{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.893 visninger | Oprettet:

Langdistance stalker (eks kæreste) (langt indlæg) {{forumTopicSubject}}

Min eks kan ikke forstå at det er forbi, og sender mig dagligt emails om hvor forfærdelig umenskelig jeg er og hvor meget kan elsker mig og savner mig.. kan blokere og blokere men forhindre ham jo ikke i at oprette en ny lige så hurtigt og fortsætte smiley slog op for en måned siden og han har været et stalkende creep lige siden.. får folk til at sende billeder af min væg og har måtte skifte fb kode fordi min bruger blev hacket.. (gæt af hvem mon) han er tilpas ubehagelig og fortæller mig at han altid vil kunne skaffe information på mig... han skriver dagligt og har indtil videre oprettet 8 nye emails for at skrive til mig.. nu er han så hollandsk statsboger og bor i holland.. er der noget man kan gøre rent retsmessigt? i dk ville jeg jo kunne få politiet til at bede ham lade mig være men er nok lidt svære når det er langdistance..
jeg er ved at gå psykisk ned grundet hans email terror og kan ikke skifte mail da det er den jeg bruger til ALT og har haft den siden jeg var 14 år så det er lidt sådan folk får fat i mig (skole, arbejde, venner osv.)

er der noget jeg kan gøre smiley ? seriøse indlæg please har virkelig brug for det..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Langdistance stalker (eks kæreste) (langt indlæg)
  • #2   12. mar 2013 Jeg syntes der er to ting du kan gøre :

    - Når det ikke er andet end beskeder osv, så kan du, når du modtager en mail eller lign, slet den, uden af læse den, på den måde bliver du ikke psykisk påvirket af det, og kan måske være han til sidst stoppe med at skrive fordi han kan se det pludselig ikke har nogen effekt på dig.

    - Du kunne også venden den om, hvis du skulle have mod til det, og så begynde at skrive sådan mails til ham, som han skriver til dig, skriv bare meget flere mail end han gør, så kan det også være han kan se det er sku egentlig lidt provokerende. q:

    Tror selv jeg have valgt den sidste mulighed, men ved selvfølgelig ikke hvor meget overskud du har til det. smiley


  • #3   12. mar 2013 " og kan ikke skifte mail da det er den jeg bruger til ALT og har haft den siden jeg var 14 år så det er lidt sådan folk får fat i mig (skole, arbejde, venner osv.)"

    Hmm skift nu bare den mail.


  • #4   12. mar 2013 Altså det lader til det kun er mails, det er jo ret nemt at løse med en ny mail.

    Jeg kan ikke se hvorfor det er så svært. Du har alle kontakter på den mail, og har nemt ved at sende relevante mennesker en mail om du har skiftet den

    Held og lykke


  • #5   12. mar 2013 Hmm, det er heller ik så svært for ham, at komme ind på din facebook igen, når han har din email. Han kan hente et simpelt program, der meget originalt hedder "facebook hacker" og så går der ikke længe før han er inde igen smiley
    På min Windows live mail, kan jeg også blokere afsenderens domæne? Det burde kunne stoppe det?

    Jeg kender godt det der med creepers der ikk vil lade en være, held og lykke smiley


  • #6   13. mar 2013 B.L.O.R.K.E.R HAM!!!

  • #7   13. mar 2013 "får folk til at sende billeder af min væg"
    Så slet og BLOKER alle hans venner og ham, sikre din Face med mobiltelefon, skift kode og mail til face og gør den profil skjult så man ikke kan finde den ved at søge.
    Hvis dette ikke virker så deaktiver din face


  • #8   13. mar 2013 - yesh send nogle til holland, helt klart :)))

Kommentér på:
Langdistance stalker (eks kæreste) (langt indlæg)

Annonce