{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.423 visninger | Oprettet:

Lige blevet droppet ;( {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg er lige blevet "droppet" af en pige efter en uge lang flirt, hvor vi har kysset taget på hinanden og det, men ikke haft sex.
Hun skrev så til mig over tlf at der var noget hun gerne ville snakke med mig om imorgen i skolen, jeg kan så ikke vente fordi jeg var så nervøs og bange for hvad det kunne være så jeg fik det ud af hende over sms.
Hun skrev at hun ikke kunne klare mig og hendes forhold længere fordi hendes psyke ikke kunne klare det, vi går næsten i klasse sammen på Hg og havde det så pisse hamrende godt sammen i skolen og når vi var sammen bare mig og hende, men hvorfor vælger hun at gøre det forbi først nu i stedet for at have sagt det helt fra starten er jo pisse ked nu osv..
Min mistanke er at hun burger det lidt som en undskyldning for at droppe mig i stedet for bare at sige at hun ikke gider mig mere ligeud.
Hvad tror i?
Kun seriøse indlæg tak!
Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lige blevet droppet ;(
  • #1   17. jan 2010 Det kan være 1000 ting, det er en pige jo de har de med at være lidt kompliceret væsener:)

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 1.506
    #2   17. jan 2010 Snak med hende fjæs til fjæs, og find ud af, hvad hun virkeligt mener?

Det er lidt en tynd kop te ellers, og hvis det er, hvad hun mener, så er hun jo ikke værd at samle på...

• #3   17. jan 2010 ZapZap Z : altså vi går næsten i klasse sammen, tror du at jeg bare skal lade hende være også se hvad der sker?
    Hvor stor er chancen da for at hun kommer tilbage og siger undskyld for hendes handling efter din vurdering?

• #4   17. jan 2010 sådan er kvinder

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

#5   17. jan 2010 Thez ': Jeg håber sgu' ikke, at du har haft en kæreste på 3 måneder da!!! smiley

• Mads .
    Mads . Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 100
    #6   17. jan 2010 "Hun skrev at hun ikke kunne klare mig og hendes forhold længere fordi hendes psyke ikke kunne klare det"

I har flirtet i ÈN uge, så der skal da ikke lægges mange brikker sammen når hun bruger det som undskyldning: Enten gider hun dig bare ikke mere, ellers er der en anden der er mere interessant

Måske lyder mit svar koldt, men når folk bliver nødt til at bruge et offentligt forum for at finde ud af deres kærlighedsliv så får de tingene at vide lige ud. For de kan ikke vide meget selv i forvejen.

• #7   17. jan 2010 Thez : Hvordan går det så imellem jer nu? og havde hun fundet en anden eller hvad var grundet til at hun gjorde det`?

• #8   17. jan 2010 nååårh det er så sødt og sjovt på samme tid.

Snak dog med kranen i morgen - virker sku som om i begge er lidt bløde i det eller kranen ikke spiller med åbne kort.

• #9   17. jan 2010 men tag en snak med hende face to face men IKKE i skolen for det kan nemt give en total dårlig stemning mig og min kæreste går også på samme skole (også hg) bare ikke i samme klasse vi var en dag pisse meget uvenner og det kunne alle tydeligt se på os og så kommer alle for at spørge hvad der er galt og sådan og det er ikke altid det fedeste

• #11   17. jan 2010 Giv hende et par dages betænkningstid og så spørg om du kan få et ordentligt svar ansigt til ansigt og se hva der sker. Ellers må du jo acceptere hvad hun vil, desværre ikke så meget andet at gøre jo..

Women.. What a rush! smiley

• #12   17. jan 2010 Har kun 1 ting at sige... GET OVER IT!!! Glem hende... Det var kun en uge! Det er jo ikke engang et seriøst forhold......

• #13   17. jan 2010 Snak med hende om det? smiley
    Og ellers så har hun vel bare besluttet sig,
    måske fordi hun ikke vil have et forhold lige nu?
    - i har flirtet i én uge, så værre er det vel heller ikke ?(:

Mikkel T - Det er jo bare ligesom jer drenge nogle gange..

• #15   17. jan 2010 Thez: ja præcis! Hun skriver at jo mere jeg prøver at kontakte hende jo mere ødelægger jeg det for mig selv, og hun skrev tidligere at hun ikke kunne se hvad der var at snakke om face to face da vi kun havde haft noget sammen i en uge ca.??

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

#17   17. jan 2010 Bare glem hende så - hun er ikke umagen værd, og der er mange andre.

• #18   17. jan 2010 Så jeg skal bare være kold i røven og se hvad hun vil eller finder ud af?

• #19   17. jan 2010 Også selvom hun skriver til mig en af de nærmeste dage med at hu er ked over det og alt det?

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

#20   17. jan 2010 Hvis ikke hun ønsker at snakke med dig ansigte til ansigte nu, så gør hun det heller ikke om en uge. For mig lugter det af, at hun har fundet en anden, og derfor bare skal bruge en undskyldning til at "slippe" for dig.

