{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.861 visninger | Oprettet:

Kæreste og eks kærester. {{forumTopicSubject}}

Hvad syntes i? Når man har fået en ny "kæreste" må ens kæreste så have kontakt med hendes eks kæreste eller er det fuldstændig udelukket? hvad syntes i er rigtigt og forkert?
Altså hvis du spørger din nye kæreste om hun vil droppe kontakten og vil love dig af hun ikke vil ses med sin eks, mens i er sammen og af hun siger nej? Hvad syntes i om det, syntes i det er rigtigt af hende eller syntes i det er forkert og af hun burde kunne love det?


Kommentarer på:  Kæreste og eks kærester.
  • #1   15. sep 2010 Enten så er man sammen eller ikke sammen

    Forsætter hun med at have kontakt med sin eks kæreste så er der kun 1 vej, og det er ud med mindre hun cutter kontakten.


  • #2   15. sep 2010 Jeg ønsker ikke at min kæreste har kontakt til hendes eks'er, medmindre jeg kan se en dybere grund til det. Ligeledes så synes jeg også det er fair at hun ikke ønsker jeg skal smiley

  • #3   15. sep 2010 lige præcis, der er en grund til men er eks kærester!

  • #5   15. sep 2010 Min kæreste snakker ikke med hendes eks men det gjorde hun heller ikke før jeg mødte hende og jeg snakker ikke med min fordi det har jeg valgt.. Men der er jo en grund til at han er en eks kæreste og du er hendes kæreste men hvis du har det dårligt med at hun har kontakt til sin eks så må du jo fortælle hende det og fortælle hvorfor du har det på den måde.. Hvis hun stadig vil have kontakt til ham må der jo være en hel særlig grund som jeg syntes du lov til at få at vide..

  • #6   15. sep 2010 Har man ikke børn sammen med sin eks , ser jeg ikke nogen grund til stadig at have kontakt , og da slet ikke have film/hygge aftner sammen !!

  • #7   15. sep 2010 De skal droppe kontakten efter min mening..

    Som de andre siger, der er jo en grund til de går fra hinanden..



  • #8   15. sep 2010 lige mine ord!
    men nej hun vil ikke lade mig styre over hende, men det er så ikke det jeg vil, vil bare gerne sige hvad jeg gerne vil have i et forhold, og af jeg for svært ved af have et forhold hvis hun stadig gerne vil se sin eks ud i fremtiden


  • #9   15. sep 2010 Jeg har stadig et kanon forhold til min eks kone, og det bliver der ikke ændret ved. Vi er pisse gode venner og kan snakke om alt.
    Der findes rent faktisk voksne mennesker som kan gå fra hinanden og stadig være venner, uden der er mere i det.
    Selvf ville det blive noget lort hvis en af vores kærester var jaloux..
    Jeg ville ihvertfald ikke droppe kontakten til min eks kone, synes det er et urimligt krav.


  • #10   15. sep 2010 Ligemeget . Jeg skal nok få sparket hende af vejen .

  • #11   15. sep 2010 Også blev man droppet smiley
    tak for det siger jeg bare, hold kæft hvor latterligt


  • #12   15. sep 2010 Jeg har det os sådan at man godt kan snakke med sine x kærester... Gør jeg os og min kæreste gør os der er ikke noget der det kan man godt

  • #13   15. sep 2010 Hvis hun slog op pga du stillede hende det ultimatum, og du gerne vil have hende, så sig evt det var en fejl fordi du var i tvivl om hvad der var det rette og du spurgte om råd i børnehaven..
    Ellers god vind med det hele og god bedring med humøret


  • #14   15. sep 2010 Jeg er sgu pikkehamrende ligeglad - frihed under ansvar

  • #16   15. sep 2010 Well det er jeg både og.. Snakker gerne med eks kærester efter et forhold ikke går mere hvis man kan skilles som voksne mennesker så kan man også snakke som voksne mennesker bagefter.
    Men når det er sagt så ville jeg også have respekt for en potentiel kæreste der ikke brød sig om det, ville sætte mig ned og hører på hendes argumenter for det og sandsyneligvis imødekomme dem, det kommer an på pigen og argumenterne må jeg sige.


