{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.543 visninger | Oprettet:

Sl!kpinden *
Sl!kpinden *
Tilmeldt:
2. okt 2007
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 133

Det er snart slut {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er en kæmpe idiot.

Og her er hvorfor:

Jeg går på en uddannelse som jeg slet ikke gider, og jeg gør det KUN fordi jeg absolut
ingen drømme har, og derfor valgte jeg tømrer-uddannelsen som en nem måde at tjene gode penge.
Men jeg gider ikke være tømrer, det SUTTER at være tømrer. Jeg har ingen mål for hvad jeg
skal blive til, eller hvad jeg skal opnå i min fremtid. Alle mine venner er i gang med
at nå dertil hvor de vil, imens har jeg gået i 10. klasse, droppet ud af HF, og nu
som tømrer hvilket jeg også dropper. Det er folk som mig der ender i en orange
keddeldragt med kommune-logo på, det er MIG der kommer til at feje dit fortorv,
mens du er på vej ud i livet. Det er mig der kommer til at samle hundelort op efter din labrador,
og sørge for der ikke er huller i vejen som ødelægger din fine Volvo station-car.
Og det er ikke engang særlig slemt, nej det aller værste af det hele er - Jeg er skide ligeglad.
Jeg vil SKIDE på hvad jeg skal lave, for i mine øjne er alt der kommer efter man er fyldt 20 år,
i virkeligheden blot en nedtælling til at man skal i graven. Man lever mens man er ung - Ja
og nu er det snart slut, og hvad skal der så ske? Man får børn, de bliver voksne,
man får børnebørn, man kommer på plejehjem, man dør af kræft. Dog når jeg aldrig at få børn, for
den eneste jeg nogensinde kunne få børn med er lige smuttet, hende der tog min mødom da jeg var 13,
og har været forelsket i lige siden. Hun har cuttet kontakten - Hvorfor?
Fordi jeg var hende utro, flere gange. Og nu har jeg brugt de sidste 4 år af mit liv
på at tilbede det her vidunderlige menneske, for at til sidst smide det hele væk i en brandert,
Jeg har ikke fortjent at få hende tilbage, og det får jeg heller aldrig igen.
Jeg er ikke typen der forelsker mig, og det her sker kun 1 gang for sådan en som mig, og nu er det slut,
de følelser får jeg aldrig for nogen person igen.
Og de følelser hun havde for mig, får jeg aldrig nogen til at føle for mig igen. Jeg
tog hendes lille skrøbelige hjerte og trampede på det, igen og igen.
Hvorfor er jeg blevet sådan et svin, sådan en NAR?
Jeg har altid været populær, haft en perfekt barndom, mine forældre er lykkeligt gifte og jeg har
altid haft udseendet med mig - hvor knækkede filmen så lige? Jeg er åben over for bud på hvorfor jeg er blevet
som jeg er?

Bare sig jeg skal tage mig en tudekiks, for har ædt en hel pakke snart, og de virker ikke.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er snart slut
  • #1   18. mar 2008 æhm? it sucks ^^ prøv med at tørre øjnene så? smiley

  • #2   18. mar 2008 rolig nu du er 17 det skal skam nok gå, en af mine venner har lige som dig droppet den ene uddannelse efter den anden, men er i dag kommet på den rette hylde, så det tager bare lidt længer tid for nogen. At han så er lidt bagud i forhold til os er der jo ikke noget, at gøre ved da han er kommet til det han gerne vil

  • #3   18. mar 2008 er det gas mester?

  • #4   18. mar 2008 taber unge

  • #5   18. mar 2008 jeg har ingen fremtid smiley
    jeg ved heller ik hvad jeg ville være, alle mine homies smiley arbejder. Men det er kun mig, som ik ved hvad jeg ville... Det er røv nederen smiley


  • #6   18. mar 2008 det lyder ret hårdt..
    held og lykke i fremtiden. lyder som om du får brug for det.


  • #8   18. mar 2008 der er sgu da bare nogle der er sådan.

    min søster er 25 og har ingen rigtig uddanelse - et enkelt år på vuc og så har hun gået på produktionsskole. nu har hun så lige valgt at skifte skole igen. hun var i gang med noget design noget, og nu vil hun så være fotograf - tror jeg


  • #9   18. mar 2008 Du er kun 17 år, og allerede nu er du nået lang, selverkendelse er noget noget nogen aldrig får.. man skal helt ned at ligge før det bliver rigtigt godt.. Gør de ting der gør DIG glad, der er ingen der siger at man behøver at vide at den vej man vælger er den rigtige.. jeg har selv trådt forkert mange gange, men idag har jeg mit eget tømrer firma som kører kanont, men ved helt sikkert også at jeg laver noget andet om 10 år.. Husk på at alt hvad du oplever gennem livet er med til at gøre DIG til den du er og bliver.. Op på hesten igen..

  • #10   18. mar 2008 Trunte - Går over ? Det går da ikke bare over . Man har da brug for mål i livet , det kan godt være at man får brug for hjælp , til at se dem og nå dem - og måske endda også , til at finde ud af , hvad de er . Så intet går da over , før at disse ting er blevet "opklaret" smiley

  • #11   18. mar 2008 samler du hundelort op er du en god mand for så træder vi ikke i dem

  • #12   18. mar 2008 Galt det der..

