{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.536 visninger | Oprettet:

Billeder af eks kæreste? :S {{forumTopicSubject}}

Hej baboom . I er lige nød til at hjælpe lidt her .

Har lige fået en kæreste, elsker hende rigtig højt, og hun elsker ogs mig rigtig højt . Vi var så sammen igår, og jeg kiggede bare hendes billeder og sådan lidt på hendes telefon . Det sagde hun så heller ik noget til (: Så så jeg så der var temlig mange billeder af hende og hendes eks hvor de står sammen osv. Og ik nok med det, så var der ogs nogen billeder hvor de kysser :S Hun siger hun har glemt ham, og at han er ude af verdenen, men ved ik rigtig hvad jeg skal tro . For jeg har hørt fra flere, at hun hele tiden går tilbage til ham, når hun har haft en anden :S Hun skriver ogs stadig med ham. Men har så ogs fået at vide, at hun siger til hendes veninder, at jeg er den perfekte dreng til hende, for jeg elsker hende, og jeg viser det ogs.
- Hvad skal jeg sige til hende? Skal jeg bare spørge hvorfor hun stadig har billeder af hende og ham som kysser? Og tror i der er en god forklaring til hun har det? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billeder af eks kæreste? :S
  • #1   17. jan 2010 Havde ikk haft godt med det hvis det var min dame der havde det.. Havde nok bedt hende om at slet det hele. smiley

  • #2   17. jan 2010 Lad vær hvis du godt kan lide hende (: ellers ender det bare med et skænderi, du skal bare holde op med at være så jalous (:

  • #4   17. jan 2010 Hvilken forklaring skulle det være ? Kan ikke se et problem i det, hvis hun har et par billeder af ham, hvis hun også har billeder af andre venner .. men dem hvor de kysser skal bare smides ad helvede til ! Men kan ikke forstå hvorfor hun siger hun har glemt ham, hvis de stadig skriver sammen .. Tag en snak med hende ..

  • #5   17. jan 2010 Han har jo været en del af hendes liv.. Tror næppe det er sådan nogle hun ligger og kigger på når hun skal sove og sådan og kysser skærmen farvel. Tror bare det er et minde for hende, det skal hun da have plads til smiley

    Kan godt føle dig lidt, men fordi han er en eks, kan han jo stadig være en ven. Og nu siger du ikke noget om hvor lang tid de har været sammen. At hun har et par billeder på sin telefon af ham og hende, hvis de eksempelvis har været sammen i 3 år, så synes jeg det er okay, hun har sådan et minde hun eventuelt kan kigge på når hun bliver gammel eller sådan smiley


  • #6   17. jan 2010 hvorfor kikke i hendes mobil?
    og hvorfor ikke bare spørge hende?


  • #7   17. jan 2010 <*Søgaard*> ., Ja (:

    Random Joe , Er da ik jaloux, det for da bare en til at tænke lidt over det /: Jeg har bare haft det dårligt fra da jeg tog hjem derude fra hende /: Du må da indrømme at det er lidt mærkeligt hun stadig har billeder af ham tumpen? Når hun siger at hun ik ser noget i ham mer? :S


  • #8   17. jan 2010 jaja smiley men alligevel lad det nu ligge og se hvad der sker (:

  • #9   17. jan 2010 ...Næsten, Gratis.. . , Ja, vi har haft noget i 1 og en halv måned , og har kommet sammen i næsten en halv måned (:

    FRK. bageform! * , Ville da bare se om hun havde nogen sjove billeder, det plejer piger jo at have (:


  • #10   17. jan 2010 skulle hun så også untagge sig fra alle de billeder hvor hun står sammen med ham på facebook osv, og slette de billeder hvor han er på og sådan. ?

    Det er altså noget der følger med i bagagen, at hun har haft et liv før dig. Det må du tage som det er. At der så stadig er et par billeder på telefonen synes jeg sku er uskyldigt smiley
    Du må da bare stole på hende, og stole på hun stoler på dig. Det er vel egentlig det kærlighed handler om smiley


  • #11   17. jan 2010 vis hun havde nogen billeder som du skulle se, tror du så ikke at hun ville vise dig dem?

    Min eks, kærste kikkede i min mobil, så blev jeg fandme sur!


  • #12   17. jan 2010 tror det forskellige fra person til person om man beholder den slags billeder, selv er jeg typen som ikke gør det når jeg er kommet over en og ville have det lidt underligt hvis en fyr jeg var sammen med havde det af andre...

  • #13   17. jan 2010 Markus R , Ja self. Men det er sgu ik kun 10 billeder, det er nærmere 50-60 billeder hvis ik mere /:

  • #14   17. jan 2010 Morten L

    Så må du jo bare igang med at lave et album sammen med hende på 500 billeder smiley så ophæver det lidt hinanden forholds mæssigt smiley


  • #15   17. jan 2010 FRK. bageform! * , Hun sagde jo ik nget til jeg kiggede i den, og hun har da ogs selv kigget i mine mobiler (:

    Jeg får det bare lidt dårligt, når jeg ser billeder af hun kysser med en eks kæreste, plus jeg jo har hørt nogen ting om dem ude i byen smiley


  • #16   17. jan 2010 Morten L

    Stol nu bare på hende smiley
    Du kommer sku længere hvis du bare stoler på hende, og ikke hvad andre siger.


