{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.601 visninger | Oprettet:

Michael .
Michael .
Tilmeldt:
2. aug 2008
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 113

Mødt en pige (update) {{forumTopicSubject}}

Hej hvis i leder efter samme emne bare uden update of course ved i hvad jeg skriver om,,,


Nu er det sådan at hun er begyndt at skrive til mig hvad jeg laver osv, slf skriver jeg tilbage, hun begyndte at skrive til mig efter et par dage hvor jeg ikke skrev til hende smiley lækkeret nok, så vi har skrevet frem og tilbage en del. og nu er det sådan at i uge 29 skal vi til Legoland smiley og bagefter ja så ved jeg ikke hvad vi skal finde på, måske på camping med hendes forældre eller noget i den du har hun snakket om, jeg er med på det hele bare jeg kan være sammen med hende,

Nå men hvad har i af gode ideer til hvad man kunne lave efter man har været i legoland??

og noget andet er hvordan får man det sagt at man godt kan li hende og om man måske kunne finde ud af noget forhold sammen,,, hvordan finder JEG ud af om hun kan li mig???

jeg er den meget generte person, så jeg hakker såen i det hvis det har noget med kærlighed at gøre,, hun er den første som der virkelig betyder noget for mig, men jeg er !bange! for lissom at tage det sidste skridt,

vil i have at det er Fyren der spørger eller om det er pigen som spørger om man skulle finde sammen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mødt en pige (update)
Kommentér på:
Mødt en pige (update)

Annonce