{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Eks kæreste problemer
  • #1   5. nov 2007 Jeanette - Tak for det.

    Jaah.. det er bare så skide svært når det har været hende hele mit liv har cirkuleret om de sidste 2½ år.

    Kan man ikke blive forelsket igen inden for kort tid igen?

    Skal lige siges hun er en kæmpe so over for mig nu og skider på mine følelser, så forbeholder mig retten til at være en kæmpe idiot.


  • #2   5. nov 2007 Jojo . der er en god måde at komme over sin eks kæreste på.
    har selv været i et forhold i 1 år og 8 måneder. + det løse ^hvis folk forstår mig.
    men , du skal bare lære at hade personen , der er gået 1 år og et par dage og jeg stadig single.
    Jeg har bare værdsat de dårlige ting i løbet af tiderne, også bygget et had op, så jeg ikke engang kan se personen i øjene .
    det er mit bedste råd.
    Kærlighed sucks. thats why it gets evil.


  • #3   5. nov 2007 jaah.. kærligheden er sq noget lort. Jeg har afskåret hende fra idag af, lige nu har jeg det fint. men ved at man kommer til at drømme, græde og have en lortetid.

    Men jeg må vel bare på fisketur


  • #4   5. nov 2007 Det lyder lidt ligesom jeg har det, sådan som du fortæller du har det Lasse. Jeg fik intet fortalt, men måtte selv opdage at hun havde skrevet til nogen at, at hun havde en kæreste i Tyrkiet. Der var vi stadig sammen mig og hende.

    Nu er hun igen single, hvorfor ved jeg ikke. Men hun behandler mig også som skidt. Hun har smidt mig i skraldespanden, eller.. Det er sådan det følelse. Jeg kan udemærket godt forstå dig. Jeg bærer stadig hver eneste følelse for hende, så det er rigtig svært og se man bare bliver smidt i glemme bogen.

    Som Jeanette siger, så burde man vel bare nyde livet som single. Men jeg savner og have en at nusse om og "beskytte". Holde af og ikke mindst vise jeg elsker. Så det er utrolig svært og skulle nyde noget.


  • #5   5. nov 2007 Lasse.. Præcis, i dag nu, har jeg også sagt at jeg ikke vil kunne "se min x med en anden," eller bare være venner.
    Det var faktisk mig der slog op, efter et år og nogen måneder, og egentlig var jeg pisse træt af forholdet, og gad slet ikke mere af det og ville bare fyrer den af og ikke være i forhold - men savner faktisk forholdet, og vi har haft prøvet flere gange, men det ender i samme situartion :s med skænderier ogsådan, så NU., vil jeg bare glæde mig til weekenden og fyrer den herre af, og møde nye mennesker smiley håber du kan bruge noget af det, til evt sammenlignen


  • #6   5. nov 2007 thomas s - Lige præcis det samme som mig.

    Rene l - Det er også den måde jeg har det på.

    Skal vi i byen gutter smiley og skyde den af . . er vidst det eneste der hjælper.

    Jeg gør alt for at se fremad men det er mega hårdt.


  • #7   5. nov 2007 Lasse - fik lige rettet mit navn til Thomas C i stedet for Thomas sdf :b
    Men altså, tror ikke engang du skal tænke på dårlige ting, det prøver jeg i hvert fald på ikke at gøre. Og tror det er langt bedre sådan til at komme videre, fordi ellers kommer man bare til at tænke på de gode stunder os..


  • #8   5. nov 2007 Det bliver da vist svært, hvis vi f.eks. os tre skulle det. Vi kommer fra hver sin del af landet smiley

  • #9   5. nov 2007 Jaah man tænker så meget at man får hovedpine af lortet.

    Hehe jaah.. en smule svært måske.


  • #10   5. nov 2007 bliv player...

    det er det nemmeste...


  • #11   5. nov 2007 Emse - Jeg får mange tilbud, men er EXTREMT kræsen og gider ikke det der knaldepis.

    Folk der har brug for det er for usikre på sig selv.


  • #12   5. nov 2007 Morten F - Jeg ved hvad du mener, hun er nemlig godt igang smiley det hjælper faktisk.

  • #13   5. nov 2007 Lasse N

    man behøves da ikke være usikker, og det er da kun godt at blive det hvis du får mange tilbud smiley syns du skulle blive det ..

    go get the nexus Booooooi ! smiley


  • #14   5. nov 2007 Selvom jeg kan nævne flere ting, som mn ekskæreste har gjort som pisser mig af, eller gør mig inderligt ked af det, så har det stadig ikke ændret på hvad jeg føler for hende. Det snart det værste.