  • #17   17. jan 2010 Markus R , Ja det må jeg jo (:

  • #18   17. jan 2010 Markus R , Stoler ogs på hende, men man har vel lov til at være lidt mistænksom (: Og det er jo ik godt, at jeg går og har det skidt over at hun har sådan nogen billeder /;

  • #19   17. jan 2010 ...Næsten, Gratis.. .

    aaaah! smiley du kan altså godt blive SMAKS forelsket i en rimelig hurtigt smiley


  • #20   17. jan 2010 ...Næsten, Gratis.. . , Sådan ser nogen jo på det (; Jeg føler jeg elsker hende, og det gør hun vel ogs. (:

  • #22   17. jan 2010 Markus R , Nemlig (;

  • #23   17. jan 2010 Julie P , Ja, det har du ret i (: Men jeg ved bare ik om jeg kan snakke med hende om det, har jeg aldrig rigtig været god til . Det var ogs derfor jeg bare lod som om jeg ik havde set de billeder .Selvom jeg godt tror hun kunne se på mig at jeg blev lidt ked af det, for hun sprugte om der var noget galt. Sagde bare nej, for vidste ik rigtig hvad jeg skulle sige . /:

  • #24   17. jan 2010 Syntes ik du skal være bange for at spørge hende om det, hun har sikkert en god forklaring. og sig hvordan du har det med det. smiley

  • #25   17. jan 2010 ...Næsten, Gratis.. . , Nu ved jeg ik lige hvor gammel du er, men det lyder mere som et "Voksen" forhold (: Der er jo meget forskel på om man er 16, og 25 (: Men ja jeg skriver jeg elsker hende, men jeg startede self. ogs med at skrive til hende, at jeg var møg forelsket i hende (: Men tror når man er på min alder, så viser man bare at man er glad for sin kæreste, ved at sige at man elsker personen. Ved ik om det var dårligt forklaret (:

  • #27   17. jan 2010 hvis hun elsker dig, vil hun også lytte til dig, og hvis du siger du ik bryder dig om det, så vil hun måske tage det til overvejning om hun vil slette dem.
    Men lyt både til hende, men også til hvad rygterne siger (det med hun går tilbage til ham) for har oplevet det samme med en kæreste der gjorde nogenlunde de samme ting som du skriver smiley smiley


  • #28   17. jan 2010 Julie P, ja, har du meget ret i (:

  • #29   17. jan 2010 Bamse&Kylling ., Okay, mange tak (:

  • #30   17. jan 2010 Julie P .
    fuldstændigt rigtigt .
    Uanset hvad skal man snakke om tingene smiley ..
    Det kommer man længst med.


  • #31   17. jan 2010 sig til hende at de billeder kan hun have på sign computer ikke på hendes telefon. selv ville jeg være ligeglad med billederne for jeg har mange billeder af min eks´er og dem sletter jeg ikke for vis så man går fra kærsten er billederne spildt og du får dem aldrig igen. det skal lige siges jeg ikke gemmer dem på min telefon jeg har dem på min computer

  • #32   17. jan 2010 Vil også sige at mobilen er mere personlig, da man går med den konstant.
    & ikke alle har ens nummer og så videre.

    En computer er jo bare der hjemme. og der er altid massere af ligegyldige billeder på den smiley


  • #33   17. jan 2010 just pracist

  • #34   17. jan 2010 Sådan har jeg det ogs (:

  • #35   17. jan 2010 præcis. Så sig det til hende, hvis hun elsker dig.
    så lytter hun til dig, og sletter eller rykker dem over på computeren.
    Ellers giver hun dig nok en god forklaring. smiley


  • Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.522
    #36   17. jan 2010 Bare fordi hun får en ny kærste, så behøver hun jo ikke slette hele sin fortid! Jeg synes, at du skulle have holdt dig fra hendes telefon, da det er hendes personlige ting, der ligger på den.

  • #37   17. jan 2010 "præcis. Så sig det til hende, hvis hun elsker dig. "


    lol, han skriver, at han LIGE har fået kæreste på...


  • #38   17. jan 2010 Kim:
    Ja flot, læs videre af det jeg skriver.
    Ved godt jeg ik skulle ha' lavet et punktum der.
    læs dog det hele i stedet for det første sætning. smiley


  • #39   18. jan 2010 FC: Ja flot, jeg skriver en yderst kor og samtidigt yderst letforståelig sætning, men du misser hele pointen...

    Hint: "Elsker" er et spøjst ord....


  • #40   18. jan 2010 Selvfølgelig skal hun ikke have billeder af hende og eks'en på sin telefon - og da slet ikke hvor de kysser! Hvis jeg havde gemt sådan noget, var det helt sikkert fordi, jeg stadig ikke var ovre vedkommende. Men så igen - hvis I "kun" har været sammen halvanden måned, kan det jo sagtens være, at hun ikke har "nået" at slette dem endnu, fordi hun simpelthen ikke har tænkt over, at hun havde dem. Men hvis du påpeger over for hende, at du ikke synes, det er særlig fedt, så bør hun helt sikkert slette dem med det samme - allesammen.
    En anden ting er så, at det nok ikke er særlig betryggende for dig, at de stadig skriver sammen, og da slet ikke hvis du får ting og sager at vide af hendes venner - men det synes jeg, at du skal tage en snak med hende om. Det er jo kun dig der ved, hvor din grænse går mht. sådan noget. smiley


  • #41   21. jan 2010 Tak for svarene (:
    - Hun skrev til mig her i Søndags, at jeg må undskylde det med de billeder på hendes telefon. For det første så troede hun de var slettede, og for det andet så var det slet ik hendes billeder, det var hendes venindes (: Og det var så fordi at hendes venindes Kort sad i hendes telefon (: Så var sgu glad for hun skrev det til mig. (: Men i skal have tak for de gode råd, osv. (;


Kommentér på:
Billeder af eks kæreste? :S

Annonce