{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.393 visninger | Oprettet:

Jesper P
Jesper P
Tilmeldt:
30. maj 2008
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 15

eks. kæreste. {{forumTopicSubject}}

Hej bb.

Min eks var hjemme hos mig her sidste uge, efter at vi ikke har talt sammen i rigtig lang tid, vi snakkede lidt om vores tid sammen, og da jeg sage nogle ting som jeg savner ved hende, begyndte hun at små græde, det skal lige siges at hun har fundet en ny kæreste, hun siger at hun stadigvæk har lidt føgelser for mig, og at hun faktisk har fortrut at vi ikke er sammen mere.
da hun så var ved at gå sage hun at hun ikke kunne huske hvordan at jeg kysser, der begyndte hun at græde igen, men så ringede hendes kærste til hende hmm.

Jeg vil rigtig gerne have hende tilbage og det ved hun godt, jeg vil så lige spørge jer om hvad jeg kan gøre for at få hende tilbage.

håber på nogle gode svar.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  eks. kæreste.
  • #1   1. nov 2009 Ingenting ... Det er jo op til hende at afgøre det nu, hvor hun ved at du vil have hende tilbage.
    bare lad være med at presse hende.


  • ...
    ... Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 395
    #2   1. nov 2009 Tja.. Virk kold over for hende, det virker altid. Hun opdager først hvad hun har mistet, hvis du virkelig giver hende følelsen af, at hun har mistet dig. Ikke skriv til hende osv., men lad hende komme til dig.

  • #3   1. nov 2009 well - Jeg var nu ikke kommet tilbage til en der var kold over for mig smiley

  • #4   1. nov 2009 du må jo vente at se hva der sker,, men nej du må ik presse hende, så bliver hun bare endnu mere fortvivlet end hun er lige nu!

    så længe hun ved hva du føler, og hun ved hun stadig holder a dig, så kan det ikke gå helt galt

    og NEJ, du skal ABSOLUT ikke virke kold, det hjælper da hat!
    så tror hun bare du ik gider hende eller ik synes om hende mere. så dåååårlig ide.

    men vent på hende:)


  • ...
    ... Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 19 Svar: 395
    #5   1. nov 2009 Camilla H - Jg synes sgu altid det virker når jeg er sådan smiley Jeg har det også selv sådan, at jeg gerne vil have noget jeg ikke kan få. Selvfølgelig ikke sådan en der er kold altid, men hvis en har været rigtig sød og bliver kold ved man jo, at det kan være anderledes - hvis man bare selv vil gøre noget ved det.



  • Jesper P
    Jesper P Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 15
    #6   1. nov 2009 hun sage, at hvis at de solg op så ville hun komme tilbage til mig med det samme, men så tænker jeg om hun bare vil bruge mig som tryste pude til at komme over ham.

    vi havde det virkelig godt i den tid, jeg nåede så langt at jeg var ved at købe ring og det hele, jeg havde også set på et hus til os.


  • #7   1. nov 2009 Det kommer an' på hvilken pige det er... Hvis man ved at hun har følelser for en osv.. Alt hun er tæt på at være på "krogen", så skal man virkelig lidt kold, men er hun IKKE det, så skal du KÆMPE! smiley

  • #8   1. nov 2009 Jesper P -Jamen så har du jo allerede svaret.
    Hun slår ikke op med ham for din skyld - men du kan godt bruges hvis de slår op alligevel.

    Så må du jo se om du kan leve med det.


  • #9   1. nov 2009 - Og hvis man 'kun' er nummer 2 .. Så er det jo ikke det værd! smiley

Kommentér på:
eks. kæreste.

Annonce