da en strigle

  • #6   6. okt 2011 Jeg har sagt det en gang til min kæreste, da vi slog op i en kort periode.
    Han havde virkelig dummet sig. Jeg håbede på, at alle mine "onde" ord, ville både ramme ham hårdt og gøre det nemmere for mig, at rive mig løs fra vores forhold. Men det hjalp ikke en skid. Jeg blev bare mere ked af det. Inderst inde mente jeg ikke ét eneste ord af det jeg sagde.


  • Simon89
    Simon89 Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 33 Svar: 25
    #7   6. okt 2011 okay sara maria. har bare svært ved at tolke hende her, fordi der er et eller andet inde i mig, der siger hun ikke mener det, bare for at såre mig, selvom det ikke virker skide godt for hende.

  • #8   6. okt 2011 Hallo hun har været dig utro!!!!! Kom videre, lad vær med at spild din tid på hende

  • #9   6. okt 2011 Er det ikke bare at være ligeglad. Hvis jeg havde en eks der begyndte at svine mig til over telefon, så ville jeg sgu bare smide på og være ligeglad.. Hun lyder da ikke til at være værd at bruge mere tid på. Livet er sgu for kort til sure eks kærester smiley

  • #10   6. okt 2011
    Zelim A



    Skrevet: 06-10-2011 11:00:14

    Hvis du har taget hende i at være utro? Så er det nok din fejl! Du er blevet for kedelig eller noget andet.
    Man tror bare fordi man har det godt lige den første månede at det vil fortsætte sådan, NEJ!
    Udfordrer dig selv give hende oplevelser, lad være med at gøre det samme hele tiden, prøv noget nyt, der er fandens så mange ting! Glem ikke blomster hver uge, bare en skide dag!

    Man skal BEHANDLE kvinder ordenligt og godt! Så kommer hun ikke til at hade dig! og selv om hun går fra dig! Så vil hun ikke hade dig men det gik bare ikke! Så er der hvertfald nogle ting som hun vill helt sikkert huske tilbage på!
    VH!




    Hans egen skyld?? wtf??. Det kan ALDRIG være hans fejl, er pigen nået til et punkt hvor hun ikke gider mere så må hun bare gå fra ham og knalde alt det hun vil, men at påstår det hans fejl fordi han er blevet for kedelig er langt ude.
    Utroskab kan ikke retfærdiggøres med "jamen du var blevet for kedelig", så må hun tage fat i sin kæreste og tage en snak med ham om det, og hvis hun ikke føler det ændre sig, så kan hun gå fra ham.


  • #11   6. okt 2011 Maroccan - Lige præcis..
    Min eks var mig utro på trods af at han fik hvad han ville have..
    Tror bare der er en mental brist i hovedet på dem der er deres kæreste utro..


  • #12   6. okt 2011 "Det modsatte af kærlighed er ikke had, men ligegyldighed. Når du hader, elsker du stadig"..

    Jeg har da også indimellem tænkt at jeg "hader min kæreste".. Men had er og vil aldrig blive = ingen kærlighed.. For mig er de 2 ting så stærkt forbundet at hadet ofte kommer når jeg bliver vred og ikke har lyst til at "elske"..

    Hvis hun derimod havde været ligeglad havde du nok ikke betydet noget..

    Jeg tror bare hun lægger låg på kærligheden ved at erstatte den med andre følelser..


  • #13   6. okt 2011 Har aldrig sagt til en eks at jeg hader ham, og har ikke svinet ham til.

    Det hjælper jo ikke en skid, og nej jeg hader ikke mine eks'er. Men det var nok også fordi vi afsluttede vores forhold på en ordentlig måde, og der var ingen utroskab.


  • #14   6. okt 2011 Lad hende være, virker ikke til hun har meget mellem ørerne. Det har man generelt ikke efter mit hoved, hvis man er utro, man kan seriøst ikke synke dybere:)

  • #15   7. okt 2011 forstår slet ikke du bruger tid på at få fingeren op af lommen for at trykke "tag" når hendes navn popper op på skærmen :0)

Kommentér på:
når eks siger hun hader en.

Annonce