    Emse<3 # - Hvad skulle det inderst inde hjælpe og "blive" det, hvis man er typen der måske bare har indset man gerne vil have noget fast? En man kan stole på, og vide der elsker en.


  • #15   5. nov 2007 Lasse må jeg spørge hvorfor i ik er sammen mer?

  • #16   5. nov 2007 Malene s - Hun gider ikke mere. . simpelthen.

  • #17   5. nov 2007 Morten F : Det hjælper sku ikke altid , mig og min eks gik fra hinanden for 1½ mdr siden og vil stadig ikke se hende med en anden , men hun var mig utro plus hun kneppede med en anden kort tid efter plus hun var sammen med en anden og kneppede ham 1 mdr senere til samme fest som mig , og det er jeg ekstrem træt af , men har nok stadig lidt følser for hende , men har så gået op for mig nu det ikke går mellem mig og hende , vi skændes konstant , plus min far og hendes mor har fundet sammen nu så vi er nok mere " Halv søskende "

  • #18   5. nov 2007 René L

    rigtigt....


  • #19   5. nov 2007 bech - Det er det samme som min kammerat det der.. han skal holde jul osv med sin eks og hendes far.. hvor nederen

  • #20   5. nov 2007 Skal også holde nytårs aften med min smiley

  • #21   5. nov 2007 det lyder fandme surt..

  • #22   5. nov 2007 Emse : Meget , !


  • #23   5. nov 2007 Lasse N : hahaha Jeg har lige haft samme problemer.. Hvis jeg var en fyr, ville jeg ikke kunne få den op og stå.. jeg tror bare man skal tage det stille og roligt.. og for det første forstå at X er = FOrtid..
    Men vent og se tiden an..

    Love don't come easy and love dont go easy.. sorry..:)
    but thats life..


  • #24   5. nov 2007 bech : 99% af alle tøser er en flok "luder" (undskyld ordet) men det sku ikke løgn, lad endelig være med at tro vi er bedre end jer til forhold.. because thats not true..!!

  • #25   5. nov 2007 Diianaa : I know , for alle forhold jeg kender er pigerne faktisk altid de første som finder ny hurtigst eller knepper med en anden . Men drenge er jo altid svinene mener pigerne .

  • #26   5. nov 2007 Diianaa ^

    du er fandme lækker

    Bech .

    jeg giver dig ret i, at det næsten aldrig er drengene , men det syns pigerne.....


  • #27   5. nov 2007 bech.: Jah der kan du selv se.. jah jah, men vi skal jo brokke os over et eller andet.. vi vil jo nødig nedgøre os selv.. smiley .. uhhada det der mange piger der ikke kan klare at høre...

  • #28   5. nov 2007 Diianaa : Hehe ja smiley
    Endelig en pige som forstår noget smiley Kan jeg sku lide , skal du ikke snart have en fotoprofil lige ? smiley


  • #29   5. nov 2007 Tror det er den første pige, jeg har hørt der ærligt kan sige at det ikke kun er drengene der er problemet. Men heller ikke fordi jeg tvivlede på, der ikke fandtes nogen piger der så tingene lidt anderledes.

  • #30   5. nov 2007 bach..: ej det gider jeg da ik smiley

  • #31   5. nov 2007 Rene L : Self.. men nu i jo heller ikke særlig gamle så det kommer nok.. smiley

  • #32   5. nov 2007 Hvorfor ikke diianaa smiley Tror du kunne komme rimelig langt op i bedømmelser osv .

  • #33   5. nov 2007 Det altså ikke nogen dating side.. og folk her inde tror det hedder arto.dk.. de alt for unge og alt for naive... ik min stil..

    og desuden sidder der en her der har X-kæreste problemer, og så flirter du bare..!!


  • #34   5. nov 2007 Nej det er ikke nogen dating side , men stadig en side hvor man kan søge venner osv smiley
    Og for det andet flirter jeg ikke med piger jeg ikke har set før smiley

    Så roolig nu smiley


  • #35   5. nov 2007 Nej det er ikke nogen dating side , men stadig en side hvor man kan søge venner osv smiley
    Og for det andet flirter jeg ikke med piger jeg ikke har set før smiley

    Så roolig nu smiley


  • #36   5. nov 2007 haha nej det skal du sige.. smiley he.. Jeg søger bestemt ikke venner der under 20 smiley

  • #37   5. nov 2007 I princippet, hvad får du så ud af og oprette din profil herinde. Og ikke mindst - hvad får du ud af, at du ligger øverst på en liste med andre brugere?

    Halvdelen af dem der skriver til andre, lyder mere som om de håber på noget. Men måske er det bare mig.


