{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.030 visninger | Oprettet:

ll .
ll .
Tilmeldt:
17. jul 2009
Følger: 1 Emner: 74 Svar: 245

mig og min eks {{forumTopicSubject}}

min kæreste slpg op med mig i tirsdags pga hun havde for mange problemer, hun skal starte til phykolog og hun er begyndt og gå op i sin anoreksi igen, og det var det hun sagde til mig at hun ikk magtede at have en kæreste, men jeg fórstår hende bar ikk for jeg vil jo hjælpe hende i alt, men hun siger hun ikk vil udelukke at komme sammen med mig igen om en måneds tid når hendes problemer er dæmpet lidt.
men jeg kan bar ikk finde ud af hun virkelig vil mig, for hun siger hun gerne vil, men jeg kan bar ikk rigtig mærke det på hende, hun opsøger mig ikk eller skriver så meget, kan ikk finde ud af alt det her, hva vil i mene?
skal jeg bar give hende noget tid til og hville sig lidt eller er det fordi hun bar ikk vil mere og bruger det som undskyldning?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mig og min eks
  • #1   24. apr 2010 Lad hende være, og begynder hun og vise interesse efter den måneds tid, så du sikker på hun vil have dig igen... Hvis ikke, så holder hun dig nok for nar

  • Bodie B
    Bodie B Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 68
    #2   24. apr 2010 hvis du vil bruge dit liv på en psykisk syg pige så god fornøjelse, se at komme videre, find en "normal" fungerende pige og nyd livet sammen

  • #3   24. apr 2010 alle piger er psykisk syge smiley haha

  • #4   24. apr 2010 Lad hende være ..
    har selv haft en kæreste med sådan problemer, og du er heldig at du er sluppet ud af det .. smiley
    så .. godt for dig


  • #5   24. apr 2010 hvad er i da for nogle FORBANDEDE egoister.

    hvorfor kan kærligheden ikke holde fordi hun har en lidelse?????

    ll .
    hvis du virkelig elsker hende og holder af hende, jamen så giver du hende det plads hun ønsker, og så skal du bare være der for hende den dag hun ringer og er klar til dig...

    den RIGTIGE måde at være overfor et andet menneske er at være forstående og være der for dem når tingene brænder på

    det kunne jo ske at det gjorde jeres forhold stærkere til næste gang der skete noget, det kunne jo være dig der kørte galt og blev syg og sådan, og skulle passes, en ting er 112% sikkert, hun vil IKKE glemme at du har været der for dig da hun havde det svært, og hun vil næsten med sikkerhed gengælde den tiltro og støtte du ydede hende da hun havde det svært

    så louise jeg er HELT med på line med dig


  • #6   24. apr 2010 du skal bare give hende til og luft. du skal bare være der for hende når hun begynder ringe/skrive...

  • #7   24. apr 2010 Mr . *xXx* .
    Jeg er sku helt ene med dig,

    vis ikke en psykisk syg ikke kan have en kæreste/mand så skulle min kone sku forlængs have funde sig en anden og vi har sku da vær gift i 13 år nu og har 3 unger


  • #8   24. apr 2010 Enig med Mr. xxx og Louise J.

  • #9   24. apr 2010 hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg at du skal komme videre med dit liv, for har haft en eks som også havde "problemer" med sit hoved, og det blev aldrig til noget, for sådan nogen mennesker vil kun have opmærksomhed og tænker kun på sig selv

  • #10   24. apr 2010 louise J
    jeg er sku Enig med dig


  • #11   24. apr 2010 louise J:

    DU HAR RET RET RET RET..!! tager mig sku til hovedet når folk skriver den slags...!!


  • Olsen
    Olsen Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Svar: 27
    #12   24. apr 2010 Move on.

    Hvis tøsen virkelig elsker dig ville hun sku også holde fast i dig og tage imod den støtte du kan give hende.
    Du skriver selv at hun ikke tager kontakt til dig og det viser jo helt klart manglende interesse - hun dropper jo ikke kontakten til hendes veninder og familie vel.

    Bid i det sure æble og kom videre med dig - det er du bedst tjent med i længden.

    Det var så lige de vise ord fra en der har en hel del mere livserfaring end gennemsnittet herinde.


  • ll .
    ll . Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 74 Svar: 245
    #13   24. apr 2010 jamen kan det være fordi hun bar har brug for og hvile sig lidt oven på det her, for det er det hun begrunder det med at hun ikk skriver så meget,?

