{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.514 visninger | Oprettet:

2år .. og så sluttede det :'/ {{forumTopicSubject}}

Hey.
Jeg ved godt det rager jer en fucking skid.
Men nu har jeg ligget siden fredag, og hørt den samme sang, og været fuck'd.
Min dame synes ikke "gnisten" var der mere i vores forhold, og hun synes det gik ud over hendes skolegang osv osv. Det også fair nok. Men jeg er gået fuldstændig psykisk ned, og har fået en mindre depression. Jeg er bange for mig selv, for jeg ved ikke hvad jeg kan finde på at gøre.
Har i ikke nogen gode foreslag til hvad jeg kan gøre?
Jeg har prøvet at være sammen med drengene, ryge, drikke, være fuck'd, lave ballade.. Det hele! Men INTET hjælper smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2år .. og så sluttede det :'/
  • #1   14. dec 2009 Dagens joke

  • #2   14. dec 2009 fordi du tuder skal du sgu da ikke rende og lave ballade.. møgunge

  • #4   14. dec 2009 Græd aldrig over én som ikke vil græde over dig.
    Du kan ikke selv diagnosticere dig selv, og sige at fordi du har grædt en hel weekend, så er du nede med en depression. Det tror jeg der er "mange" der har prøvet, og der er stor forskel på at være meget ked af det og magtesløs til at have en depression.
    Prøv at lade være med at have så ondt af dig selv, snak med nogen ude i den virkelige verden om hvordan du har det, og klap dig selv på skulderen smiley
    Du skal nok klare det..


  • #6   14. dec 2009 Ja, alt hvad de andre har skrevet, men start med at fjerne alt der minder om hende, selvom du gemmer det fordi "hun måske kommer tilbage, og så ville det være en skam at have smidt de 500 billeder ud jeg har af hende" - UD MED DEM!

    Så er du på vej.. Snak med dine venner om det smiley Og stop med balladen, en bøde eller det der er værre hjælper ikke nogen.


  • #7   14. dec 2009 egoistiske mennesker, sker der for jer? i laver 'sjov' med at drengen
    faktisk ikke har det godt, helt seriøst.. lad være med at skriv noget, hvis
    det alligevel bare er lort du lukker ud (;

    <i>jeg synes du skal ringe til din læge, han/hun kan hjælpe dig hvis du
    selv mener du er så langt nede (: det skal nok gå over at du er ked af
    det osv. du har mistet din kæreste som du har været sammen med
    gennem 2 år, så det er klart du er ked af det. tag en dag af gangen, og
    snak med dine venner og din familie..<i>

    -julie..


  • #8   14. dec 2009 Tak for hjælpen. Gør sgu virkelig også hvad jeg kan.
    Kan sgu godt være jeg lyder som en lille tøs. Men jeg sgu ikke rigtig nogen familie, bor i lejlighed med en go' kammerat. Så det er lidt svært.


  • #9   14. dec 2009 Tak Julie.
    Overvejer også stærkt at ringe til min læge/psykolog.
    Snakker også med mine venner hver dag..


  • #10   14. dec 2009 det er aldrig sjovt og miste en man holder meget af og har delt mange ting med.. kender godt den føgelse det er ikke til og holde ud. man føler sig bare så tom inden i og har slet ikke lyst til noget.. men der er ikke andet og gøre end og tage en dag af gangen og vente på man kommer vider.. det er svært og hårdt.. ved det.. men desværre ingen anden vej... håber i måske finder ud af det igen eller du kommer lidt ovenpå smiley

  • #11   14. dec 2009 Har cuttet alt kontakt til hende, så jeg skal bare komme videre.. Men som du også siger, Rikke P. det er sgu som om man er tom indeni, og ikke magter noget :s

  • #12   14. dec 2009 Har du prøvet havnen?

    Helt ærligt. Du kan sgu da ikke diagnosticere en mindre depression ud fra sådan nogle skod kriterier. Kom ind i kampen, istedet for alle de sjove ting du eftersigende skulle ha' gjort. Alle har down perioder i ens liv, alt er sgu ikke at leve på en lyserød sky.


  • #13   14. dec 2009 <i>jeg synes du skal ringe til din læge og fortælle hvad problemet er,
    så hjælper han dig, og han bedømmer derfra om du har brug for en
    psykolog (:


  • #14   14. dec 2009 nej slet ingenting.. det er et helvede den tid det tager.. men tror ikke rigtig der er nogen råd til når man har det sådan. andet end en dag af gangen.. nogen gange hjlper det heller ikke og slutte kontakten men stadig væk snakke sammen,, (hvis man altså kan)

  • #15   14. dec 2009 <b>Kasper D</b> : nej, livet er ikke en dans på roser altid. og det er han
    da sikkert også udmærket klar over, men han havde brug for at komme
    ud med det, og få nogle råd (;


  • #16   14. dec 2009 skete os for mig i lørdags at damen slog op smiley puha hvor er jeg os ked af det smiley og det var nogenlunde det samme som skete for os.. plus hun havde brug for at finde sig selv :S



