{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.871 visninger | Oprettet:

Thomas
Thomas
Tilmeldt:
24. mar 2008
Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536

Flytte sammen med kæresten ? Hmmm ? :o {{forumTopicSubject}}

Til jer som bor sammen med jeres kæste:

Hvor lang tid gik der før i tog skridtet videre og flyttede sammen?

Jeg står i den her uheldige situation, at min kæreste er små 200-300km væk fra mig af? Hun bor helt i hanstholm, og jeg 20km fra Odense af. Dette betyder at vi kun kan ses i weekenderne / nogen gange nogle hverdage også, hvis hun ikk ska på arbejde osv. Det er en tog tur på 4-5timer, og det koster jo en del frem og tilbage

Jeg ved selv, at hun er 110% skudt i mig. Altså på sådan et stadie som er et skridt videre end bar en forelskelse.

Jeg vidste med det samme da jeg så hende første gang, at det var hende her jeg bar skulle være sammen med.
Lad os bare sige mine følelser for hende, er helt utrolige - Aldrig følt sådan for en pige som hende her.

Sagen er den, at om 3-4måneder ska jeg stoppe på arbejde.. Måske allerede før hvis jeg "vil" ? Når jeg stopper på arbejde, ska jeg flytte hjemmefra. Er 21år.

Har snakket med min kæreste om, at NÅR jeg flytter så blir det sammen med hende, og det er hun så lykkelig og glad over..

Vi har KUN været sammen i 1måned her på Fredag. I manges øjne virker det alt for hurtigt, men please prøv at forstå, at dette her bar ikk er endnu en "normal" forelskelse - Der er noget mere i dét.

Min egen plan selv, før jeg mødte hende var at flytte om disse 3-4måneder. Sige fuck alt og flytte til Sjælland / Jylland og starte på en frisk - Gå i skole et sted, og det kan jeg jo også gøre deroppe sammen med hende.

Så mit spørgsmål: Har nogen af jer følt sådan her før, samt hvor lang tid gik der før i flyttede sammen? Husk lige på, at vi KUN kan ses i weekenderne og ikke dagligt. Vi har haft vores første diskussion / skænderier, så vi ved begge hvad vi går ind til osv - Ikk tro alt bare er lutter lagkage

Det skal lige siges, at hendes mor & far godt ved hva af planer vi har, og de støtter os begge. Mine forældre tværtimod.. Puuhaaa tør ikke engang nævne idén for dem. Har ikke selv det bedste forhold til dem, så når jeg flytter så ryger kontakten til dem, er jeg indforstået med mig selv om.

På forhånd tak BB !

Mvh - Andreas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytte sammen med kæresten ? Hmmm ? :o
  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #1   2. sep 2008 Mener også - Hvorfor ikk bar tage skridtet og flytte sammen, nu hvor min egen plan selv var på forhånd, at flytte et helt nyt sted hen og starte på en frisk - Hvorfor så ikk gøre det sammen med damen derved, og fx ikk bar længere væk fra hende, men tættere på / sammen med hende =)

    Tak


  • #3   2. sep 2008 Jeg flyttede sammen med min kæreste efter ca. 4 måneder. Og vi snakkede allerede om det efter 2 måneder. Og jeg må indrømme at det godt nok lige gik for stærkt lige pludselig men vi er da stadig sammen og vi bor stadig sammen og har det pragtfuld.. Jeg synes du skal gøre det der føles mest rigtig for dig ig ikke lytte til hvad andre siger de synes du skal .. Kun lyt til dig selv .. Det er sådan dy får det bedste resultat.
    Efter min mening smiley


  • #4   2. sep 2008 Glæd jer til det bliver hverdagsforhold..

  • #5   2. sep 2008 En ide kunne ellers være at flytte tættere på hende, uden I flytter sammen, men så I stadig kan ses oftere.


    Selv længes jeg efter at prøve at bo for mig selv. Jeg flyttede direkte fra mine forældre sammen med kæresten.