  • #18   16. sep 2010 Du har simpelthen både siddet face to face med kæresten og taget dette her op imens du har haft BaBooms rådgivningspanel ved den anden hånd?

  • #19   16. sep 2010 Der kan være mange grunde til man er ekskærester, og jeg synes da absolut det er FUCKING naivt at sige hun ikke må snakke med ham... Hvis du ikke kan lære at stole på hende, eller hun ikke kan stoles på, så skal det bare ikke være jer to.
    Man er ekskærester, og derfor er det officielt man ikke er 'tætte' længere. Derfor kan man nu engang stadig være venner, og stadig forstå hinanden bedre end så mange andre... har du et problem med det må du jo bare oppe dig, så eks'en ikke er interessant.

    At kræve kontakten cuttet med en eks, eller bare en ven for den sags skyld, er simpelthen bare... for meget.

    Et forhold er ikke et fængsel.. og når det bliver det, er det fucking nederen.

    Hvis hun er rigtigt flabet begynder hun også at sætte regler for dig så.. og så bliver jeres forhold baseret på regler frem for lyst..

    Det er selvfølgelig bare mine erfaringer, brug dem hvis du vil.


  • #20   16. sep 2010 Både min kæreste og jeg snakker med hans eksér.. Jeg sagde til ham i starten at jeg ikke brød mig om det, mest fordi jeg ikke ville "stå i vejen" for at de stadig kunne have et venskab, men at jeg ikke ville sætte regler, så det var helt op til ham at vurdere.. I dag har jeg mere eller mindre vænnet mig til det, stoler på ham og ved at hans ene eks er hans bedste ven og at jeg aldrig vil komme i nærheden af at erstatte hende.. Intet problem herfra smiley Jeg snakker selv med hans ekser, så hvorfor skulle han ikke? Selv snakker jeg ikke med egne eks. Men det er MIT valg..

  • #21   16. sep 2010 min damen snakker da med en x eller to men jeg er så oss blevet gode venner med dem og stoler på alle parter
    men det er sku som man ser på det
    men tænk på det man går jo ikke tilbage til en fuser
    og det behøver sku ikke være enten eller


  • #22   16. sep 2010 Jeg snakker selv med min eks.
    men det er ikke voldsomt meget. min lillebror går på efterskole med hans lillebror, så det er lidt svært at undgå at snakke om ham og det.

    men min kæreste har kontakt med sin eks kæreste. og i starten da ham og jeg var sammen, kunne de finde på at se film sammen og tage ud at spise.
    det var MEGET svært og jeg synes det var fuldstændig langt ude at gøre sådan noget. en eks er en eks og ekskærester skal bare ikke gøre sådan noget sammen!!!
    men min kæreste kan ikke se der er noget galt i det. men nu snakker han heller ikke med hende så meget længere. så det er dejligt. Det er ikke min skyld de ikke snakker sammen, hun fjanter bare rundt over hele verden for at møde andre fyre fordi hun ikke gider danske fyre (heldigvis) smiley

    Nå men altså.... det jeg prøvede at sige var at det er okay at snakke med en eks, så længe det er moderat osv...


  • #23   16. sep 2010 er du gal en runde trunte -.-

  • #25   16. sep 2010 Jeg snakker da med flere af mine X kærester.. Indrømmer da jeg ikke kan li at min kæreste (hvis jeg havde en) gjorde det, mend det er ikke noget jeg skal bestemme..

    Og hvis nogen gav mig det ultimatum at jeg skulle droppe kontakten til en X for ham, jamen så røg han altså ud til højre og min X forblev inde i billedet..
    Der er INGEN der skal bestemme hvem jeg må snakke med.. Det er mit valg! Og stoler en kæreste ikke på mig, jamen hvad skal jeg så med ham..?