  • #17   14. dec 2009 Ved udmærket godt at livet ikke er en dans på roser.. Men det er sgu stadig hårdt, og skriver ikke for at få medfølelse af nogen, skriver for at få nogen idéer og råd til hvad jeg kan gøre, intet andet.
    Men jeg har gået til psykolog hele mit liv, så det ville nok være en god idé at kontakte psykologen igen.
    Men tak for hjælpen smiley


  • #18   14. dec 2009 håber det hele løser sig... glædelig jul

  • #19   14. dec 2009 altså det jeg har gjort er at forblive venner med hende indtil videre smiley har så sagt til mig selv at det hele nok skal gå og hun har os trøstet mig en del smiley så har jeg nogle gode venner som snakker med mig om det.. og nogle rigtig gode klasse kammier som os forstår det.. så det er en god ting at finde noget du gider stå op til smiley og sørg for at komme ud blandt dine venner og få hygget dig

  • #20   14. dec 2009 Lade vær med at ryge, drikke og være nedern over det, få dig nogen venner der er mega flinke og snak med dem, hyg dig og spis noget sund og god mad, et hjælper på det meste. Hvis du er deprisiv, så prøv nogen piller der hedder calmingen, det er noget urtemedicin der hjælper rigtig godt mod stress, og deprission og giver en lidt mere muntring på...

  • #21   14. dec 2009 <b>Simon H</b>: når man ikke bor hos mor og far, har man ikke råd
    til at fyrer den af hele tiden smiley jeg har ihvertfald ikke.


  • #22   14. dec 2009 Julie B - Det var da alligevel en tidlig alder at flytte hjemmefra?

  • #23   14. dec 2009 <b>Esben R</b> : tja. det synes jeg faktisk også. men bor ikke alene,
    bor med min kæreste (: så det går.


  • #24   14. dec 2009 Well well, ingen fordomme, bare en kort indskydelse. smiley

  • #25   14. dec 2009 <b>Esben R</b> iorden (;

  • #26   14. dec 2009 synes sgu det er forståligt du er ked af det, viser sgu da bare du har mistet en pige du virkelig har holdt af. sgu da noget galt hvis man bare er ligeglad og er kommet over det efter en nats søvn.

    Det er aldrig sjovt at miste en man har elsket, og som man havde det godt med. og synes bestemt der skal være tid til at sørge over det.
    men hvis det er helt glat, vil jeg os prøve at snakke med en rigtig god ven, familie eller lægen fx.

    tag en dag af gangen, stille og roligt. at drikke sine sorger væk, ender ofte galt, ihverflad i mit tilfælde...

    men ja, der findes mange andre piger, med derfor er det stadig ikke sjovt at miste en man har været samme med i 2 år.

    pøj pøj med det ihverflad. en knuser er sendt herfra....


  • #27   14. dec 2009 Tag dig den tid du skal til at være ked, derefter ud og giv den gas i byen ;).

    Der er millioner af tøser til os smiley


  • #29   14. dec 2009 Rolig du, Hun får nok alt det pik hun kan tage et andet sted nu..

  • #30   14. dec 2009 en læge.. omfg.. get over it

  • #31   14. dec 2009 har du fået afvide af din læge/psykolog at du har en depression?

  • #32   15. dec 2009 Børge Robin S

    Prøv at tage dig sammen....


  • #33   15. dec 2009 Tusind tusind tak for alle jeres råd op opbaking. Jeg skal til læge i den her uge her, og snakke med ham. Skal have fat i min gamle psykolog og sige jeg har brug for at snakke.
    FØler mig også bare som en svans, men man kan lige så godt stå ved det.. Jeg er ked af at jeg har mistet en person jeg elskede højt, og sådan er det. Jeg prøver alt for at komme videre, og tænke på andet. Har veninder som jeg skriver med hver dag, og det hjælper også en del.
    Men tak endnu en gang.


  • #34   15. dec 2009 morten - du er ik en svans, du er bare en af de få fyre herinde åbenbart der har følser. og skal man sgu ikke være flov over, tvært imod.

    intet galt i at man er ked af at miste en man elsker. åbenbart ikke noget de andre fyre har prøvet. og ellers er de fandme da nolge kolde idoter, hvor der intet mærkeligt er i deres tøs skred.


  • #35   15. dec 2009 Er jeg glad for du siger Sabine B.
    Men ja, du har ret :s


  • #37   16. dec 2009 Tak Kate :'/ .

  • #38   16. dec 2009 Morten S

    Du skal ikke tage dig af, der er så mange SEJE fyre herinde. Der er intet galt i at elske en person og være nede, over det tab man har. Stoppede også med min x for lidt under 2 måneder siden, de første uger var satme også hårde :S


  • #39   16. dec 2009 Har nemlig haft en depression før.
    Derfor frygter jeg det. Men ja, det er fucking hårdt de første dage/uger her :s


  • #40   19. dec 2009 Tak.
    Men ja, det går også lidt bedre nu smiley


  • #42   24. dec 2009 Hahaha ja smiley

Kommentér på:
2år .. og så sluttede det :'/

Annonce