  • #6   2. sep 2008 Jeg skal giftes på lørdag...wuhuuuu

  • #7   2. sep 2008 Flemming: Jeg vil næsten vove den påstand at der er stor forskel på et år og en måned

  • #8   2. sep 2008 Mig og min kæreste flyttede sammen efter 2 år og 3 måneder.. men det var mere fordi jeg ikke var gammel nok til at flytte hjemmefra.. fordi ellers var det sket før.. og vi har boet sammen i to måneder nu, og der har været gnidninger, men man bliver nød til at tage chancen.. Jeg flyttede fra Ribe (lille by i Jylland) til Slagelse.

  • #9   2. sep 2008 Hell no. Har gjort det samme. Boede hos kæresten før jeg fik mit eget. Og jeg nyder sgu den her tid hvor jeg har mit eget. Alle jeg kender som flyttede sammen med damen direkte fra reden af, fortryder at de ikke havde noget tid for sig selv først.

  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #10   2. sep 2008 Sagen er den, at vi begge savner hinanden så meget. Og når vi tager afsked søndag / mandag morgen, er det simpelthen bare så hårdt. Vi har begge snakket om. hvor skønt det ville være at ha en daglig dag sammen, bare at kunne dele ens liv med hinanden. Når vi er sammen, er alt bare perfekt. Ja vi er kærester osv, men vi har det bare super skønt sammen.

    Jeg tager sgu springet inde så længe.. Når jeg nu alligevel gerne vil flytte og begynde i skole, og når jeg er ligeglad hvor henne det bliver, jamen hvorfor så ikk tættere på damen / sammen med hende =)

    Takker for jeres svar. Jeg fik allerede disse tanker efter 2uger med hende.


  • #11   2. sep 2008 Andreas L:
    jeg synes bare du skal springe ud i det, jeg var sammen med min kæreste i lidt under 2 år før vi flyttede sammen, og han kom også lige hjemme fra mor og far, hvor jeg havde boet ude i 2 år alene. der vil blive lidt tilvending fra jer begge, men min kæreste siger at han nu er meget glad for at han ikke valgt at flytte for sig selv først og flytte direkte fra de gamle og ind til mig..
    så synes du skal prøve, bare i er gode til at snakke om de eventuelle problemer der kan opstå når man vælger at flytte sammen..


  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #12   2. sep 2008 Camilla K: Jeg har sådan set også taget beslutningen med at jeg flytter sammen med hende, det er bare lige det at så faktisk gøre det hele. Alt det praktikeste osv smiley

  • #13   2. sep 2008 Ja det er rigtig nok, især når du skal flytte så langt, for eller er det hele nu meget let.

  • #14   2. sep 2008 Flyttede fra jylland og direkte ind hos kæresten i kbh efter den første uge.. vi har snart været sammen i 6 år - i kan altid flytte fra hinanden igen hvis det ikke går..

  • #15   2. sep 2008 jeg sys i sku gøre det... jeg flyttede sammen med min på dag 1 eller2...kan ik lige huske det. nu er vi forlovet, og barn. har været sammen 1½ år nu smiley

  • Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #16   2. sep 2008 Anton G: tjek din PM smiley

  • #17   3. sep 2008 Flyttede sammen me min kæreste da vi havde været sammen i 10 mdr ca smiley han boede også et stykke væk, godt nok ikke lige så langt, men vi så også kun hinanden i weekenderne smiley vi gjorde så det, at han boede en måned hjemme ved mig, da jeg boede hjemme, fordi han skulle på skole i nærheden, så vi vidste hvordan det var at se hinanden hver dag smiley

    Men hvis hun virkelig er noget specielt, som det lyder til, syns jeg bare du ska ta det som det kommer og kaste dig ud i det. Hvis det ikke går, kan i jo altid flytte fra hinanden igen smiley


Kommentér på:
Flytte sammen med kæresten ? Hmmm ? :o

Annonce