  • ll .
    ll . Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 74 Svar: 245
    #14   24. apr 2010 hvor lang ´´snor´´ skal jeg gi hende?

  • #15   24. apr 2010 skriv til hende at du accepterer at hun vil være alene for at få styr på sine ting som hun ønsker

    og at du hvis hun ønsker det, ikke vil kontakte hende medmindre hun selv skriver


  • #16   24. apr 2010 II:
    min eks har os psykiske problemer... han virker som din. han kontakter mig hellere ikke rigtig.

    jeg tror det eneste man kan gøre er at gi dem tid. og så se om de vender tilbage. men jeg tror man skal være klar over at det vil være sådan i perioder. og kan man selv holde til det?

    psykiske syge må gerne ha kærester........ men nogen gange tror jeg bare de sku finde sig nogen som dem selv. måske de forstår hinanden bedre og kan hjælpe hinanden på en anden måde.


  • ll .
    ll . Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 74 Svar: 245
    #17   24. apr 2010 har snakket med hende om det, hun ´siger hun har brug for at være sig selv lidt oven på alt de her problemer, og så sagde jeg at det var iorden og jeg nok skulle lade hende være lidt så hun kunne komme oven på igen, og så sagde hun at det var hun glad for, og så skrev jeg at jeg håbede det skulle blive os to igen og der skrev hun at hun også håbede det men lige nu skulle hun kun tænke på sig selv og komme oven på igen.....nu er mit spørgsmål bar hva syntes i jeg skal gøre?

  • Bodie B
    Bodie B Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 68
    #18   25. apr 2010 snoren som du vil give hende kan være resten af livet, smut mens du kan og tag ikke hensyn, det er ikke kun hendes liv og problemer som du skal bruge dit liv på, det kunne tyde på at du tænker dig om derfor spørger du herinde, alle de psykisk syge som svarer her vil svare som de gør, nemlig at du skal blive, holde ved osv. osv. de tænker nemlig kun på dem selv, fortæller at du skal holde ved osv osv men de nævner intet om de omkostninger i følelseslivet som du skal igennem, mit råd: smut imens du kan

  • ll .
    ll . Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 74 Svar: 245
    #19   25. apr 2010 så jeres bedste råd til mig er: glem hende?

  • ll .
    ll . Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 74 Svar: 245
    #21   25. apr 2010 jamen jeg er bar bange for hun finder en anden, hun skriver meget sammen med en der hedder mike, men hun siger át han kun er en go ven, men er bar bange for at hun bedre kan li ham

  • ll .
    ll . Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 74 Svar: 245
    #22   25. apr 2010 det har jeg også sagt til hende, men hun siger altid de ikk er andet end venner

  • #23   25. apr 2010 nej for helvede du skal da give hende en chance

    folk eneste hensigt og det letteste at skrive er at du skal droppe hende

    men giv hende dog den chance, hvis følelserne er der for hende

    bliver hun hos dig fremover, så er det jo kanon, finder hun en anden, jamen så har hun bare holdt dig for nar, men tag dog chancen mand


  • ll .
    ll . Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 1 Emner: 74 Svar: 245
    #24   25. apr 2010 jeg gir hende også den chance, men jeg ved bar ikk hvor lang snor jeg skal gi hende.
    er også bange for hun er mere vild med ham mike :s


  • #25   25. apr 2010 det jo en oplagt måde at finde ud af det, prøv da at giv hende chancen

    og smutter hun så over til ham, jamen så lad ham døje med hendes problemer


  • #26   30. apr 2010 jeg havde også mange problemer på et tidspunkt og kunne ikke mere.. jeg slog op med kæresten flyttede for mig selv med vores søn.. havde så lidt kontakt med ham som muligt i 6 mdr... og 1 månede efter var vi sammen igen. så var single i 7 mdr hvor jeg kun koncentrede mig om mig og mit liv og min søn, og forsøgte at komme igennem de problemer der var.. og da de var klaret, så blev jeg nyforelsket i ham igen og vi er atter sammen smiley

    så gi hende den tid hun har brug for.

    og om min kæreste duskede andre mens vi ikke var sammen var og er jeg ret ligeglad med, for vi var jo IKKE sammen der..

    men det er bare hvad der lige skete for mig og vi har det ret godt og flytter snart sammen igen


Kommentér på:
mig og min eks

Annonce