Det kan omvendt også betyde, at hun er bange for at indgå i et dybere forhold, og at hun muligvis ikke er sikker på, om du er den rigtige.

BØDDELS billede siger en del smiley

Se tiden an, og vurder om hun er umagen værd.

• #21   17. jan 2010 Okay, jeg sluttede med bare at skrive et "ok" som det sidste til hende, er det godt nok? eller skal jeg tilføje noget?

• #22   17. jan 2010 Fik du det sidste ord så:D?

• #23   17. jan 2010 Yeah, åbentbart jo

• Phreak ^
    Phreak ^ Tilmeldt:
    jan 2010

#24   17. jan 2010 Lad være med at gøre mere. Hvis hun vil have, at du skal gøre mere, så hører du fra hende meget snart smiley

• #25   17. jan 2010 okay smiley
    Har spurgt hende i en af de sidste beskeder vi skrev sammen, om hun lige havde droppet mig til fordel for en anden, hun skrev "Nej jeg har ikke droppet dig til fordel for en anden"
    Jeg skrev til hende at hun ligeså godt kunne sige det nu, men hun insisterer på at det er på grund af hendes psyke.
    Tror i hun taler sandt? eller tør hun bare ikke sige sandheden til mig?

• #26   17. jan 2010 Hun har skuda noget med en anden men vil ikke sige det til dig før hun er sikker på at det skal være dem

Såå fuck hende find en anden og kys lidt men når hun ser det og såå lad hende være

• #27   18. jan 2010 kvinder kan have en million grunde for at slå op..
    der kan være mange ting der spiller ind, og umiddelbart lyder det lidt som om du ikke har tålmodighed, siden du ikke kan vente med at snakke før i kommer i skole, og det gør også du lægger noget pres på hende. piger der føler sig presset bakker også hurtigt ud, fordi det bliver stressende at skulle bruge tid med en hvor de går og er bange for at blive presset.
    Giv det noget tid, læg hende lidt på køl, og så prøv og se om i kan få en fornuftig snak igang... men tag det roligt.. for mig lyder det som om du / i er alt for hurtige.. tingene kommer af sig selv, man skal ik fremskynde dem for det ender med det går galt

• #28   18. jan 2010 Christian B: set nu her dagen efter, så tror jeg du har helt ret!

• DeVe H
    DeVe H Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 62
    #29   18. jan 2010 "på grund af hendes psyke" - allerede der går den gal...

Er lidt ked af at sige det, men hvis hun virkelig ville dig, ville hendes psyke kunne klare langt mere. Hun har følt sig presset ud i noget hun enten ikke ønskede, ihvertfald ikke på nuværende tidspunkt, eller ville.

Men uden at virke nedladende, virker du også som en person som presser utrolig meget på, og jeg kunne godt forestille mig flere piger som ville finde det knap så charmerende for at sige det mildt. Bare det at du ikke engang kan vente til dagen efter, da hun gerne ville sige det face to face til dig (det synes jeg faktisk er flot af hende, de fleste vælger den lette måde over sms), vidner lidt om hvor desperat det virker fra din side af.

Til sidst spørger du hende om hun havde "droppet" dig til fordel for en anden, hvilket lyder virkelig anklagende fra din side, og da slet ikke noget hun har brug for på det tidspunkt.

Egentlig kunne jeg godt forestille mig at hun kan li' dig, men den ene uge i har flirtet, tror jeg at du er gået fra flirt, til at ville et dybt seriøst forhold, og hun ville stadig bare gerne have en flirt. Du har virket for klæbende på hende. Hun trænger til en flirt, mærke at nogen vil hende og finder hende speciel, ikke en tilbeder... Du har sikkert heller ikke sparet på komplimenterne i den uge.

Mit råd - Hvis hun vender tilbage, så tag det mere tilbagelænet, hyg dig med hende, uden at du hele tiden skal ligge pres på hende mht. til forhold og følelser, det kan ofte hurtig fjerne gnisten. Hold tilbage på komplimenterne og lad hende ikke styre din dagligdag. De fleste kan nok nikke genkendende til, at tage mobilen op af lommen hele tiden, for at se om personen har skrevet, lige når man har mødt en ny, men for din egen skyld, så tag tingene stille og roligt og lev som du plejer, ellers mister du hurtigt overblikket over situationen.

• #30   18. jan 2010 O'Riley Mange tak for det gode råd!

• #32   18. jan 2010 Diana, så kom ned og tud med mig! ;(
    Selvom jeg ikk har helt store behov for at tude

• DeVe H
    DeVe H Tilmeldt:
    maj 2008

#33   18. jan 2010 * Diana *

Det går jo lidt begge veje sådan noget, tror alle har prøvet, at være i den situation. Folk håndterer bare tingene forskelligt...

• DeVe H
    DeVe H Tilmeldt:
    maj 2008

#35   18. jan 2010 Ville da også være pokkers kedeligt =)

Kommentér på:
Lige blevet droppet ;(

Annonce