{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
818 visninger | Oprettet:

Kæresten flytter... {{forumTopicSubject}}

Min kæreste/forlovede og jeg har været sammen i 2år og 8 måneder, jeg elsker hende og troede jeg ville gøre alt for hende, men nu er jeg/vi ommet i den sityation at hun skal begynde på uddannelse i herning, og i starten var jeg med på at flytte med, men når jeg nu går og tænker mere og mere over det, vil jeg ikke kunne flytte så langt væk fra min familie, det er slemt nok at jeg ikke ser min bror og søster ret meget, men at skulle langt væk fra min mor (Mors dreng) har jeg det ikke godt med, og hun er heller ikke så glad for det, (Min far har jeg det ikke så godt med for tiden så ingen kommentar der)

Her til aften sagde jeg så til min kæreste at jeg ikke vil flytte med til herning, hun blev straks meget stille og begyndte at skrive ned hvad hun mangler for at kunne bo selv, (meget da det meste er mit)

Jeg er meget trist til mode pga. det, og ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre for jeg elsker hende, og det skal ikke være pga mig, hun ikke kommer igang med den uddannelse.

Så er der nogen der har nogle vise ord må de gerne bruge et par minutter på at skrive dem her, som en hjælpende hånd til mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kæresten flytter...
  • #1   27. feb 2007 HVIS du elsker hende så flyt med hende der er tog og busser så du kan se din familie jeg elsker min familie helt vildt men sagde min kæreste at han sku ha en uddannelse et eller andet sted jammen så flyttede jeg med...
    jeg ser ikke min storebror men jeg har en lille bror men jeg elsker min fyr så jeg ville 110% flytte med


  • #2   27. feb 2007 altså jeg elsker da min kæreste men hun bor i århus og jeg på sjælland :/... men vi klarer det da fint vi snakker meget sammen hver dag over sms og msn... og vi glæder os begge lige voldsomt til at jeg ska bo på skole i silkeborg (autolakerer)... altså du behøver jo ikk ligefrem flytte med hende... i ka jo stadig være sammen i weekenderne osv... jeg flytter heller ikk til århus når jeg er færdig med min uddannelse.... jeg flytter til sverige men hun har overvejet at flytte ind til mig lige så snart hun kan.. (at flytte til sverige er min drøm som intet kommer i vejen for og det ved hun og hun vil os gerne bo i sverige sammen med mig)

  • #3   27. feb 2007 Ja i har begge ret, vil også gerne stadig være sammen med hende selvom jeg ikke flytter med.

    Sejt med sverige planer:-)



  • #4   27. feb 2007 Flyt med.. og se dit liv forlde sig ud på den gode måde..

    lyder som om du elsker hende så flyt med hende


  • #5   27. feb 2007 Du er 22 så er det ikke på tide du lære at undvære mamma lidt ??

    Flyt med hende hvis du elsker hende....


  • #6   27. feb 2007 Thomas det er jo så ikke kun hende (MAMMA) jeg snakker om, det er alle vennerne, bekendte og hele familien jeg snakker om.

    Bor sammen med damen, og vi har boet sammen stort set siden dag 1 af forholdet.


  • #7   27. feb 2007 Du bliver jo stadig over i det mørke :o) Så langt tid kan det vel ikke tage at komme hjem til venner / familie ? Ved godt at der er langt imellem de små byer men alligevel... Du fortryder når hun flytter og du sidder med venner og de alligevel osse har deres forhold at gå op i ! Og din X dame så sidder i en anden by med en ny stodder...

    Men vi står lidt i samme situation... Har mødt en pige på Fyn er selv fra Amager.. Og vi kan sgu heller ikke lige finde ud af hvordan vi skal greje den...