    Jeg har før ville skrive noget lign da jeg næsten har det på samme måde, men har aldrig kunne samle ordene og skrive dem så de gav mening og var interessante at læse..

    Men det har jeg så fået dig til at gøre for mig nu her.. Tak



    - Du er ikke alene


  • #13   18. mar 2008 Først fremmest er du kun 17 år, så måske du burde slappe lidt af - det er sjældent folk i den lave alder har nogle store drømme og forhåbninger om livet.

    Desuden kunne det være meget værre mht. din situation. Alle prøver at miste en man holder rigtig meget af, men det er vi mennesker efterhånden rustet til at kunne klare eftersom det uheldigvis bliver mere og mere populært at være utro.

    Jeg har selv mistet en der stod mig nær, og har også sprunget frem og tilbage på forskellige uddannelser. Nu går jeg et sted hvor jeg faktisk godt kan lide af befinde mig, men jeg tror næppe jeg får brug for uddannelsens muligheder senere i livet.

    Sæt dig ned, hør noget afslappende musik og begyndt at tænk.

    Tænk over hvad du vil med dit liv. Vil du virkelig gerne gøre gaderne rene hver dag? Det tror jeg de færreste vil, for vi har alle drømme. Nogle drømme er urealistiske, men hvorfor ikke prøve at gå efterdem alligevel - og måske opnå ubeskrivelig livsglæde.

    Håber du får styr på dig liv, men tror de fleste har prøvet at sidde i præcis samme situation som du.


  • #14   18. mar 2008 var så heldig at jeg allerede vidste, hvad jeg ville da jeg gik 8 klasse, men det kan altså os være noget trist noget engang imellem. jeg har slidt og slæbt siden 8 klasse til i dag hvor jeg er 23 år og ved først om jeg bliver det jeg gerne vil når jeg er 28, hvor det slet ikke er sikkert jeg bliver det, da det ikke er mange pct der bliver det.

    så har før tænkt over at tage en anden uddannelse end den jeg tager, da det vil være en del nemmer, men er bare for er for beslutsom til at vil opgive det


  • #17   19. mar 2008 Kære unge...

    Der hvor jeres film knækker, er der hvor I tager et nyt skridt i livet - der hvor I får draget jer nogle erfaringer. Det er altid nyt og anderledes end det man kender i forvejen, og kan også være så skræmmende at man føler man går i panik. Men det er også de erfaringerne man lærer af - det er dem, man beslutter ud fra...man enten prøver at udbygge dem eller også finder man ud af, at de i hvert fald ikke skal gentages. Det er livet, der foregår. Bliv ikke bange - tillad jer selv at være der, hvor I er i jeres liv. Der kommer mere til - og I vil pludselig befinde jer et nyt sted...rent mentalt. Hvad så, hvis andre gør dit- og dat ? Det er DERES liv - ikke jeres. I skaber selv jeres...det gør de andre ikke. Og tager det tid at finde ud af, i hvilken retning man har lyst til at bevæge sig i - ja, så gør det det.
    Kærligheden kommer og går også som så meget andet, I vil opleve. Og på et tidspunkt vil den være så dyb og ægte at man ikke undgår den.

    Hold hovedet højt - og vær jer selv. :o)


  • Killah Q
    Killah Q Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 55 Svar: 250
    #18   19. mar 2008 Chandler? er det dig?

    nemli, Jette!

    Vi kan alle føle os på dybt vand! Det kan være det lyder råddent, men da jeg fyldte 22 græd jeg floder! Mit liv var forbi! Min ungdom er væk og nu skal man snart have sparet den million op og få købt det hus og få de børn osv.! Men så er der de dage hvor man alligevel kan se lyset for enden af tunnelen..og man kan tage en dyb vejrtrækning og tænke, det skal sq nok gå alt sammen!

    Der er ikke mange mennesker idag der vokser op og ved hvad de vil have af karriere i deres liv.. Men c'mon.. man finder ud af det!

    Hvis jeg skulle være det jeg drømte om da jeg var lille, så skulle jeg være skraldemand! Men det job er jeg nu ikke så intra i længere..

    Jeg tog 3 år på Gymnasiet og hadede hver evig eneste dag af det, men overlede 3 år, for så troede jeg at jeg vidste hvad jeg ville.. men nej..

    Jeg ville være dyrepasser i zoo, det er så minimale chancer for det kan lade sig give sig.. men fik sommer jobbet i zoo og elsker det!

    Har altid sagt at jeg skal ikke sidde på et kontor og være kontormus og nusse papire!

    Men nu er jeg altså elev på et kontor..

    Jeg får minimal løn, men jeg tjener mine egne penge og jeg kan stadig formå at hygge mig og rejse uden at trække min konto i minus..

    Det kan lade sig gøre, det er det jeg prøver at sige!

    Ta et råd fra en der så tit har været lige ved at give op!


  • #19   19. mar 2008 Killah Q -
    sikke en positiv historie fra dit liv...hvor er det dejligt at læse, at du trods al modvind du følte, kom godt i gennem det og kan se tilbage på det nu med tilfredshed.
    Jeg håber der er flere der læser dit indlæg :o)
    Stort tillykke herfra.:o)



  • Killah Q
    Killah Q Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 55 Svar: 250
    #20   19. mar 2008 tak tak.. Jette

  • #21   19. mar 2008 var skam så lidt :o)

Kommentér på:
Det er snart slut

Annonce