  • #28   16. sep 2010 nogen brudte kæreste par, kan jo et sted godt være venner, selvom de har været kærester. og stadig uden at gøre noget sammen, andet hvad et andet venskab vil gøre. da nogen har det på den måde at selvom man ikke kunne sammen i et forhold, kan man stadig holde af personen som ven, ligesom man gør med sine andre venner, men man kunne bare ikke.

    stod jeg selv i den situation ville jeg træde varsomt om hvad hun ville med ham, men et sted accepter det. for er man gammel nok til at være i et forhold, er man også gammel nok til at tage ansvar og tænke over hvad man står og har..

    man skal også passe på, ikke at være for indelukket fra verdenen og forbyde diverse ting, til sidst er man det 90 årig gammel par der ikke siger et ord til hinanden på en restaurant, en krig om hvem der dør først og sådan.

    har kun lige skrevet det uden videre tanke om hvordan det lød osv, orker ikke og rette det >.>


  • #29   16. sep 2010 Altså kan 100% godt se det ufede ved at ens kæreste stadig snakker med eks kæresten.

    Men ja, jeg er et godt eksempel selv, jeg vil helst gerne bevare kontakten efter brudet, hvis det er muligt, for så har jeg det bedst, når man kan fortsætte som venner og sagtens kan løbe ind i hinanden, snakke og se hinanden i øjnene uden at der er sure minder eller dårlig stemning. Det er livet sgu for kort til og det er der ingen der får noget ud af.

    Så jaa alt med mode, man skal hele tiden tænke på hvis man stod i sin partners sted og på den måde finde ud af hvor grænsen er.


  • #30   16. sep 2010 Som kær skriver - frihed under ansvar!
    det princip er jeg også blevet opdraget med herhjemme smiley


  • #31   16. sep 2010 RM J :
    Dermed ment at det var mig han valgte fra hvis jeg bad ham cutte kontakten til hende.. Og jeg ved at han savner hende.. Men han ser hende mere som en søster nu, end som et kærestepotentiale smiley


  • #32   16. sep 2010 Katja

    Ja, problemet er bare hvis man er rigtig glad for pigen. Så vil jeg man ikke recikere at det sker, at hun laver noget med en anden (f.eks. hendes ekskæreste).


  • #33   16. sep 2010 Hvis hun laver noget med ekskæresten er det i har jo alligevel intet at bygge videre på, så er hun ikke pigen for dig..

    i hvert fald ikke i mine øjne.


  • #35   16. sep 2010 Lillelund - sådan der skal det lyde. Har det på præcis samme måde som dig smiley

  • #36   16. sep 2010 Lillelund

    Du ved simpelthen at jeres forhold ikke holder - lol!


  • #38   17. sep 2010 Lillelund

    Fair nok, sådanne forhold kan jeg bare ikke sætte mig ind i.. Jeg vil kun være i et forhold, som jeg selv tror på kan vare evigt, selvom det jo i det færreste tilfælde er det der sker... Men ja smiley


  • #39   17. sep 2010 alexander - er også enig med dig.. Men enig med Lillelund mht. at være venner med sin eks/sin ekser.

  • #40   17. sep 2010 kommer vel også an på om man har børn sammen eller hvordan... hvis jeg en dag skulle gå fra konen.. ja fanme så om jeg skulle snakke med hende frem over da vi har børn sammen.. og kan den nye dame ikk klar det... ja så ud af vagten med hende til der kommer en som kan klar at jeg snakker med min og det ville så hedde x...

  • #42   19. sep 2010 kan ik se hvad der er galt i folk har kontakt til deres eks kærester, jo en grund til de er eks kærester, og ikke kærester mere....

    men en eks kan da godt være en god ven efter forholdet sluttede.... ik fordi jeg selv er særlig god til at holde mig på god fod mine nyer ekser, men har da 2 jeg snakker med engang imellem. ser dem ikke rigtig, andet end ved tilfældighed, men vi kan da godt sidde og hyggesnakke skrive samme...ser jeg sgu ik noget galt i overhovet....


Kommentér på:
Kæreste og eks kærester.

Annonce