  • #8   27. feb 2007 morten helt ERLIGT snart 3år hva F**K tænker du på????hun elsker dig og vil jo dele livet med dig meeen næææh nej dem der kommer og går og ikk har et "forhold" til dig jaaa deer vigtige baaaah dreng enten flyt med eller se en skøn skabing finde lykken mens du smed alt godt ud kæææft du fortryder det MEGET

  • #9   27. feb 2007 Har været 1,5 år i Århus p.g.a. kærestens uddannelse, og det var udemærket at komme ud og se lidt mere af Danmark. (Boede i Roskilde)

    Mvh. Rune


  • #10   27. feb 2007 Michael S, dejligt svar.

    Men må vist hellere flytte med, for vi har det smukt sammen, kan lave alt sammen, så det er et perfekt forhold, det er nok tanken om at skulle flytte til et sted man ikke kender overhovet der skræmmer, og at jeg har brugt familien som en dårlig undskyldning.


  • #11   27. feb 2007 morten hva sidder du så her for hop ind i sengen nus hende på ryggen og sig skat jeg elsker dig og jeg følger dig i tykt og tyndt jeg elsker dig og tager med dig hvor end du vil hen så er du glad og får temlig sikkert noget i aften

  • #12   27. feb 2007 HEHE, hun skal op kl 5 så vil ikke vække hende, det ville være synd, også selvom det ville være med en god nyhed.

    Det med sex er ikke lige noget som sker ofte under dette tag.


  • #13   27. feb 2007 Flyt med hvis du elsker hende så højt som du skriver (;

  • #14   27. feb 2007 Har ikke haft bil et par år nu, men skylder stadig (dårlig handel)



  • #15   27. feb 2007 jaaa og min skrider til kbh mandag til torsdag for at ligge gulve men ham ka jeg vække kl 03.45 og side skat jeg elsker dig og har lyst til dig og så jaaaa...

    helt erligt et forhold uden sex??????????????????WHAT???????????????????


  • #16   27. feb 2007 Det er ikke pga sex jeg er sammen med hende men af kærlighed, for da sex, men ikke så ofte som alle folk skriver de har det.

    2fast4u Hvilken en har du?


  • #17   27. feb 2007 morten h rooolig nu man kan sagtens være i et forhold med lidt sex meeeeen sex har en stor betydning i et forhold


  • #18   27. feb 2007 2fast4u haha ok griner stakkel....





  • #19   27. feb 2007 Nok ikke så godt når man skal på SU, ellers lækker bil.

    Sex skal nydes ikke bare dyrkes. Har sex et par gange om ugen.


  • #20   27. feb 2007 altså jeg vil sq ikk sige sex er en stor del af et forhold... har intet imod det men jeg syns nu folk fokuserer lidt for meget på det... :/... jeg ka hurtigt nævne et par ting jeg hellere vil end at ha sex med kæresten

    men altså jeg vil nu sige at du burde flytte med hende hvis du tror jeres forhold ikk ka klare at i ikk er sammen konstant... jeg stoler på min kæreste hun blir sq hos mig selvom vi ikk er sammen 24/7


  • #21   27. feb 2007 Høre lige Morten.. Har selv prøvet a miste kæresten gennem 3 ½ år, fordi hun flytte for a tage sin uddannelse.. Og hun fandt en ny, under hendes uddannelse, der er jo hva der ka ske, når man ikk er der for hinanden langere.. Så mit bedste råd ville være a smide alt hva du har i nogle flytte kasser, og tage med hende til Herning..

    \ Henrik


  • #22   27. feb 2007 Der ska lige siges, a mit arbejde tager utrolig mange timer, så set fra min eks side, forstår jeg også godt hun fandt en anden.. For piger kræver en hvis mængde trykhed, og det har jeg så ikk de store muligheder for a gi..

  • #24   1. mar 2007 Har også besluttet mig for at flytte med, både fordi jeg elsker hende, og fordi jeg har fundet en uddannelse som jeg selv kan gå igang med.

Kommentér på:
Kæresten flytter...

Annonce