Droppet {{forumTopicSubject}}
Jeg er blevet droppet i aftes........ min kæreste lovede at komme ud til mig. troede alting var godt. så ringer han og sviner mig til. jeg kører ud for at redde trådene ud. finder ham hos hans x. han kører hjem. og xén og mig får en god snak. Da jeg kommer hjem til ham er han tosset over at jeg dukkede op hos xén( det var nok os forkert gjort) men vi får talt ud og han spørger om jeg vil blive hos ham natten over.han lover så at komme i dag. men nu vil han ikke komme alligevel. er virkelig ked af det. men er bange for at jeg alridg kommer til at stole på ham igen.
han sårer mig tit og sender blandede signaler.
har skrevet til ham,han må komme hvis han vil.
er bange for løbet er kørt.
vi har nok været for meget sammen i forhold til at han har været alene hele hans liv(lige bortset fra 2 måneder med xén)
jeg trængte bare til at komme ud med alt det her....er så ked af det. holdte meget af ham og gik og troede alt gik godt.
aug 2008
Følger: 27 Følgere: 26 Emner: 72 Svar: 179
mar 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 221
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 74 Svar: 1.884
okt 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 13 Svar: 48
mar 2010
Følger: 26 Følgere: 26 Fotoprofiler: 1 Emner: 35 Svar: 191
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 18 Svar: 45
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 4 Emner: 42 Svar: 309
jun 2008
han har et meget lavt selvværd... det skyldtes flere ting..bla. at han ikke kan få rejsning. så han har mange ting at slæbe rundt på inde i hovedet... og han føler det som et kæmpe nederlag hver gang han ikke kan få den op at stå når vi er sammen, eller hvis den når at falde.
mar 2010
Følger: 26 Følgere: 26 Fotoprofiler: 1 Emner: 35 Svar: 191
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 29 Svar: 508
Evt prøv at lægge ham lidt på is, så skal du se, så henvender han sig nok efter lidt tid...
Men trods hans temperament, så prøv at snak tingene igennem med ham. Hvis i er for meget sammen, så snak om i bruger lidt mindre tid sammen, gir hinanden det space i skal have...
Måske blir han sikkert sur over du vil snakke, men find ud af hvad han vil, hvor meget han vil ses, hvad han har brug for med og uden dig. og prøv at se om i kan mødes på midten... :o)
Håber det lykkedes...
Mvh...
jun 2008
ja jeg er virkelig ked af det... men kan os godt se nu at jeg måske har været alt for dominernde... altså så ses der,der ,der og der. så kan du ta hjem der og komme igen der... sku nok ha hørt ham eller lyttet da han sagde vil gerne ha de 2 dage alene, men der bestemte jeg hurtigt vi skal da sove sammen den sidste af dagene.
jeg har haft lige lovligt travlt... gad vide hva jeg sku nå.... nu nåede jeg jo ik rigtig noget:-)
jeg har lyst til at skrive til ham... men har han brug for tid,så vil jeg ik bare presse på. hellere lade ham selv ta kontakten. hører jeg ik noget fra ham de næste par dage...ja så kender jeg ham godt nok til så er det slut. men håber. har så meget lyst til at skrive,men er bange for at gøre det hele værre...jeg håber bare han finder frem til at han savner vores sjove timer sammen.
jens lyn:
ja jeg er 31 år. og spørger om råd... eller jeg havde brug for at komme af med det her. tit og ofte er folk flinke på baboom.kan godt være jeg ikke sku udlevere hans rejsningsproblemer. men det er da os lidt en vigtig del af hans manglende selvtillid som giver et større billede af det hele.
jun 2008
Droppet