{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.513 visninger | Oprettet:

billeder af ekskærester {{forumTopicSubject}}

Hej der ude smiley

Jeg tænkte på hvad i gør ved billeder af ekskærester?.

Jeg deler nemlig computer med min kæreste og hun har lagt billeder ind af hende og hendes eks.
Ved bare ikke helt hvordan jeg skal forholde mig til det.

På forhånd tak for svar.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  billeder af ekskærester
  • Nikolaj S
    Nikolaj S Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 126
    #1   25. jul 2011 Det ville jeg nok synes var mere end underligt...! Tror jeg har slettet alle billeder af min ex, både med os begge og kun hende.

  • #3   25. jul 2011 redigere billedet og sætter dette over hendes ansigt (link fjernet)

  • #4   25. jul 2011 jeg har billeder af min x. men de ligger i en mappe der heder gammelt.. men sletter jo ikke bare en del af sit liv. lige mget om det er godt eller ondt

  • #5   25. jul 2011 Enig med Michelle .. smiley

  • #6   25. jul 2011 Hvia jeg har billeder af en ekskæreste så sletter jeg dem når der kommer en ny ind i livet og hvis det er feriebilleder, så på en harddisk eller noget.

  • #7   25. jul 2011 Vis det kun er de 2 på billederne og de er gemt, så er personen ikke kommet en skid videre.. Det skal slettes, er der andre med på billedet kan lige gå an, det er bare min mening, nok ikke alle der er enige :)...

  • #8   25. jul 2011 ser intet galt i det... Det er da minder. hvorfor sgu man da ikke kunne gemme sådan noget. Synes da det kan være meget sjovt at se tilbage på ens gamle kæreter, og hvordan man selv så ud dengang osv. Ser jeg abselut intet galt i. ku personligt aldrig finder på at slettet dem... sletter jeg dem, sletter jeg jo halvdelen af mit liv ind til nu fra fotoalbummene.

    havde min fyr et problem med det, jamen så må han jo smutte igen. ingen der tvinger ham til at glo på dem...


  • #9   25. jul 2011 så eg ikke kommet vider tror jeg er i nyt forhold på 5 år og det er 6 år siden.. ej noget pjat..

  • #10   25. jul 2011 Snak lige pænt, har sku ikke kaldt dig for dum?.. Det jeg hentyder til er alene billeder og hvor man kun er på sammen med sin X, alt det andet kan sagtens gemmes...

  • #11   25. jul 2011 køb dig din egen pc.. he he.. mvh hc..

  • #12   25. jul 2011 bambus gokken

    det er første gang du har skrevet noget forståeligt og som samtidigt ikke lyder helt hen i vejret, det må jeg give dig alligevel.


  • #13   25. jul 2011 Jeg har slettet alle billeder af mig og eks'en og hvad der ellers forbandt os på FB, men gemt resten i en mappe på pc'en. Grunden til de er slettet på FB, er at jeg ikke synes det var passende at have dem liggende offentligt. Men ser ingen grund til, at slette dem på pc'en, det er jo en del af mit liv med mange gode minder. Min "nye" kæreste har spurgt, om jeg foretrak, at han slettede billeder af ham og eks'en inlk. bryllupsbilleder. Men det ser jeg ingen grund til, ved han er ovre hende og at han elsker mig over alt på jorden. Derudover har de en søn sammen, og han vil da sikkert gerne se billederne når han bliver ældre.
    Men nu er det jo heller ikke sådan, at hver gang vi åbner computeren, så er det for at glo på billeder af fortiden - tvertimod. Hvis han sad og kiggede billederne igennem ofte, ville jeg nok undre mig.


  • #14   25. jul 2011 Delete. Gemmer ikke på billeder : ) ..

  • #15   25. jul 2011 Jeg har masser af billeder af min ekskæreste, vi var trods alt sammen i 5 år og selvom man for længst er kommet videre, har man da lov at have minder om folk, der betød noget i ens fortid.. Jeg har også masser af billeder af folk, jeg er blevet uvenner med og ikke taler med mere, ligesom jeg ikke har kontakt til min eks den dag i dag, men det er da sjovt at hive gamle fotoalbum frem og smile over en tid der var engang

  • #16   25. jul 2011 Så længe det ikke er dem hvor de er nøgne, så spiller det vel ingen rolle..

    Spørg hende evt. hvad betydning det har for hende og forhold til dig det..


  • #17   25. jul 2011 jeg havde nok fundet det lidt underligt hvis det kun er eks'en som fremstår på billederne men hvis det derimod er fra fester og ligene så ville jeg nok kunne gå med til det smiley

    - Men hey... det er jo bare mig, altså du skal ikke spørge her inde du skal selv finde ud af hvad du vil være tilpas med og ikke lade os bestemme det smiley


  • #18   25. jul 2011 Jeg synes ikke det er i orden.
    Jeg sletter alt hvad der har at gøre med mine ekser.
    En ny start = af med alle de gamle ting og billeder fra ekser.