  • #38   5. nov 2007 Rene L : snakker du til mig?

  • #39   5. nov 2007 Diana - Ikke henvist til nogen bestemt. Bare et shoutout omkring hvordan jeg ser det med fotoprofiler.

  • #40   5. nov 2007 så skal jeg lige belærer dig om noget lill mand smiley dette her er faktisk en homesite der er oprettet for at folk kan sælge alle deres andre dele end, (biler, scooter, mc'er, heste, hunde, katte osv) og et sted der kan diskuteres i forums om andre ting end overnævnte enmer.. ikke et sted hvor folk skulle gå op i sig selv og deres billeder og hvor højt de ligger på en hot scala eller hvad ved jeg..

    blev du klogere af det??

    Jeg er sku ikke her inde for at skabe venner.. dem har jeg.
    jeg er ikke her inde for at finde kæreste,.. det har jeg os..
    Jeg er her inde for at glo o forums, smide mine meninger og holdninger.. og glo på ting der bliver solgt.. hvis det skulle have min interesse..



  • #41   5. nov 2007 ang. fotoprofiler, er det et sted du smider lidt pic. af dig selv din fritid og fortæller lidt om dig selv.. ikke et sted man udstiller sig. ellers skriver..

    navn: blah blah
    alder: 17
    Status: single
    msn Spørg?

    det kan man gøre på arto.. de er alligevel så useriøse..


  • #42   5. nov 2007 Diana - Nej vi fyre er sq ikke engle, men nogen er værre end andre. Jeg hører bestemt ikke til de værste, er også derfor jeg ved at der må være bare en der kan passe sammen med mig, men for helvede hvor tager det lang tid at komme over sådan noget pis.

    dejlige hunde du har i øvrigt.. se lige min smiley
    http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=25930

    Morten T - Jah hun har løjet igennem hele vores forhold hvis det er mig du stiller spørgsmålet til . .




  • #43   5. nov 2007 Nej, det er jo netop ikke et sted man burde udstille sig selv. Men det undgår du bare ikke at det ender med og blive sådan en side, hvor folk gør det. Ja - Arto er et useriøst site. Men faktum er, at det er lige før at denne side også er ved og blive det.

    Heldigvis er der da flere folk herinde, som forstår og hjælpe folk eller kan dele deres livserfaringer. Men det da næsten kun et spørgsmål om tid, før at alt det andet useriøse overtager siden.


  • #44   5. nov 2007 lasse: som han siger.. det tager tid.. men vente tiden er det værd... og du har det meget godt bagefter.. bare slet alt med hende.. ALT...

  • #45   5. nov 2007 lasse N : jah den er nuser din hund, vi har snakket før sammen der inde smiley

  • #46   5. nov 2007 Morten - har jeg også tænkt mig, har droppet kontakt til hende idag og hentet mine ting.
    Kan godt mærke at hun spiller ligeglad men ikke er det.

    Jeg må bare spille mere ligeglad uden at være det helt. det må være vejen frem.

    Hvad sker der for kællinger.. gaaaaaaaaaaaaaaaarh smiley


  • #47   5. nov 2007 Diana - Hehe.. jah små senil er jeg også smiley

  • #48   5. nov 2007 lasse N :: jah forpulede kællinger.. du smutter jeg ned og bitcher lidt mere i solen smiley haha..

  • #49   5. nov 2007 hehe det lyder sq ikke værst.. jeg venter sq til torsdag. smiley

  • #50   5. nov 2007 haha.. nå nå.. smiley ..

  • #51   11. nov 2007 gh

  • #52   11. nov 2007 gh betyder smiley ?

  • #54   11. nov 2007 3 år.. woot...

    Bowie.. jeg blev nød til at få den sidste snak med hende i fredags for at få det ud af verden. havde brug for at få sagt hvad der skulle siges inden jeg tog afsked.


  • #56   11. nov 2007 Altså.. er mig selv der har fucket op i det, og hun græder stadig over det. så det at vide at jeg ikke er luft for hende gør rigtig meget. hun gør bare hvad der skal til for at vi glemmer hinanden. hun har været lige så skudt i mig, eller.. mere .. Så jeg vil altid være i hende og hun vil altid være i mig. og det er kun godt.

    Jah lidt bedre.. men du ved jo hvordan det svinger smiley

    Clemen - Det med at finde en anden er jo det værste.. men når min ex er sammen med en så bliver jeg ikke så sur hvis det er en der elsker hende og passer lige så meget på hende som jeg selv ville have gjort.


Kommentér på:
Eks kæreste problemer

Annonce