    Jeg ville ikke have det godt med min kæreste sad og gemte på hans ekser, fx den en var model. Puha, hvis han stadig så på de billeder...


  • #19   25. jul 2011 Den eneste grund til at folk synes de billeder skal slettes, er fordi de føler sig truet af ekskæresten.. Intet andet..

    Men det viser til gengæld også at man holder af sin kæreste smiley


  • #20   25. jul 2011 Ja, jeg skjuler ikke jeg føler mig truet, trods min kæreste hver dag prøver at slå ind i hovedet på mig, at jeg ikke skal være jaloux.
    Men jeg synes stadig ikke der er grund til, at gemme på billeder af ekser, jov hvis man har børn og har været gift. Men ikke teenage love, for mig virker det som om personen ikke helt er over den eks. Og behøver stadig mindes nogle ting.



  • #21   25. jul 2011 Jo jo, man er jo også kun så gammel som man føler sig..

  • #22   25. jul 2011 Killed By Death - Jeps, når man kommer i en lidt mere moden alder, er det da rart at man kan se tilbage og glæde sig over gode ting uden at der skal lægges mere i det end der er smiley

    Bemærk også at jeg skrev "at hive gamle fotoalbum frem".. Jeg er nemlig så gammel at de fleste af de billeder jeg har af min eks er taget på gammeldags maner med kamera med filmrulle smiley
    Men nu er det også en del år siden smiley


  • #23   25. jul 2011 Tja, burde man ikke skabe nogle helt nye, med den man elsker?
    Men jeg tror det er meget forskelligt, hvor folks grænser ligger osv.

    Jeg ville bare have det svært med det smiley


  • #24   25. jul 2011 Jeg har stadig billeder af min eks. Både på computer og i billederamme hvor vi står alene sammen.

    Det er da ikke noget man smider ud ? måske ligger jeg det væk når tiden kommer. Men ud kommer det sku aldrig, for holdte sku virkelig af hende. Og det kan jeg bare ikke gøre.


  • #25   26. jul 2011 Jeg ville synes at det ville være underligt, og måske et godt tegn på at personen ikke er kommet over eksen /:
    Jeg sletter billederne af mine tidligere kærester


  • #26   26. jul 2011 Altså vis min kommende kærste vil blive jaloux over nogen billeder af ens fortid bare fordi det med ens eks vil han ryge ud da det nået man selv skal afgøre om man vil ha og for mit vedkommende er jeg da stadi gode venner med min eks og vil da ikk glemme den tid med ham bare fordi jeg har en ny kærste og det betyder jo ikk man stadi har følser for ens eks bare fordi man har et billede

    Men kan kun sige at det laver knas i ens forhold at være jaloux kan ikk fat man ikk bare kan stole på ens kærste ind til det modsatte er bevist og ellers være glad for hinanden istedet for at tænke på hinandens fortid


  • #27   26. jul 2011 jeg gemmer alle mine SM sex billeder fordi det er som michelle siger ens fortid som man ikke bare sletter om det så er godt eller ondt ? smiley så kan man osse vise til de næste og sige ''det her oplever du lige om lidt (: ''

  • #28   26. jul 2011 Det er min computer hvor hun har en bruger. Sad en dag og kigge billeder igennem hvor jeg fandt nogle billeder af hende og hendes eks. Hvor de sad og så rigtig forelsket ud på hinanden. Og fik det lidt svært med at hun havde lagt dem ind på "min" pc. Har dog ikke sagt eller gjort noget ved det.

  • #29   26. jul 2011 vicki undskyld men er du en pige og er du til andre damer ? (: bare nysgerrig xD men jeg havde gjort noget ved de billeder hvis jeg var dig o;

  • #30   26. jul 2011 Jeps er til damer. smiley Love is love.

  • #31   26. jul 2011 sejt smiley har kun mødt en som selv sagde hun var biseksuel men hun bollede kun med drenge :s ... men respekt fra mig til dig smiley !

  • #32   26. jul 2011 tror ik du skal bekymre dig, medmindre hun 'sukker' over billederne.. Eller smider dem som baggrund.

  • #33   26. jul 2011 min kæreste har billeder af sin eks,de har os et barn sammen smiley
    Ser ikke noget problem i det,det eneste jeg ser problem i,er at hun skal hænge på væggen,selvom barnet er med på billedet,sådan et billed,synes jeg at man gemmer væk,når man skal prøve at få et nyt liv,ny hverdag og fremtid op og køre..
    Han har da os billeder i sine albums smiley med hende,dem sammen,og ferie billeder,dem kan vi da godt sidde og kigge på sammen..

    MEN min grænse går ved,hvis han begynder at snakke om,ihh vi havde det så godt,og da de købte hus,ny bil osv,fortid er fortid,og det er NIX PILLE..Det gør ingen gavn for nogen af partnerne smiley


Kommentér på:
billeder af ekskærester

Annonce